Häpeän tunne Lieksassa

Anonyymi-ap

Olen lieksalainen, hävettää niin, hävettää olla lieksalainen. Häpeä on todella syvällä!

Miten tämän häpeän kanssa voi elää? 🥺

19

202

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kappas, entinen häpeä ketju oli Palstan täysin ylivoimaisesti luetuin, mutta se tosiaan katosi johonkin. Sitä tosiaan ei enää ole. Mystistä?

• Anonyymi

persut poistatti, koska heillä häpeä kävi jo yli voimien.

• Anonyymi

Muuttaa pois niin kuin kaikki täysijärkiset sieltä. Lieksa on se on paikka itse en voi sitä sanoiksi pukea.

• Anonyymi

Mutta kun ei pysty muuttaa pois, ei oo rahaa edes, täällä on halpaa, missä mulla köyhä voi asua? Hävettää ja vedän paperipussin päähän 🥺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun ei pysty muuttaa pois, ei oo rahaa edes, täällä on halpaa, missä mulla köyhä voi asua? Hävettää ja vedän paperipussin päähän 🥺

Lieksa on kohtalo, jos olet köyhä tänne jäät, ei siinä mikään auta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joensuu esim. Hinta taso kun junttilassa mutta ihmiset aivan toisenlaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lieksa on kohtalo, jos olet köyhä tänne jäät, ei siinä mikään auta!

Niinpä, miksi sitten ruikuttaa? Jos ei pääse poiskaan, tyydy sitten nykyiseen tilanteeseen.
        Muuten, miksi et pääse pois pääseväthän afrikaanit ja irakit tänne yli tuhannen kilometrin päästä? Pitää niillä olla jonkinverran massia, tuskin on ilmainen kyyti.

• Anonyymi

Tänne kuka jää niin se on varmaa mikä on aivan varmaa, että loppu tulee Lieksassa.....

• Anonyymi

Paperipussi päässä 😬

• Anonyymi

Loppu tulee jokaiselle inehmolle, se on ihan varma. Olipa kuka missä hyvänsä, loppuaan ei voi vältellä.
        Myös Hki, Tampere, Oulu ja kaikki muut pitäjät loppuvat, eivät välttämättä yhtäaikaa, mutta lopahtavat olemassaolonsa, siinä samassa myös inehmolle käy kalpaten.

• Anonyymi

Viikko jyrähti käyntiin voimakkaassa häpeä tunteessa, parasta ottaa pirkka olut 🤕

• Anonyymi

Muista myös paperipussi, se auttaa aina!

• Anonyymi

Säästä edes yhden pullon verran joka päivä, että saisit matkarahat kasaan.
        Vähän riittää Enoon, Irakiin meno vaatii vähän enemmän.

• Anonyymi

On hyvä, että jos ihminen kykenee tuntemaan häpeää. Jos ei, on syytä huoleen!

• Anonyymi

Nyt tuli kiire häpeämään 🏃‍♂️🚴‍♀️

• Anonyymi

On tavallaan mielenkiintoista seurata lieksan loppua. Sitten kun aika tulee lähtee vain pois....

• Anonyymi

Lieksassa ei tarvitse olla asunnoton, Reunaiellä on vapaana vaikka koko kerrostalo.

• Anonyymi

Hävettää asua Reunatiellä 🥺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hävettää asua Reunatiellä 🥺

Mutta kun on vapaa kerrostalo saa joka päivä valita missä asunnossa asuu!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1672
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      748
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe