Olen lieksalainen, hävettää niin, hävettää olla lieksalainen. Häpeä on todella syvällä!
Miten tämän häpeän kanssa voi elää? 🥺
Häpeän tunne Lieksassa
19
210
Vastaukset
- Anonyymi
Kappas, entinen häpeä ketju oli Palstan täysin ylivoimaisesti luetuin, mutta se tosiaan katosi johonkin. Sitä tosiaan ei enää ole. Mystistä?
- Anonyymi
persut poistatti, koska heillä häpeä kävi jo yli voimien.
- Anonyymi
Muuttaa pois niin kuin kaikki täysijärkiset sieltä. Lieksa on se on paikka itse en voi sitä sanoiksi pukea.
- Anonyymi
Mutta kun ei pysty muuttaa pois, ei oo rahaa edes, täällä on halpaa, missä mulla köyhä voi asua? Hävettää ja vedän paperipussin päähän 🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun ei pysty muuttaa pois, ei oo rahaa edes, täällä on halpaa, missä mulla köyhä voi asua? Hävettää ja vedän paperipussin päähän 🥺
Lieksa on kohtalo, jos olet köyhä tänne jäät, ei siinä mikään auta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joensuu esim. Hinta taso kun junttilassa mutta ihmiset aivan toisenlaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieksa on kohtalo, jos olet köyhä tänne jäät, ei siinä mikään auta!
Niinpä, miksi sitten ruikuttaa? Jos ei pääse poiskaan, tyydy sitten nykyiseen tilanteeseen.
Muuten, miksi et pääse pois pääseväthän afrikaanit ja irakit tänne yli tuhannen kilometrin päästä? Pitää niillä olla jonkinverran massia, tuskin on ilmainen kyyti.
- Anonyymi
Tänne kuka jää niin se on varmaa mikä on aivan varmaa, että loppu tulee Lieksassa.....
- Anonyymi
Paperipussi päässä 😬
- Anonyymi
Loppu tulee jokaiselle inehmolle, se on ihan varma. Olipa kuka missä hyvänsä, loppuaan ei voi vältellä.
Myös Hki, Tampere, Oulu ja kaikki muut pitäjät loppuvat, eivät välttämättä yhtäaikaa, mutta lopahtavat olemassaolonsa, siinä samassa myös inehmolle käy kalpaten.
- Anonyymi
Viikko jyrähti käyntiin voimakkaassa häpeä tunteessa, parasta ottaa pirkka olut 🤕
- Anonyymi
Muista myös paperipussi, se auttaa aina!
- Anonyymi
Säästä edes yhden pullon verran joka päivä, että saisit matkarahat kasaan.
Vähän riittää Enoon, Irakiin meno vaatii vähän enemmän.
- Anonyymi
On hyvä, että jos ihminen kykenee tuntemaan häpeää. Jos ei, on syytä huoleen!
- Anonyymi
Nyt tuli kiire häpeämään 🏃♂️🚴♀️
- Anonyymi
On tavallaan mielenkiintoista seurata lieksan loppua. Sitten kun aika tulee lähtee vain pois....
- Anonyymi
Lieksassa ei tarvitse olla asunnoton, Reunaiellä on vapaana vaikka koko kerrostalo.
- Anonyymi
Hävettää asua Reunatiellä 🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hävettää asua Reunatiellä 🥺
Mutta kun on vapaa kerrostalo saa joka päivä valita missä asunnossa asuu!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651443Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58741
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650