Olen lieksalainen, hävettää niin, hävettää olla lieksalainen. Häpeä on todella syvällä!
Miten tämän häpeän kanssa voi elää? 🥺
Häpeän tunne Lieksassa
17
164
Vastaukset
- Anonyymi
Kappas, entinen häpeä ketju oli Palstan täysin ylivoimaisesti luetuin, mutta se tosiaan katosi johonkin. Sitä tosiaan ei enää ole. Mystistä?
- Anonyymi
persut poistatti, koska heillä häpeä kävi jo yli voimien.
- Anonyymi
Muuttaa pois niin kuin kaikki täysijärkiset sieltä. Lieksa on se on paikka itse en voi sitä sanoiksi pukea.
- Anonyymi
Mutta kun ei pysty muuttaa pois, ei oo rahaa edes, täällä on halpaa, missä mulla köyhä voi asua? Hävettää ja vedän paperipussin päähän 🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun ei pysty muuttaa pois, ei oo rahaa edes, täällä on halpaa, missä mulla köyhä voi asua? Hävettää ja vedän paperipussin päähän 🥺
Lieksa on kohtalo, jos olet köyhä tänne jäät, ei siinä mikään auta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joensuu esim. Hinta taso kun junttilassa mutta ihmiset aivan toisenlaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieksa on kohtalo, jos olet köyhä tänne jäät, ei siinä mikään auta!
Niinpä, miksi sitten ruikuttaa? Jos ei pääse poiskaan, tyydy sitten nykyiseen tilanteeseen.
Muuten, miksi et pääse pois pääseväthän afrikaanit ja irakit tänne yli tuhannen kilometrin päästä? Pitää niillä olla jonkinverran massia, tuskin on ilmainen kyyti.
- Anonyymi
Tänne kuka jää niin se on varmaa mikä on aivan varmaa, että loppu tulee Lieksassa.....
- Anonyymi
Paperipussi päässä 😬
- Anonyymi
Loppu tulee jokaiselle inehmolle, se on ihan varma. Olipa kuka missä hyvänsä, loppuaan ei voi vältellä.
Myös Hki, Tampere, Oulu ja kaikki muut pitäjät loppuvat, eivät välttämättä yhtäaikaa, mutta lopahtavat olemassaolonsa, siinä samassa myös inehmolle käy kalpaten.
- Anonyymi
Viikko jyrähti käyntiin voimakkaassa häpeä tunteessa, parasta ottaa pirkka olut 🤕
- Anonyymi
Muista myös paperipussi, se auttaa aina!
- Anonyymi
Säästä edes yhden pullon verran joka päivä, että saisit matkarahat kasaan.
Vähän riittää Enoon, Irakiin meno vaatii vähän enemmän.
- Anonyymi
On hyvä, että jos ihminen kykenee tuntemaan häpeää. Jos ei, on syytä huoleen!
- Anonyymi
Nyt tuli kiire häpeämään 🏃♂️🚴♀️
- Anonyymi
On tavallaan mielenkiintoista seurata lieksan loppua. Sitten kun aika tulee lähtee vain pois....
- Anonyymi
Lieksassa ei tarvitse olla asunnoton, Reunaiellä on vapaana vaikka koko kerrostalo.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502029
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3241230Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831048- 35908
- 107898
- 53844
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21775Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58739Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711