Vaimon mielestä on väliä

Anonyymi-ap

Vaimo on 59v 170cm n70kg jos näillä mitoilla on jotain merkitystä. Oma kalu on n17cm pitkä ja 13cm ympärysmitta ja olen ne mitannut ihan oikeasti. Tästä on hyvä lähteä kun kalun koosta kerran on kyse. Oma kalu on semmoista suomalaista keskimittaa hiukan isompi joten vaimo on ollut tyytyväinen iät ja ajat. Viime vuosia olen saanut puhuttua vaimon kolmannan pyörän mukaan tuloon ja oma se hyvä lisä ollutkin pitkään yhteiseen taipaleeseen. Itse en ole vieraita naisia tuntenut tarvitsevani mutta kiva katsella kuitenkin naisellisia naisia. Minä olen etsinyt aina sen kolmannen pyörän. Vaimoa ei ole se kiinnostanut kun sen haluaja on ollut minä mies ja hetero meininkiä täysin. Vieraita on ollut 8 eri miestä. Kaikkein pieni kaluisin omaani pienempi paljonkin oli hieman huijari kun esitti mittansa isommiksi mitä oli ja sepä onkin jäänyt huijarin ainoaksi kerraksi. Kun koko näkyi meinasin laittaa stopin heti alkuunsa mutta tuumin että mennään nyt loppun asti kuitenkin kun oli niin symppis ukko muuten ja kovahan se oli hoikkana tikkaamaan mutta kyllä vaimosta heti aisti ja myöhemmin jutellessa kahdestaan että ei se pikku tikku ollut oikein miltään tuntuva kunnon jytkeseen mutta innokkuutta vaimo piti kivana.Yksi mies on oikea norsu kalultaan ja päällepäin ei uskoisi millään. Pienehkö 175cm jotain ja normi vartalo ja hiljaisen tyylinen väritön tyyppi mutta asiallinen. Onneksi mies on aika innokas ja himokas niin tulee hyvin nopeaa vierailulle vaikka matkaa on kohtalaisesti reilu tunti kaahaten. Ja tämä mies juuri todistaa sen että kyllä iso kalu on vaimolle mieluisin ehdottomasti. Ei vaikuta miesten tyyli,tavat ja joku persoona vaan vaimo tykkää kun tämä norsu kaluinen jyskyttää kunhan ensin olen lämmittänyt ja liukastanut pimperon lämpöiseksi omalla kalulla ja muutenkin tehdään ryhmätyötä. Kyllä vaan ollaan oltu yhtäaikaa sisässä myös pimperossa mutta se on loppu puolen herkkua josta vaimo tykkää jotenkin kun on niin täynnä vaikka uikuttaa että ihan repee mutta haluaa sitä ja saa semmoisen orgasmin että sadaan varoa kalujamme ettei satu siinä terävässä nytkytyksessä. Miksei noita anatomioita ole tietty monia mutta meillä kyllä iso on best. Joskus tykkään katsella kun tämä norsu vain nussii ja vaimo tyrkyttää oikein itseään nussittavaksi tuota vasten se on kivaa myös nähdä. Nyt olen alkanut totuttamaan vaimon anaalia että saan kättä menemään mutta taitaa olla pitkä koulutus siihen. Edistyy kyllä kokoajan vaimo siinä ja alun kolme sormea oli max mutta nyt on enää peukalo ulkona ja veikkaan että ennen joulua saan joululahjan etuajassa. Kummasti sitä vanhempi rouva vaan oppii ja suostuu kivaan miehensä iloksi. On ollut tyytväinen tähän kolmaspyörä juttuun alkuaikojen kieltäytymisten estelyn ylipuhumiseksi. Näin se homma etenee.

3

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joopa joo spedellä jutut paisuu ku pullataikina buaahaa

    • Anonyymi

      He­­i! Ku­­­ts­­um­­me sinu­­t käymään u­ude­­­ss­­­a cha­­tis­­sa! Meitä on yl­­i mil­­­joona! 👉 https://seksi24.online/H/Z4w5X6

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4172
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1642
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe