Meillä on tohtoreita päät kolisten.

Anonyymi-ap

Tämä niille, jotka hokee, että tohtoritutkinot on taivaasta. Ei kolmenkymmenen vuoden opiskelu ole todellista työtä, joka lisää yhteiskunnan hyvinvointia, ulkomaankauppaa ja verotuloja.
Meillä on tohtoreita päät kolisten. Yhtä mielettömiä ja hulluja kuin alkololistien mielenviat!

21

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      👍👍👍

    • Anonyymi

      en äänestä näitä sotahulluja!

    • Anonyymi

      Minkälainen on oma koulutustasosi?

      • Anonyymi

        Kirjoitustaidosta päätellen enintään maalari? Tai muu alin mahdollinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitustaidosta päätellen enintään maalari? Tai muu alin mahdollinen?

        Alkololisti 😝😝😝😝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkololisti 😝😝😝😝

        Oisko tämä niitä, joka ilmoittaa koulutustasokseen elämänkoulun? Suurissa ikäluokissa oli joukko heitä, joilla ei ole minkäänlaista koulutusta. Merkit viittaavat vahvasti siihen suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko tämä niitä, joka ilmoittaa koulutustasokseen elämänkoulun? Suurissa ikäluokissa oli joukko heitä, joilla ei ole minkäänlaista koulutusta. Merkit viittaavat vahvasti siihen suuntaan.

        Kilpailu opiskelupaikoista on aina ollut kovaa. Heikompilahjaiset ovat tippuneet armottomasti pois eivätkä ole pakollisen oppivelvollisuuden jälkeen päässeet mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kilpailu opiskelupaikoista on aina ollut kovaa. Heikompilahjaiset ovat tippuneet armottomasti pois eivätkä ole pakollisen oppivelvollisuuden jälkeen päässeet mihinkään.

        Amikseen pääsee 4,6 keskiarvolla!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amikseen pääsee 4,6 keskiarvolla!!!

        Arvosanojen 4 ja 5 miehistä tulee hyviä duunareita ja niitä kovia "työmiehiä ". Näitä yhteiskunnan pikku hammasrattaita tarvitaan töihin, jotka eivät muille kelpaa. Ahertamaan 50 vuotta paskahommia hammasta purren, ei ihme jos herättää kateutta muiden sivistystaso ja lahjakkuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvosanojen 4 ja 5 miehistä tulee hyviä duunareita ja niitä kovia "työmiehiä ". Näitä yhteiskunnan pikku hammasrattaita tarvitaan töihin, jotka eivät muille kelpaa. Ahertamaan 50 vuotta paskahommia hammasta purren, ei ihme jos herättää kateutta muiden sivistystaso ja lahjakkuus.

        Ei näitä miehiä Arkadian mäeltä löydy. Näitä miehiä löytyy ainoastaan näiltä palstoilta, joissa nobodykin tuntee olevansa jotakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näitä miehiä Arkadian mäeltä löydy. Näitä miehiä löytyy ainoastaan näiltä palstoilta, joissa nobodykin tuntee olevansa jotakin.

        Itelläni pelkkä amis ja olen toiminut kaupunginjohtajana, professorina ja yliopiston rehtorina. Eli kyllä ilman koulutustakin voi korkealle päästä. Kielitaitoani on ihailtu ulkomaita myöten. Jotenkin olen vaan kaikessa tosi hyvä. Keskiarvo oli 5,2 ja silti olen ollut johtaja, jota kiitellään ja ihaillaan. Ihmiset ihmettelevät kykyjäni ja tulevat kädestä kiittelemään miten olen älykäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itelläni pelkkä amis ja olen toiminut kaupunginjohtajana, professorina ja yliopiston rehtorina. Eli kyllä ilman koulutustakin voi korkealle päästä. Kielitaitoani on ihailtu ulkomaita myöten. Jotenkin olen vaan kaikessa tosi hyvä. Keskiarvo oli 5,2 ja silti olen ollut johtaja, jota kiitellään ja ihaillaan. Ihmiset ihmettelevät kykyjäni ja tulevat kädestä kiittelemään miten olen älykäs.

        Mulla keskiarvo 4,0 ja olen ollut mm. Teslan toimitusjohtaja. Puhun 14 kieltä täydellisesti. Minulle soitellaan kokoajan ja pyydetään johtamaan yrityksiä. Minua on pyydetty ministeriksi saakka, vaikka presidentiksi voisin sopia tosi hyvin. Johdon yrityksiä ja ihmiset palvovat minua. Eli huipulle voi kyllä päästä ilman koulua kuten minä. Olen kyllä omasta mielestäni tosi älykäs mutta kokeista tuli aina numero 4 tai 4+. Yritin lukea maatalouslomittajaksi mutta oli liian monimutkaisia tehtäviä. Olen kuitenkin huippu viisas ja Minulle soitetaan koko ajan ja pyydetään johtamaan kaupunkia, firmoja ja jne jne jne. Applen Steve Jobs joskus soitti ja Nasa pyysi töihin koska olen älykkäämpi muita.


    • Anonyymi

      Joko se Satasairaalan murhaajalääkäri on saatu syytteeseen?
      Tohtoriksi sekin sai rahalla itsensä, vaikkei ole edes lääkärin pätevyyksiä.

      • Anonyymi

        Olen toiminut myös lääkärinä, tohtorina, farmasina, ja johtajina. Ihmiset ihailevat minua. Olen myös hyvä johtaja. Minulla pätevyydet kirurgigsi


    • Anonyymi

      Onko tohtoriarvo tehnyt Koskelasta paremman ihmisen?

      • Anonyymi

        Mulla oli 6,3 keskiarvo. En päässyt mihinkään opiskelemaan. Nyt sitten yksinkertaisia töitä joutuu painamaan 65 tai 70 vuotiaaksi eli hautaan asti. Jos olisi tutkinto niin olisin varmasti saanut helpomman elämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli 6,3 keskiarvo. En päässyt mihinkään opiskelemaan. Nyt sitten yksinkertaisia töitä joutuu painamaan 65 tai 70 vuotiaaksi eli hautaan asti. Jos olisi tutkinto niin olisin varmasti saanut helpomman elämän.

        Jollei koulussa pärjää, niin vaihtoehdot ovat vähissä. Päätä kun ei pysty vaihtamaan ja ellei koulussa pärjää niin sitten on se vaatimattomampi työ tarjolla. Monesti kouluttamattomuus kulkee suvussa, koulussa ei ole vaari ja isäkään pärjännyt. Älykkyys ja siten myös tyhmyys on voimakkaasti perinnöllinen ominaisuus. Toisilla ei ole mahdollisuuksia älynsä tai siis sen puutteesta johtuen saavuttaa korkeita oppiarvoja, vaan on pakko tyytyä siihen minimiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollei koulussa pärjää, niin vaihtoehdot ovat vähissä. Päätä kun ei pysty vaihtamaan ja ellei koulussa pärjää niin sitten on se vaatimattomampi työ tarjolla. Monesti kouluttamattomuus kulkee suvussa, koulussa ei ole vaari ja isäkään pärjännyt. Älykkyys ja siten myös tyhmyys on voimakkaasti perinnöllinen ominaisuus. Toisilla ei ole mahdollisuuksia älynsä tai siis sen puutteesta johtuen saavuttaa korkeita oppiarvoja, vaan on pakko tyytyä siihen minimiin.

        Yli 8,5 keskiarvo ennustaa menestystä, alle 7,5 keskiarvo ennustaa tavista, junttia tai yksinkertaista. Älykkäimmät saavat kokeista 10 ja 9 lukematta, tyhmimmät eivät mitenkään yli 8 arvosanoja. Koulutustaso näkyy suoraan ammattinimikkeestä, luuleko joku tosissaan että yhteiskunnan merkittävissä tehtävissä olisi muita kuin korkeasti koulutettuja. Kaikilla oikeasti merkityksellisillä ihmisillä on korkeakoulututkinto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli 8,5 keskiarvo ennustaa menestystä, alle 7,5 keskiarvo ennustaa tavista, junttia tai yksinkertaista. Älykkäimmät saavat kokeista 10 ja 9 lukematta, tyhmimmät eivät mitenkään yli 8 arvosanoja. Koulutustaso näkyy suoraan ammattinimikkeestä, luuleko joku tosissaan että yhteiskunnan merkittävissä tehtävissä olisi muita kuin korkeasti koulutettuja. Kaikilla oikeasti merkityksellisillä ihmisillä on korkeakoulututkinto.

        Ja viisaimmilla tohtorin tutkinto. Siihen ei pysty kuin pienen pieni vähemmistö. Ei taviksille..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja viisaimmilla tohtorin tutkinto. Siihen ei pysty kuin pienen pieni vähemmistö. Ei taviksille..

        Mulla ammatikoulu ja olen ollut töissä 41 vuotta yhtä jaksoisesti. Vielä täytyisi jalsaa noin 5 vuotta. Sitten hautaan lepämään. Eläke jää niin pieneksi ettei ole ikinä varaa jäädä elelkeelle. Halusin töihin mahd äkkiä ja sitä sitten sain. Kieli vyön alla yli 40 vuotta. Koulumenestys oli kehno.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ammatikoulu ja olen ollut töissä 41 vuotta yhtä jaksoisesti. Vielä täytyisi jalsaa noin 5 vuotta. Sitten hautaan lepämään. Eläke jää niin pieneksi ettei ole ikinä varaa jäädä elelkeelle. Halusin töihin mahd äkkiä ja sitä sitten sain. Kieli vyön alla yli 40 vuotta. Koulumenestys oli kehno.

        Huomaa heti kirjoitusvirheistä, että on matalan koulutustason ihminen. Ei maisteri eikä mitään muutakaan. Perus-tavis.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1451
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      41
      951
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      777
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe