Mitä ajatteletta hetero miehinä

Anonyymi-ap

Kylpylöitten saunoissa kun istuskelee niin oon itestä laittanu merkille että syrjäsilmälla monesti kahtoo vieressä istuvan kyrpää. Itse olen hetero mielestäni. Ajattelen lähinnä semmosia ajatuksia että kun nään ison kyrvän niin mitäpä vaimo tykkäis tuommosesta isosta kullista. No itellä on pieni totuuden sanoakseni. Ollaan jo vanhempi pariskunta minä 55v vaimo 47. Välillä oon joutunu käymään vessan puolella runkulla kun oon ajatellu saisko vaimo räjäyttäviä orkkuja tuommosen ison kyrvän nainnista.

25

1167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen saanut kimppaehdotuksen joskus , kylpylässä. Mies oli tyytyväinen kun runkkasin häntä , aluksi ja annoin hänenkin kokeilla kaluani.. Olemme tavanneet kolmisin nyttemmin muutaman kerran. Hänellä mahtava emäntä. Olen myös imuttanut niin häntä kuin hän minuakin. Kimpassa kivaa.

      • Anonyymi

        Juurikin tuommonen on käyny mielesä. Pitäis vain tuo vaimo saada innostumaan


      • Anonyymi

        Pitikö sun taas mennä peilis eteen. No saitpahan ihan oikeen vastauksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin tuommonen on käyny mielesä. Pitäis vain tuo vaimo saada innostumaan

        Varmaan moni miettii kun näkee upeen kyrvän et miten vaimo nauttis naidessa.


      • Anonyymi

        Noinko peilis sulle vastas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan moni miettii kun näkee upeen kyrvän et miten vaimo nauttis naidessa.

        Olet oikeassa. Kun ajattelee vaimoa ja miltä näyttäis kun isompaa kullia käsittelis niin huh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Kun ajattelee vaimoa ja miltä näyttäis kun isompaa kullia käsittelis niin huh

        Samat ajatukset. Kollegan kanssa ollaan käyty joskus uimassa ja siellä olen nähnyt hänen kullinsa ja tiedän että vaimo tykkäisi ja kovasti jos saisi sen sisälleen. Vaimo on ollut kiihottunut kollegastani jo useamman vuoden ajan ja masturboidessaan ja meidän seksin aikana hän on usein fantasioinut hänestä. Vaimo on silloin tällöin kun kollega on käynyt meillä vierailulla tai heittänyt minut esimerkiksi töistä tullessa kotiin, pukenut esimerkiksi tiukemman poolopaidan, jossa nännit näkyy erittäin hyvin läpi. Rohkein veto häneltä on ollut pitää läpikuultavaa, mutta röyhelömäistä paitaa päällä, jolloin näkee ettei vaimollani ole rintaliivejä ja jos röyhelöitä vähän siirtäisi, näkisi rinnat ihan selvästi. Jos kollega vain kehtaisi pyytää, hän saisi vaimoltani kuumaa ja halukasta pillua vaikka samantien.


    • Anonyymi

      Täälä ihmiset yrittää keskustella ja idiootit tulee ja yrittää lopettaa innostuksen asiallisiin asioihi.

      • Anonyymi

        No sää oot eksynyt peilis ääreen jutteleen. Kuulit taas totuuden itsestäsi


    • Anonyymi

      Joka mies on kiinnostunut kulleista, joka muuta väittää ,valehtelee.

      • Anonyymi

        Mua ainakin kiinnostaa.Ei vaan tahdo löytyä toista jota kiinnostais.Mies Hki


      • Anonyymi

        No peilishän oli sulle julma tänään.Kuulit kerrankin totuuden itsestäsi.Osaatko muuteen muuta peilis edessä kertoakkaan. Aina vaan sama aihe. Buhaa buhahaaa


      • Anonyymi

        Sää bää voi pientä reppanaa. Ota tutti pois suusta ja pyydä äitiäs vaihtamaan sinulle kuivat vaipat


      • Anonyymi

        tottakai kiinnostaa joskus kun ison pehmeen näkee kuvittelee kuinka suuri se on kovana ja mahtuisko peppuun


    • Anonyymi

      Olen itsellä ei ole mielipidettä jokainen tavallaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No ei tuu kyllä mieleenkään vilkuilla kylpylöissä ja saunoissa kenenkään jalkovälejä.

    • Anonyymi

      Mä kattelen aina suihkuissa toisten kikkeleitä. Näytän omaaki mielellään höyrysaunassa muutaman kerran sitte yhessä runkattuki, omaa ja toisen. Mukavaa!

    • Anonyymi

      Minä katselen aina kaluja saunassa ja nakurannalla ja mietin miltä näyttäisi seisokissa.
      Mukavalta tuntuu myös,jos joku katsoo mun kalua ja miettii ehkä samoin.

    • Anonyymi

      Oltiin vaimon kanssa kylpylässä, sovimme että altailta menemme seuraavaksi höyrysaunaan. Olin suihkussa kun höyrysaunasta tuli nuori mies suihkuun mua vastapäätä, ohimennen vilkaisin häntä jalkoväliin, kulli oli vähän turpeena ja koko oli kyllä sitä isompaa, aika järkäle. Menin höyryihin jossa vaimo jo odotteli, ei ollut liiaksi höyryä. Hetken päästä ovi kävi ja tuo nuori mies tuli saunaan, kulli heiluen. Huomasin kun vaimo vilkuili häntä haaroihin. Vaimo sanoi että vähän aikaa sitten mies oli seissyt keskellä saunaa ja esitellyt kulliaan, mutta olipa mitä näyttää. Eli on niitä isojakin nähty kylpylöissä.

    • Anonyymi

      H­ei! Ku­ts­­um­me sinu­­t kä­ym­­ään u­­ude­­ss­­­a chatis­­­sa! Mei­­tä on yl­­i mil­­­jo­­ona! 👉 https://seksi24.online/H/V0f8A1

    Ketjusta on poistettu 77 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2802
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      259
      2792
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      67
      2395
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      207
      1876
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1348
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      49
      1245
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1162
    Aihe