Kun näkee 🟢, se pakottaa pakenemaan paikalta💔😥
Aina nousee pala kurkkuun
20
64
Vastaukset
- Anonyymi
Hae apua ihan ah distaa noo sun juttus
- Anonyymi
Pakko lähteä stalkkeria karkuun🟢
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen? Mitä on pahinta mitä sinusta voisi tapahtua jos et pakenisikaan paikalta?
- Anonyymi
Nainen - se että ei tapahdu mitään.
- Anonyymi
Ainakun näät vihreen pallon niin alkaa ahdistamaan
jo on oudot fobiat- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Itse ajattelin vihreää kuulaa. Marmeladifobia!
- Anonyymi
Mitä sitten tapahtuu jos et näe sitä enää? Minäpä taidan tietää...tuleeko hätä ja huoli onko kaikki kunnossa ja hyvin sitä tulet tänne kyselemään. Osaan jo niin hyvin.
- Anonyymi
En katsele sitä, poistun kun se ilmestyy. Onneksi on muota yhteydenpitokanavia ystäviin.
- Anonyymi
Älkää stalkatko toisia. Tuo on jo sairasta.
- Anonyymi
En stalkkaa, päinvastoin. En haluaisi nähdä koko palloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En stalkkaa, päinvastoin. En haluaisi nähdä koko palloa.
Se on helppoa. Estä toinen.
- Anonyymi
Onko teillä sitten oikeasti ollut jotain? Tai mistä tiedätte kuka on se paha ja kuka hyvä?
- Anonyymi
Hän on ihan hyvä, ei vaan minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on ihan hyvä, ei vaan minulle.
Kenelle hän on hyvä ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle hän on hyvä ..
En tiedä hänen suhteistaan.
- Anonyymi
Mikä ihmeen pala kurkkuun ja miksi täytyy paeata mä en kyllä ymmärrä naisia ja naisten ajattelu maailmaa
- Anonyymi
Yks nainen lähti aina kun tiesi tehneensä väärin kaveriaan kohtaan lirkuttelemalla kaverinsa miehelle....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks nainen lähti aina kun tiesi tehneensä väärin kaveriaan kohtaan lirkuttelemalla kaverinsa miehelle....
Mun kaveri yritti kerran yhtä naista jota ei saanut pokattuu. Myöhemmin sai kuulla kunniansa kaveriltaan, koska oli yrittänyt pokata sen muijaa. Kaveruus säilyi vuosia mutta haaleana, ja lopulta katkesikin kokonaan. Toiselta kaverilta muija meni pettää sitä muttei se petetty ikinä menny tekee mitään pahaa sille sen takia eikä sanomaan mitään pahaa, kun osas arvostaa muiden suhteita vaikkei ne ihan rehelliselle pohjalle perustuisikaan. Tästäkin näkee meijän erilaisuudet, mitä kukakin tekee missäkin tilanteessa. Toiset arvostaa muidenkin suhteita ja elämää, toiset vain omaansa vaikka näkisivätkii itte, minkä valheiden verkon päälle se on rakennettu. No, tietäähän tuon, korttitalo siit tulee, ei se kauaa kestä, kun romahtaa. Siinä ei ole oikea pohja eikä liimauksetkaan pysy, heikosti hetken aikaa natisten ja seuraavana kuuluu pläts. Siinä sitä kestävää.
- Anonyymi
Mikä tuo vihree pallo oikein on
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628