https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009459259.html
"Kokemuksen kartuttamiseksi Trubnikov on jo ostanut ylimääräisiä ajotunteja. Tunnit kuitenkin maksavat, ja autokoulua varten Trubnikov on ottanut lainaa. Ylimääräiset ajotunnit ja kokeet ovat maksaneet hänelle jo tuhansia euroja."
Henri R Helannon kommentista:
"Minulla on paljon amerikkalaisia kavereita. Pääosin perheellisiä. Esimerkiksi Wisconsinissa heidän lapsensa ovat suorittaneet ajokorttinsa viimeistään 15-vuotiaana, monet 13-vuotiaana (maatilapoikkeuslupa), yhdessä ainoassa päivässä ilman sairaalloista byrokratiaa. Osavaltion ikäluokittaiset liikenneturvallisuustilastot ovat kauniimmat kuin holhousvaltio Suomessa, eikä tässä voida käyttää edes mitään talviveruketta koska sikäläiset talvet ovat lumisempia kuin Suomessa. Tämä siis viittä vaille naruvedossa tai muropaketista saaduilla ajokorteilla."
"Tämän on muututtava mutta eihän kukaan ajokorttijärjestelmästä elätyksensä saava suurin surminkaan myönnä että heidän tekemisensä on hyödytöntä pelleilyä. Järjestelmän ylläpitämiseksi keksitään vain tekosyy toisensa perään, parhaassa neuvostohengessä."
Pakollinen autokoulu on tulonsiirto köyhältä rikkaalle.
Ajokortti on tulonsiirto köyhältä rikkaalle
Anonyymi-ap
0
291
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 775160
- 764119
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2713865- 1353266
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3902900- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 482064
- 1111959