https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009459259.html
"Kokemuksen kartuttamiseksi Trubnikov on jo ostanut ylimääräisiä ajotunteja. Tunnit kuitenkin maksavat, ja autokoulua varten Trubnikov on ottanut lainaa. Ylimääräiset ajotunnit ja kokeet ovat maksaneet hänelle jo tuhansia euroja."
Henri R Helannon kommentista:
"Minulla on paljon amerikkalaisia kavereita. Pääosin perheellisiä. Esimerkiksi Wisconsinissa heidän lapsensa ovat suorittaneet ajokorttinsa viimeistään 15-vuotiaana, monet 13-vuotiaana (maatilapoikkeuslupa), yhdessä ainoassa päivässä ilman sairaalloista byrokratiaa. Osavaltion ikäluokittaiset liikenneturvallisuustilastot ovat kauniimmat kuin holhousvaltio Suomessa, eikä tässä voida käyttää edes mitään talviveruketta koska sikäläiset talvet ovat lumisempia kuin Suomessa. Tämä siis viittä vaille naruvedossa tai muropaketista saaduilla ajokorteilla."
"Tämän on muututtava mutta eihän kukaan ajokorttijärjestelmästä elätyksensä saava suurin surminkaan myönnä että heidän tekemisensä on hyödytöntä pelleilyä. Järjestelmän ylläpitämiseksi keksitään vain tekosyy toisensa perään, parhaassa neuvostohengessä."
Pakollinen autokoulu on tulonsiirto köyhältä rikkaalle.
Ajokortti on tulonsiirto köyhältä rikkaalle
Anonyymi-ap
0
988
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11803- 41776
- 60740
- 62738
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o41704- 50616
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49577- 59572
- 68526
- 29485
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18477Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.25466- 44465
- 95452
- 40437
- 26409
- 17400
- 43397
- 54394
- 21377