Kirjoitatko palstalle

Anonyymi-ap

vain avautuaksesi tunteistasi vai ajatteletko tavoittavasi kaipauksesi kohteen täältä?

37

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En todellakaan enää kirjota rakkaustunteista koska se olis jo säälittävää. Siis pitäisin itteeni säälittävänä.haha.

      • Anonyymi

        Mutta lähetän herkkuterkkuja ytryhmälle.


    • Kuhan länkyttelen.

      • Anonyymi

        Sen mä jo tiedän 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen mä jo tiedän 😀

        Tiiäkkö? Vai oletatko? Oletko varma kummasta on kysymys?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tiiäkkö? Vai oletatko? Oletko varma kummasta on kysymys?

        😂 Oon tainnut lukea sun juttujasi ennenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂 Oon tainnut lukea sun juttujasi ennenkin.

        Hyyyyyyyyvin epätodennäköistä, kirjoittelen niin vähän mitään palstalle 🤣🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Hyyyyyyyyvin epätodennäköistä, kirjoittelen niin vähän mitään palstalle 🤣🤣

        Näin on 👍🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin on 👍🤣🤣

        Kaipailetko sinä itse jotakuta täällä vai kirjoitteletko purkaaksesi sydäntästi ilman erillistä kaivattua?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kaipailetko sinä itse jotakuta täällä vai kirjoitteletko purkaaksesi sydäntästi ilman erillistä kaivattua?

        Jäin vain roikkumaan palstalle 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jäin vain roikkumaan palstalle 😂

        Eli niin kutsuttu hangover -member. Vai oliko se hang around -member... 🤔😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Eli niin kutsuttu hangover -member. Vai oliko se hang around -member... 🤔😂

        Ehkä vähän molempia 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä vähän molempia 🤣

        Palstailu hangover, niin jäit hanging around, vähän kuten minäkin 🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Palstailu hangover, niin jäit hanging around, vähän kuten minäkin 🤣

        Mä pääsin lopullisesti eroon ihastuksesta roikkumalla täällä. Näitä juttuja lukiessa ei välillä tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Ehkä kuitenkin parempi nauraa😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä pääsin lopullisesti eroon ihastuksesta roikkumalla täällä. Näitä juttuja lukiessa ei välillä tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Ehkä kuitenkin parempi nauraa😂

        No sittenhän palsta antoi sinulle parastaan, näit oman kaipauksesi isommassa kuvassa ja ymmärsit sen turhuuden. Pidän sitä todella hienona asiana, onnittelut! 😊

        No varmaan tosiaan nauraa, vaikka välillä lueksiessa tekisi mieli repiä tukka päästä. Vaan kun se on muutaman millin mittaista, niin helpompaa on nauraa ja käydä hassuttelemassa Sinkut-puolella 🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No sittenhän palsta antoi sinulle parastaan, näit oman kaipauksesi isommassa kuvassa ja ymmärsit sen turhuuden. Pidän sitä todella hienona asiana, onnittelut! 😊

        No varmaan tosiaan nauraa, vaikka välillä lueksiessa tekisi mieli repiä tukka päästä. Vaan kun se on muutaman millin mittaista, niin helpompaa on nauraa ja käydä hassuttelemassa Sinkut-puolella 🤣

        Kiitos! Luulisi että olisi käynyt päinvastoin 😀 Taisi olla mulle vain herätys kun on lueksinut miten jotkut kaipailee vuosia jotain saavuttamatonta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Luulisi että olisi käynyt päinvastoin 😀 Taisi olla mulle vain herätys kun on lueksinut miten jotkut kaipailee vuosia jotain saavuttamatonta.

        No ehkä osalle käykin päinvastoin, liittyvät ikuisten itkijöitten virtaan suostumatta päästämään irti kivustaan. Ja sitten on ne täyspäisemmät jotka näkevät isomman kuvan, kuten sinä, saavat täällä herätyksen tilanteeseensa ja päästävät irti. Olen vilpittömän iloinen että olet osannut päästää irti ja nyt olet matkalla kohti jotain uutta 😊


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No ehkä osalle käykin päinvastoin, liittyvät ikuisten itkijöitten virtaan suostumatta päästämään irti kivustaan. Ja sitten on ne täyspäisemmät jotka näkevät isomman kuvan, kuten sinä, saavat täällä herätyksen tilanteeseensa ja päästävät irti. Olen vilpittömän iloinen että olet osannut päästää irti ja nyt olet matkalla kohti jotain uutta 😊

        Sitä en tiedä menenkö kohti uutta mutta itseni kiusaamisen jollain turhalla ihastuksella sain onneksi lopetettua 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä en tiedä menenkö kohti uutta mutta itseni kiusaamisen jollain turhalla ihastuksella sain onneksi lopetettua 😁

        Sepä se onkin juuri sitä uutta kohden menemistä, ehkä ensimmäisiä askelia, mutta askelia pois jostain entisestä yhtä kaikki. Kohden uutta, mitä se sitten lieneekään 😊


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Sepä se onkin juuri sitä uutta kohden menemistä, ehkä ensimmäisiä askelia, mutta askelia pois jostain entisestä yhtä kaikki. Kohden uutta, mitä se sitten lieneekään 😊

        Nyt alkaa mennä mulle liian vakavaksi tekstiksi 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt alkaa mennä mulle liian vakavaksi tekstiksi 😂

        Hassu, asian purkuahan tuo vain on. Mutta vaihdetaan nuotteja, jotain kevyempää siis? TUle Sinkkuihin hupsuttelemaan 😉


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Hassu, asian purkuahan tuo vain on. Mutta vaihdetaan nuotteja, jotain kevyempää siis? TUle Sinkkuihin hupsuttelemaan 😉

        Pitää varmaan joskus tulla, nyt tuli just muuta tekemistä 😁


    • Anonyymi

      Avaudun, tiedän että hän ei ole täällä.

      • Anonyymi

        Hyvä, kaikki ei ole sitä vielä tajunnut 😁


    • Anonyymi

      Tottahan hän miun töherrykset täältä lukee 😍

    • Anonyymi

      Jotta saisi tunteita purettua, pitää kuvitella että oikea lukee. Muuten turha palsta.

    • No mitähän luulisit? Jos ei niin se on hei hei.

      • Anonyymi

        Tiiätkö kun sun juttus ei etene mihinkään niin lopeta siitä kirjottaminen ja puhuminen, jos puhut. ja sen jälkeen unohdat koko jutun. Asiat unohtuu nopeempaa kun niitä ei ikinä edes sano ääneen. ja kirjottaminen ihan sama homma. 2.6.#


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiiätkö kun sun juttus ei etene mihinkään niin lopeta siitä kirjottaminen ja puhuminen, jos puhut. ja sen jälkeen unohdat koko jutun. Asiat unohtuu nopeempaa kun niitä ei ikinä edes sano ääneen. ja kirjottaminen ihan sama homma. 2.6.#

        En tule sitä ikinä unohtamaan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En tule sitä ikinä unohtamaan.

        Joo. Toi olikin kaikille palstalaisille, ei niinkään sulle.


    • Anonyymi

      Ihan huvikseni selaan eri otsikoita tapan siis aikaani ja yrtän hahmotaa millaisia ihisiä mailmassa v. 2023. on esim.täällä.Aikuisena naisena ja en todella käsitä kaipausta ymm. Tai jollekin henkilölle kirjotus, joka varmasti ei koskaan nitä lue täällä.Mietin myös miksi luulette ympäri Suomea juuri teidän viestit joku tavoittaa?Miten ymmärättekö kuinka monta kävijää 24h / 7 päivää eri täällä käy?Tulee mielen vanha nainen Helsingin metrossa vuoosi sitten: Povaaja oli hänelle povannut miestä. Sanoi ei se mitään tiennyt. miestä ei löytynyt.Olin tukehtua naurun pidin pokkani.Parempi elää tosi elämässä ja ymärtää aina kaivatulla ei samoja tunteita teihin.Uskonkin moni vaan kirjoitaa päiväkirjaa täällä.

    • Anonyymi

      Ajattelen pitää jatkossa pääni kiinni tai keskustella neutraalisti ajatuksista ja/tai tunteista.

    • Anonyymi

      En tiedä keitä näihin kirjoittaa, eikä kiinnostakaan. Omia ideoita laittelen.

    • Anonyymi

      Ei tämmöisiltä palstoilta kaivattuansa löydä.Nää jutut sopii monen elämän tilanteeseen.Aika hataralla pohjalla on suhde jos pitää täältä etsiä kaipaamansa. Sama kun etsis neulaa heinäkasasta.Ajan kuluksi tulee selattua.

    • Anonyymi

      Ei seurailen huvittuneesti tuota miehistä piikittelyä.

    • Anonyymi

      Valitettavasti olen vihannut häntä tai sinua kun olet ollut sotkennut välimme. Mieheni on muuttunut takiasi Olitte opettanut miestäni valhe kehittänyt minulle hän ei ollut enää rehellinen ihminen. En pitänyt hänestä kun muuttunut mies. Luulitko että mi olisi hölmö sairas aika. Mieheni oli sanonut minulle olen Fiksu kuin hän. En ymmärtänyt häntä mitähän oli tarkoittanut.sinä olet tykkänyt kolmas pyörästä mutten hyväksynyt

    • Anonyymi

      Kirjoittaminen on minulle yksi tapa jäsentää omia tunteitani. Lisäksi muiden ajatukset tuovat monesti esiin myös uudenlaisia näkökantoja. Hän ei täällä ole, joten häntä en kuvittele täältä löytäväni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe