Lonkerot ovat suomessa tosi kalliita, mutta bongaismpa kerran kaupan jossa myytiin lonkeroa viron hinnon. Päiväystäkin oli jäljellä. Ihmtettelin miksi näin tehtiin. Syyksi keksin pitkän mietinnän jälkeen, että uutus tuotteita on tulossa paljon mm pineaple lonkero ja paljon muita ja niille ei ole hyllyissä tilaa joten vanhempia pitää saada pois alta uudenpien tilalle. Tämä ei ole välttämättä siis syy, mutta epäilen vahvasti näin.
Enpä kerro kauppaa missä oli. Nyt kaikki"poistot" on kuitenkin myyty jo.
Poisto myynnit.
Anonyymi-ap
2
212
Vastaukset
- Anonyymi
S-marketeissa olen joskus bongannut vastaavia "alkoholitarjouksia". Eivätkä monesti ole lähelläkään parasta ennen päiväystä. K-kaupoissa sen sijaan myyvät surutta normaalihintaan vanhentunuttakin tavaraa.
- Anonyymi
Jep juuri s-market tämä oli.
Citymarketeissakin saattaa olla jotkain sellaisia suuria eriä lonkkua tai kaljaa tarjoukseessa. Ainakin jossain cittareissa ei välttämättä kaikissa cittarreissa . Rippuu varmaan kauppiaasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161