Ihmiset virnuilee huvittuneena

Anonyymi-ap

Tai hymyilee säälivästi. Olen vissiin niin saatanan ihmeellisen näköinen olio, ettei missään saa kulkea rauhassa tuijotuksilta ja ilmeilyiltä.

30

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä vttu minussa on niin outoa, että ei voi kohdata normaalisti naama peruslukemilla. Kyllä muita hulluja kohtaan käyttäydytään normaalisti, mutta minua katsotaan ihan kummallisella tavalla. Lyön nokkaan seuraavaa tuijottajaa ja virnuilijaa saatana.

      • Anonyymi

        Sinulla on vaan äärimmäisen heikko itsetunto. Et muuten ajattelisi mitä vastaantulijat sinusta ajattelee ja katsooko ne jotenkin ihmeellisesti. Normaali kulkija ei edes tuijottele vastaantulijoiden kasvoja, jos sitä teet, se herättää jo itsessään ihmettelyä ja ärtymystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on vaan äärimmäisen heikko itsetunto. Et muuten ajattelisi mitä vastaantulijat sinusta ajattelee ja katsooko ne jotenkin ihmeellisesti. Normaali kulkija ei edes tuijottele vastaantulijoiden kasvoja, jos sitä teet, se herättää jo itsessään ihmettelyä ja ärtymystä.

        Alkoholin käyttö näkyy ihmisestä, helppo huomata esim kaupassa, kun joku häpeillen pälyilee ympärilleen, miettii mitä muut ajattelee, huomaatko ne, että on henkisesti hajalla, ärtynyt ja epävarma jne. Se jää päälle, jos kuppia ottaa joka viikonloppu reippaasti. Siitä onkin sitten lyhyt matka paniikkihäiriöihin ja muihin vakavampiin on mielenterveyden ongelmiin. Kannattaa varoa alkoholia.


    • Anonyymi

      Hymyile iloisesti takaisin, huomaat että saat jatkossa iloisia hymyjä 😁

      • Anonyymi

        En todellakaan. Miksi minun pitäisi jaksaa miellyttää ja hymyillä ventovieraille, siksi etten saisi paskaa kohtelua ja vieroksuntaa. Ei muitakaan kohdella niin, vaikka eivät hymyile jokaiselle vastaantulijalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan. Miksi minun pitäisi jaksaa miellyttää ja hymyillä ventovieraille, siksi etten saisi paskaa kohtelua ja vieroksuntaa. Ei muitakaan kohdella niin, vaikka eivät hymyile jokaiselle vastaantulijalle.

        Totta, elämä on liian lyhyt toisten miellyttämiseen.


    • Anonyymi

      Miten siellä Helsingissä nyt niin tuijotellaan Hupu?

    • Anonyymi

      SMILE elokuva irl

    • Anonyymi

      Mitä jos oletkin heidän mielestään kiinnostava tai piristävä ilmestys? Ehkä tulkitset heidän reaktionsa negatiivisena vaikka niitä ei sellaisiksi tarkoiteta?

    • Anonyymi

      Mitä jos ne hymyt onkin ystävällisiä,mutta koet ne virnuiluksi?

    • Anonyymi

      Käyttäytymistieteitä opiskelevalta pieni neuvo. Jos koet itsesi jostain syystä alakuloiseksi, masentuneeksi tai arvottomaksi, kuvittelet myös muiden näkevän sinut niin.

      • Anonyymi

        Tuhlaat aikaasi näihin provoihin, aika moraalitonta ja aliarvioivaa ;)


    • Anonyymi

      Se on piiloveetuilua ja olet joutunjt vainoamisen uhriksi

    • Anonyymi

      Jonkun hyväntahtoinen hymyily voi näyttää virnuilulta.

    • Anonyymi

      Jos ne näkee sun sieluun, vuoraudu folioon

    • Anonyymi

      Eik oo hyvä et on suosittu,vähän ku julkkis.😃😁😆

      • Anonyymi

        Oletpa yksinkertainen ja moraaliton ihminen. Aika pelottavaa jos ihmisten ymmärryskyky on tällä tasolla


    • Anonyymi

      Käyppä jutellemassa tuosta jossain kuulostaa huolestutvalta että tuollaista kuvittelet.

    • Anonyymi

      Kaikkia liikkeitäsi tarkkaillaan internet liikennettäsi puhelintasi kaikkea ja siksi ne virnuilee ne on vainojia ja salaliitossa sinua vastaan

      • Anonyymi

        Kyllähän tuollaista kun tapahtuu, mahdottomuushan se olisi miljoona kaupungissa tunnistaa jonkun käpösen linked tai Facebookin pienen kuvan kautta, kun muuta "julkista" ei ole ihmisestä. Tarkoittaa siis sitä että istuvat ryhmittymässä valeprofiilin ympärillä ja "salaliiton" siitä tekee se, että kovasti haluavat kuvitella siltikin että heidän pitää pitää "yhteyksissä" oloa johonkin nobodyyn ko tavalla, tärkeänä kytätä päivän aihealueita narsistista käytösmallinnuksen kautta suodatettuna.

        Eihän kaikki missään "salaliitossa" ole, löytävät vaan paikan ja "myötäelävät" keskenään kun uskallus ei riitä toteamaan mitään, mutta miljoonakaupungissakin ovat jännitteisiä kuka enempi syyllistynyt ja millä intensiteetillä toivoen sillä saavuttavansa jotain.

        Aika säälittävää. Osallistua vainoamiseen ja sen peittelemiseen, kelaten tosissaan työnnettyjä aihealueita, jotka pyörii yhden asian ympärillä.


    • Anonyymi

      I feel you bro. Huvittavaa miten paljon on ihan aikuisia ihmisiä joita haittaa suuresti jonkun toisen ulkoinen ominaisuus kuten vaikkapa silmäpussit. Eiköhän ne näitä samoja sankareita tai vastaavia ole jotka tuolla somessakin kiusaa.
      Eivät mitenkään varsinaisesti loista kyllä älynlahjoillaan... Itsellekin kuittaillaan päivittäin mutta toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

      Tuossa juuri kotia lähtiessä yritti joku uuvatti kuittailla ja hieroa omia silmänalusiaan samalla kun tuijotti minua. Ei hyvää päivää miten lapsellista porukkaa oikeasti mahtuu tähän maailmaan.

    • Anonyymi

      Minä taas saan ihailevia katseita mihin menenkin. En ymmärrä yhtään. Minua palvellaan hyvin, saan positiivista palautetta ja ihmiset pitävät minusta. Näin ei ollut ennen. Onko se vaan kasvanut itsetuntoni?

    • Määkin oon huomannu, et jos liikkuu ihmisten ilmoilla, niin se herättää kiusallista huomioo. Siks mää pysyn enämpi kotona. Mut on siihen muitaki syitä. Täällon lämpimää, tääl krupsutetaan kaulasta ja tääl saa herkullista sapuskaa.

    • Anonyymi

      Joistain ihmisistä aistii mitä puuhaavat suljettujen ovien takana. Intensiivinen katse silmiin saa sellaiset hämilleen

    • Anonyymi

      Onneksi olen komea ja tiedän sen

    • Anonyymi

      Niin ihmeellistä olekaan et jollekkin toisellle ei vois naureskella. Katos vaik syrjäsilmällä

    • Anonyymi

      Ihmiset nauraa jopa toisten kärsimyksillekin toivottavasti sairastuvat syöpään tommoset

    • Anonyymi

      Iisebelin ensiapu ei juurikaan parempaan kykene.

    • Anonyymi

      Ole oma itsesi. Meillä ihmisillä on tapana ajatella niin paljon omiamme ettemme oikeastaan jaksa kiinnittää vastaantulijoihin suurtakaan huomiota muutoin kuin siinä mielessä että emme halua törmätä. Mikä helpotus!

      • Anonyymi

        Onpas ihmiset sitten outoja ja yksinkertaisia. Minä ainakin mietin muita, itseäni enemmän


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      161
      2796
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      426
      2309
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      45
      2203
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      129
      1530
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1350
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      125
      1280
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1193
    8. Hallitus käy seuraavaksi palkansaajien sunnuntailisien kimppuun

      Vuoro-ja sunnuntaityötä tekeville työntekijöille, muun muassa hoitajille, poliiseille, kaupan työntekijöille jne. on luv
      Maailman menoa
      241
      1173
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1117
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      86
      1098
    Aihe