Kun pitää tuntitolkulla viihdyttää ja sosialisoida. Ei minun pää kestä pskan lätisemistä kovin kauaa. Olen niin sekopää, etten jaksa edes jutella, alkaa pää pimahtaa.
Väsähdin ja sekosin
9
79
Vastaukset
- Anonyymi
Voihan harmi. Sinun kanssa hupu oli hauskaa jutella.
- Anonyymi
Ei ole minulta tuo. 😂
- Anonyymi
Koeta nollata itses ja jos saisit hyvin nukuttua se olisi paras lääke tressiin.
Olet introvertti. Sinulta loppui virta sosiaalisesta paristosta.
- Anonyymi
Joku taas mustamaalaa jotain exäänsä tai nainen toista naista, työkaveriaan tms
- Anonyymi
Miten tuo ketään mustamaalaa, kun ei ole mitään tunnisteita? Hyvin voi ollla vaikka silltä palstalaiselta joka sekoaa kun mainitaan viisikirjaiminen sana.
- Anonyymi
Mulla on sama. Jos pitää puhua niitä näitä tuntemattomien kanssa. Eri asia, jos löytyy yhteinen kiinnostava jutunaihe. Siitä se aina sitten lähtee. Kokkareilla olen yleensä se joka seisoskelee yksin lasin kanssa- en ole edes vaivautunut. Tai menen puhumaan jollekin joka on myös yksin. Tsemppiä ap. Ole vain oma itsesi.
- Anonyymi
Minä olen samanlainen. Teininä kotibileissäkin aina jossain vaiheessa vetäydyin tutkimaan CD-kokoelmaa tai kirjahyllyn sisältöä sivummalle. Todellisuudessa väsyin olemaan sosiaalinen ja tarvitsin palautumisaikaa. Introvertin elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen samanlainen. Teininä kotibileissäkin aina jossain vaiheessa vetäydyin tutkimaan CD-kokoelmaa tai kirjahyllyn sisältöä sivummalle. Todellisuudessa väsyin olemaan sosiaalinen ja tarvitsin palautumisaikaa. Introvertin elämää.
Tuo palautumisaika on tuttu. On tarve pitkän työpäivän jälkeen olla yksin ja hengitellä. Tosin kyllä kavereidenkin kanssa palautuu. Ei ahdista yhtään, jos on omia ihmisiä ympärillä ja kivaa tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135243
- 675044
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 391774
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628