Jalkahoitola

Anonyymi-ap

kävin jalkahoidossa nokialla ja voi taivas kun ihanan tuntuiseksi tuli taas jalat, se nainen en nyt nimee sano mutta osaa homman ja on muutenkin niin ihanan tavallinen kertoillessaan elämästään. olipa kiva käydä. noo Teellä sen naisen nimi alkaa. suosittelen.

18

538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      en tiedä kyllä nokialla ketään jalkahoitajaa

    • Anonyymi

      missä päin mahtaa kyseinen jalkahoito sijaita nokialla.

    • Anonyymi

      kyllä siellä jalkahoitaja löytyy nokialla, en muista ny missä mutta kehuttu on.

    • Anonyymi

      Entä mistä sais käsihoidon ?

      • Anonyymi

        tee itse, niin kuin aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tee itse, niin kuin aina.

        tee mullekin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tee mullekin..

        mikäs tee, haudutettu vai normi.


    • Anonyymi

      joo tiedän paikan ja ihmisen, kerrassaan ihana ja mukava ja ammattitaitoinen.

    • Anonyymi

      ihan super hyvä toi pedikyre j hoitola. ei ole ollut helppoa hänenkään elämä matkojen varrella mutta työn tekee hyvin ja huolella. kiitos Tiina.

      • Anonyymi

        Pitää paikkansa, ammattilainen on kyllä ja todella ystävällinen ja kauniskin vielä. Mukava käydä hänellä palveltavana. Kiitos Tiina.


    • Anonyymi

      jep,parasta jalkahoitoa pirkanmaalla. hyvä Tiina.

      • Anonyymi

        olen käynyt Tiinalla jo alun alkaen, hienoa työtä. kaunis ihminen ja kuunteleva.


    • Anonyymi

      Hyvä kun joku nokialla yrittää, harvinaista työläiskylässä, ihan outo asia kommarille, mutta kateita riittää, joku tienaa ja joudut itse maksaan, ei aina joku "muu maksa"
      Kaiva pussiasi ja rikastuta yrittäjää, alkaako v-tuttaan, kohta hän menestyy ja ajaa mersulla, tehtaantyöntekijä sekoo kateudesta ja soittaa verottajalle jne.

    • Anonyymi

      suuhoitoa. . .

      • Anonyymi

        antaako muka, en kyllä uskoisi. vai oliko vaan heitto tääkin,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        antaako muka, en kyllä uskoisi. vai oliko vaan heitto tääkin,

        kyllä antaa, mutta vain harvalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä antaa, mutta vain harvalle.

        olen saanut täyden hoidon häneltä, erittäin hienotunteinen ihminen.


    • Anonyymi

      Tiina on paras jalkahoitaja Nokialla, sen sanon minäkin. En mihinkään muualle enää mene. Tosi huono oli esim. kirppari Helmin talossa oleva hoitaja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe