Nyt kysytkin, että mistäkö pidän kasvoissasi. Huulistasi, poskistasi, silmistäsi ja kulmakarvoistasi. Pidän kyllä monesta muustakin, itseasiassa kaikesta sinussa. Mutta erityisesti nämä hullaannuttavat minut, yhdistettynä luonteeseesi, ääneesi ja puhetapaasi.
Nyt tiedät enemmän ❤❤❤❤❤
Nainen, pidän kasvonpiirteistäsi
52
1341
Vastaukset
- Anonyymi
En se minä nainen taida toissavuodelta olla?
- Anonyymi
Olet juuri sinä. Itsevarma aitoriitta valtakunta! Sinähän se!
Koska täällä kaikki on sille joka itsevarmimmin uskoo että hänestä puhutaan - Anonyymi
Uskoisin että kaikki miehet ovat täällä vain sinun perässäsi. Tuntuuko sinusta siltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska täällä kaikki on sille joka itsevarmimmin uskoo että hänestä puhutaanTuossahan olen epävarma ettei varmaan ole minulle. Enkä ole mikään valtakunta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoisin että kaikki miehet ovat täällä vain sinun perässäsi. Tuntuuko sinusta siltä?
Ei tunnu siltä. Kysyin vain. Saahan sitä kysyä!
- Anonyymi
Mitä toissavuonna tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä toissavuonna tapahtui?
Me nähtiin useasti silloin viimeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me nähtiin useasti silloin viimeksi.
Se pitää paikkansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se pitää paikkansa.
Me ei puhuttu kasvotusten silloin sanaakaan? Nähtiin useasti. Katseltiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska täällä kaikki on sille joka itsevarmimmin uskoo että hänestä puhutaanTuomo Raatoniemi
- Anonyymi
Sitten voikin palstan itsevarmin nainen eli valtakunta tulla tämän omiin itselleen
- Anonyymi
Kuka se sellainen on?
- Anonyymi
Oijoi olisipa mulle.. mut kun ei oo, niin toivotellaan vaan mukavaa yötä.
- Anonyymi
Kyllä sinullakin varmasti on ihailija jossain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinullakin varmasti on ihailija jossain.
Varmasti on. Tämä vaan kuulosti niin tutulta..
- Anonyymi
Haluaisin tämän olevan minulle😘
- Anonyymi
Huh mitä tykitystä jollekin. Vaikuttaa aidolta ihastumiselta, ei kahta sanaa.
- Anonyymi
Olen hänestä sekaisin, vaikka kertoimet ovat minua vastaan. Häntä ei näy missään ja kaipaus meinaa tappaa minut. Pitkään aikaan en ole kohdannut häntä, siksi vain itken ikävääni. Ja hän on niin sanomattoman ihana.
- Anonyymi
Tämä oli aloittajalta.
- Anonyymi
Itse olet, vaikkakin ansaitsit pienen opetuksen, mutta ei mitään liian ankaraa. Itkut saa nyt jäädä. Ei riitä enää kyyneleitä mitä tulla m
- Anonyymi
Sekaisin saat sinäkin koko maan. Jokainen sinun perään. Enkä tarkoita peräperään. Ei kaksimielisesti, ainoastaan yksimielisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekaisin saat sinäkin koko maan. Jokainen sinun perään. Enkä tarkoita peräperään. Ei kaksimielisesti, ainoastaan yksimielisesti.
Kenen perään muka? 😂
- Anonyymi
Haluaisin tietää vielä enemmän...
- Anonyymi
Mitä tarkemmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkemmin?
Tuntuu että kaikki haluaa olla sun kanssa ja mä saan vain kitua täällä. Se on niin väärin. Mulle kans ♥️
- Anonyymi
Tiedän trolli ja tää tieks
https://youtu.be/-T8aRLhWR4o - Anonyymi
Mistä olet etsinyt, kun et ole löytänyt?
- Anonyymi
Pyytänyt korkeampia voimia tuomaan hänet luokseni m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi varmaan tehokkaampaa kirjoittaa viesti; "moi"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vastaat aloittajan puolesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi varmaan tehokkaampaa kirjoittaa viesti; "moi"
Ei, kyllä se toinen tapa oli todella tehokas. Luota minuun tässä asiassa.
- Anonyymi
Itsekin valitsisin silmät ja huulet, jos itsestä pitäisi jotain nättiä etsimällä etsiä-
- Anonyymi
Ota myös huomioon kokonaisuus, jota et itse pysty havainnoimaan.
- Anonyymi
Olen varma että tämä ei ole minulle mutta toivon silti että löydät kaunokaiseni ja tunne on molemminpuoleinen.
- Anonyymi
Juuh eiköhän se sieltä jostain löytyne. No problem. Onhan niitä tuossa luurissa sen ku alkais vain soitella ja pyytää käymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuh eiköhän se sieltä jostain löytyne. No problem. Onhan niitä tuossa luurissa sen ku alkais vain soitella ja pyytää käymään.
Toivottavasti en ole luurityttöjesi joukossa. Olen mieluummin ilman kuin jaan hänet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halpa mies. Yöhh
- Anonyymi
Voisitko kuvailla näkemääsi?
- Anonyymi
Minä pidän sinusta kaikesta, mutta miksi joka kerta kun asiat on hyvin, niin alkaa tämä. Miksi joku on sitä mieltä että jos voidaan olla yhdessä, minun kuuluu ottaa lääkkeet tai luopua töistä tai jostain tärkeästä.
- Anonyymi
Usein jostain on luovuttava saadakseen tilalle jotain muuta. Näin se monesti menee. Kaikkea ei vain voi haalia ittelleen. Ja jos siellä elämän poluilta joskus jotain hyvää löytääkin, niin se kannattaa poimia sieltä ittelleen. Muutenhan sen ottaa kuitenkin joku toinen, joka näkee sen saman hyvän, minkä sekin joka ei ottanut mukaansa sitä. Sitten lopun elämäänsä olevilla poluilla etsitään samankaltaisia hyvää löytämättä sitä kuitenkaan. Sitä tulee verrattuu aina muihin poluilta löytyviin juttuihin ja tympeyksissään ottaa hetkeksi sieltä niitä mitä on jäänyt monelta muulta ottamatta just sen takia kun niissä ei ollut mitään sellaista mikä olisi houkuttanut poimimaan. Joskus poimii sellaista, mikä ensin näyttää paikan päällä hyvältä mutta kun oot saanu vietyä sen kotiisi asti, sinne sisälle ihan, niin huomaakin että ei tää ookkaa niin hieno ku miltä se siellä aluksi näytti.
- Anonyymi
Kukaan ei tykkää taatusti mun yhtään mistään.
- Anonyymi
Mahtaako ihmiset välttämättä ymmärtää seikkaa, jottei kaikki naiset välttämättä tajua ulkomuodon merkitystä toisen silmin katellessa. Sillä ei oo suurtakaan merkitystä omassa pienessä päässä, että miltä toiselle näyttää. Kiva, jos näky miellyttää, mutta kivampi lopulta ettei sitä tarvi kuulla. Se on mielipide kuitenkin, jopa vähän vaivaannuttava kuultuna. Olipa se hyvä tai huono mielipiteenä.
- Anonyymi
Älä puhu naisten puolesta. Et selvästikään tiedä mitä ”kaikki tai jotkut naiset” ajattelee ja kokee asioihin liittyen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä puhu naisten puolesta. Et selvästikään tiedä mitä ”kaikki tai jotkut naiset” ajattelee ja kokee asioihin liittyen
Pinnallisuutesi kuultaa jo kirjoituksen sävystä - sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pinnallisuutesi kuultaa jo kirjoituksen sävystä - sivusta
Eih
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä oikein voi miestenkään puolesta puhua. Se on aika vaikeeta, kunnen oo päivääkään sellasta elämää eläny.
- Anonyymi
Tulla sokeaksi kauneudelleen, että näkee sen muun.
- Anonyymi
Ei ulkoinen kauneus ole mitään verrattuna sisäiseen. Sisäinen kauneus paistaa ihmisestä ulospäin ja muut näkee sen ja se ihminen näyttää kauniilta. Ulkoisesti kaunis voi olla sisältään mätä, jolloin hän ei näytä hyvältä ulospäinkään vaan se rumuus tulee väkisinkin läpi ja senkin huomaa muut. Arvostusta on erilaisia, kuka mitäkin omalla kohdallaan.
- Anonyymi
Hähää enpäs kysykään. Tykkäät mistä tykkäät. Sitten kun rakastut tykkään kaikesta hänessä.
- Anonyymi
Ei näitä nainen viestejä enää kiitos!
- Anonyymi
Ahdistava palsta täytyy sanoa.
- Anonyymi
Ei ole tervehenkistä ei
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628