Nainen, pidän kasvonpiirteistäsi

Anonyymi-ap

Nyt kysytkin, että mistäkö pidän kasvoissasi. Huulistasi, poskistasi, silmistäsi ja kulmakarvoistasi. Pidän kyllä monesta muustakin, itseasiassa kaikesta sinussa. Mutta erityisesti nämä hullaannuttavat minut, yhdistettynä luonteeseesi, ääneesi ja puhetapaasi.

Nyt tiedät enemmän ❤❤❤❤❤

52

1326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En se minä nainen taida toissavuodelta olla?

      • Anonyymi

        Olet juuri sinä. Itsevarma aitoriitta valtakunta! Sinähän se!

        Koska täällä kaikki on sille joka itsevarmimmin uskoo että hänestä puhutaan


      • Anonyymi

        Uskoisin että kaikki miehet ovat täällä vain sinun perässäsi. Tuntuuko sinusta siltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet juuri sinä. Itsevarma aitoriitta valtakunta! Sinähän se!

        Koska täällä kaikki on sille joka itsevarmimmin uskoo että hänestä puhutaan

        Tuossahan olen epävarma ettei varmaan ole minulle. Enkä ole mikään valtakunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoisin että kaikki miehet ovat täällä vain sinun perässäsi. Tuntuuko sinusta siltä?

        Ei tunnu siltä. Kysyin vain. Saahan sitä kysyä!


      • Anonyymi

        Mitä toissavuonna tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä toissavuonna tapahtui?

        Me nähtiin useasti silloin viimeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me nähtiin useasti silloin viimeksi.

        Se pitää paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pitää paikkansa.

        Me ei puhuttu kasvotusten silloin sanaakaan? Nähtiin useasti. Katseltiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet juuri sinä. Itsevarma aitoriitta valtakunta! Sinähän se!

        Koska täällä kaikki on sille joka itsevarmimmin uskoo että hänestä puhutaan

        Tuomo Raatoniemi


    • Anonyymi

      Sitten voikin palstan itsevarmin nainen eli valtakunta tulla tämän omiin itselleen

      • Anonyymi

        Kuka se sellainen on?


    • Anonyymi

      Oijoi olisipa mulle.. mut kun ei oo, niin toivotellaan vaan mukavaa yötä.

      • Anonyymi

        Kyllä sinullakin varmasti on ihailija jossain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinullakin varmasti on ihailija jossain.

        Varmasti on. Tämä vaan kuulosti niin tutulta..


    • Anonyymi

      Haluaisin tämän olevan minulle😘

    • Anonyymi

      Huh mitä tykitystä jollekin. Vaikuttaa aidolta ihastumiselta, ei kahta sanaa.

    • Anonyymi

      Olen hänestä sekaisin, vaikka kertoimet ovat minua vastaan. Häntä ei näy missään ja kaipaus meinaa tappaa minut. Pitkään aikaan en ole kohdannut häntä, siksi vain itken ikävääni. Ja hän on niin sanomattoman ihana.

      • Anonyymi

        Tämä oli aloittajalta.


      • Anonyymi

        Itse olet, vaikkakin ansaitsit pienen opetuksen, mutta ei mitään liian ankaraa. Itkut saa nyt jäädä. Ei riitä enää kyyneleitä mitä tulla m


      • Anonyymi

        Sekaisin saat sinäkin koko maan. Jokainen sinun perään. Enkä tarkoita peräperään. Ei kaksimielisesti, ainoastaan yksimielisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekaisin saat sinäkin koko maan. Jokainen sinun perään. Enkä tarkoita peräperään. Ei kaksimielisesti, ainoastaan yksimielisesti.

        Kenen perään muka? 😂


    • Anonyymi

      Haluaisin tietää vielä enemmän...

      • Anonyymi

        Mitä tarkemmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkemmin?

        Tuntuu että kaikki haluaa olla sun kanssa ja mä saan vain kitua täällä. Se on niin väärin. Mulle kans ♥️


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mistä olet etsinyt, kun et ole löytänyt?

      • Anonyymi

        Pyytänyt korkeampia voimia tuomaan hänet luokseni m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyytänyt korkeampia voimia tuomaan hänet luokseni m

        Olisi varmaan tehokkaampaa kirjoittaa viesti; "moi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyytänyt korkeampia voimia tuomaan hänet luokseni m

        Miksi vastaat aloittajan puolesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi varmaan tehokkaampaa kirjoittaa viesti; "moi"

        Ei, kyllä se toinen tapa oli todella tehokas. Luota minuun tässä asiassa.


    • Anonyymi

      Itsekin valitsisin silmät ja huulet, jos itsestä pitäisi jotain nättiä etsimällä etsiä-

      • Anonyymi

        Ota myös huomioon kokonaisuus, jota et itse pysty havainnoimaan.


    • Anonyymi

      Olen varma että tämä ei ole minulle mutta toivon silti että löydät kaunokaiseni ja tunne on molemminpuoleinen.

      • Anonyymi

        Juuh eiköhän se sieltä jostain löytyne. No problem. Onhan niitä tuossa luurissa sen ku alkais vain soitella ja pyytää käymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuh eiköhän se sieltä jostain löytyne. No problem. Onhan niitä tuossa luurissa sen ku alkais vain soitella ja pyytää käymään.

        Toivottavasti en ole luurityttöjesi joukossa. Olen mieluummin ilman kuin jaan hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuh eiköhän se sieltä jostain löytyne. No problem. Onhan niitä tuossa luurissa sen ku alkais vain soitella ja pyytää käymään.

        Halpa mies. Yöhh


    • Anonyymi

      Voisitko kuvailla näkemääsi?

    • Anonyymi

      Minä pidän sinusta kaikesta, mutta miksi joka kerta kun asiat on hyvin, niin alkaa tämä. Miksi joku on sitä mieltä että jos voidaan olla yhdessä, minun kuuluu ottaa lääkkeet tai luopua töistä tai jostain tärkeästä.

      • Anonyymi

        Usein jostain on luovuttava saadakseen tilalle jotain muuta. Näin se monesti menee. Kaikkea ei vain voi haalia ittelleen. Ja jos siellä elämän poluilta joskus jotain hyvää löytääkin, niin se kannattaa poimia sieltä ittelleen. Muutenhan sen ottaa kuitenkin joku toinen, joka näkee sen saman hyvän, minkä sekin joka ei ottanut mukaansa sitä. Sitten lopun elämäänsä olevilla poluilla etsitään samankaltaisia hyvää löytämättä sitä kuitenkaan. Sitä tulee verrattuu aina muihin poluilta löytyviin juttuihin ja tympeyksissään ottaa hetkeksi sieltä niitä mitä on jäänyt monelta muulta ottamatta just sen takia kun niissä ei ollut mitään sellaista mikä olisi houkuttanut poimimaan. Joskus poimii sellaista, mikä ensin näyttää paikan päällä hyvältä mutta kun oot saanu vietyä sen kotiisi asti, sinne sisälle ihan, niin huomaakin että ei tää ookkaa niin hieno ku miltä se siellä aluksi näytti.


    • Anonyymi

      Kukaan ei tykkää taatusti mun yhtään mistään.

    • Anonyymi

      Mahtaako ihmiset välttämättä ymmärtää seikkaa, jottei kaikki naiset välttämättä tajua ulkomuodon merkitystä toisen silmin katellessa. Sillä ei oo suurtakaan merkitystä omassa pienessä päässä, että miltä toiselle näyttää. Kiva, jos näky miellyttää, mutta kivampi lopulta ettei sitä tarvi kuulla. Se on mielipide kuitenkin, jopa vähän vaivaannuttava kuultuna. Olipa se hyvä tai huono mielipiteenä.

      • Anonyymi

        Älä puhu naisten puolesta. Et selvästikään tiedä mitä ”kaikki tai jotkut naiset” ajattelee ja kokee asioihin liittyen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu naisten puolesta. Et selvästikään tiedä mitä ”kaikki tai jotkut naiset” ajattelee ja kokee asioihin liittyen

        Pinnallisuutesi kuultaa jo kirjoituksen sävystä - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pinnallisuutesi kuultaa jo kirjoituksen sävystä - sivusta

        Eih


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu naisten puolesta. Et selvästikään tiedä mitä ”kaikki tai jotkut naiset” ajattelee ja kokee asioihin liittyen

        En mä oikein voi miestenkään puolesta puhua. Se on aika vaikeeta, kunnen oo päivääkään sellasta elämää eläny.


    • Anonyymi

      Tulla sokeaksi kauneudelleen, että näkee sen muun.

    • Anonyymi

      Ei ulkoinen kauneus ole mitään verrattuna sisäiseen. Sisäinen kauneus paistaa ihmisestä ulospäin ja muut näkee sen ja se ihminen näyttää kauniilta. Ulkoisesti kaunis voi olla sisältään mätä, jolloin hän ei näytä hyvältä ulospäinkään vaan se rumuus tulee väkisinkin läpi ja senkin huomaa muut. Arvostusta on erilaisia, kuka mitäkin omalla kohdallaan.

    • Anonyymi

      Hähää enpäs kysykään. Tykkäät mistä tykkäät. Sitten kun rakastut tykkään kaikesta hänessä.

    • Anonyymi

      Ei näitä nainen viestejä enää kiitos!

    • Anonyymi

      Ahdistava palsta täytyy sanoa.

      • Anonyymi

        Ei ole tervehenkistä ei


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      70
      3225
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2822
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2638
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2608
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1773
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1727
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1590
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1436
    Aihe