Sä olet hyvä ja hieno ihminen. Harmi ettei meistä koskaan tullut mitään. Toivon sulle kaikkea hyvää ja kaunista elämääsi.
The night sky is full of stars that guides us in the dark. -J
E naista ikävä.
18
692
Vastaukset
- Anonyymi
Ai nyt mä olen hyvä!?
Olin koko ajan. Sun tekemisillä on seuraukset.- Anonyymi
no sinä olet umpi kiero. ei ollut susta kyse 😙
- Anonyymi
Koska oot ätmynen viimeeks nukkunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska oot ätmynen viimeeks nukkunut?
Mä nukun paremmin kuin koskaan.
Yksikään hyökkäysyritys ei ole onnistunut.
Return to sender! 💫 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no sinä olet umpi kiero. ei ollut susta kyse 😙
Kiero!? Ei! 😆 Vaan 😇.
- Anonyymi
Ota yhteyttä niin jutellaan.
- Anonyymi
Ei pysty. Poistin yhteystiedot suruissani sen jälkeen kun sain pakit.
- Anonyymi
Niin se on varmaankin nähtävä.
- Anonyymi
Ystävä tuli väliin.
- Anonyymi
Ystävä tuli hätiin?
Pelastamaan sut huonolta elämältä tai huonolta suhteelta
Muuttiko se sun elämämpolkua kovastikin ...
jos niin paremmaksiko - Anonyymi
Onpas sulla kurja ystävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas sulla kurja ystävä.
Ex ystävä on ollut jo jonkin aikaa.Kyllä elämä muuttui paremmaksi ystävät voi valita ei tule enää suhteen väliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ex ystävä on ollut jo jonkin aikaa.Kyllä elämä muuttui paremmaksi ystävät voi valita ei tule enää suhteen väliin.
Se on kiva kuulla että uskalsit sen tehdä. Jos niistä on haittaa, niin eipä ne oikein ystäviä ole. Heitin kanssa aikoinani juoppoystävät mäkeen. Yhden perheenrikkojan myös, jotain selkärankaa pitää ihmisellä sentään olla.
- Anonyymi
Eipä ollut tuo aloitus multa... Joiltain osin ois voinut olla, mut ... Kai tässä ollaan etäännytty jo niin kauas ettei ole mitään kunniallista tekosyytäkään ottaa yhteyttä. Yhteystiedot molemmat tietää tai jos ei tiedä niin helposti ne saa selville, aina maileista kotiovelle asti.
- Anonyymi
Mä yritin meiliä ja mesee ja wa ja tavan numeroa mutta en tiedä tuliko viestit perille. En tiedä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä yritin meiliä ja mesee ja wa ja tavan numeroa mutta en tiedä tuliko viestit perille. En tiedä!
Eikä vastaa puhelimeen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitte kommentti 2023-03-21 12:18:49
ei ollu sulle.....
Toki ajat ja kehitys kuluttaa niin paljon etten voikaan kehuskella yhteystiedoillani ;-)
Mut.... kyl fiksup yhteyden saa jos haluaa.
En voi kehuskella käytöksellänikään, mutten sentään ollut niin tökerö kuin eräs Morrisonin J. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitte kommentti 2023-03-21 12:18:49
ei ollu sulle.....
Toki ajat ja kehitys kuluttaa niin paljon etten voikaan kehuskella yhteystiedoillani ;-)
Mut.... kyl fiksup yhteyden saa jos haluaa.
En voi kehuskella käytöksellänikään, mutten sentään ollut niin tökerö kuin eräs Morrisonin J.Kyl on fiksussakin estoja, huomasin
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797