Miksi öisin keittiössäni kolisee, naksuu ja paukkuu? Joskus komerosta kuuluu kun siellä olisi joku ja kissani kanssa katsomme toisiamme. Usein kissa yrittää mennä komeroon ja saakin oven auki, mutta olen laittanut komeron oven eteen esteen. En tykkää että kissa menee sinne karvaamaan. Kerran kun olin nukahtanut valot päälle niin olin naama seinää vasten. Heräsin kun joku tumma varjo lankesi seinään osoittavan valon keskelle, mutta ketään en nähnyt.
Ei minua peloita. Epäilisin itseäni - jos lemmikit eivät olisi reagoineet niihin. Aiemmin asuin joskus kauan aikaa sitten talossa jossa oli mies ampunut itsensä ja siellä tapahtui kummia ja sen näki toinenkin ihminen ja useampi koirani silloin piiritti "kotikummitukseni" keittiön nurkkaan. Siitä tuli mieleen että jos niitä aaveita on niin voivatko ne seurata paikasta paikkaan muuton mukana? Siinä välissä eri talossa oli myös tapahtunut pahaa ja siellä tapahtui myös kaikkea ja uudet asukkaat kokivat vielä enemmä tapahtumia kun otin asian puheeksi ja vieraatkin ihmettelivät kokemiaan.
Sitten on eräs Egyptiläinen esine, jonka epäilen liittyvän joihinkin tapahtumiin. Ostin sen kirpparilta. Samoin ostin yhden taulun, jota eri kissat ovat tuijottaneet vaikka eivät muita tauluja katsele.
Kummitteleeko asunnossani
205
1665
Vastaukset
Kyllä on mahdollista, että talossa kummittelee. Se mikä sen aiheuttaa, ei voi sanoa varmaksi. Mielenkiintoisia, ja pelottaviakin juttuja, näin yöllä lukea pimeässä huoneessa yksin kotona. :D
- Anonyymi
Näitä tapahtumia on kiva kertoa öisin. Päivällä niistä menee hohto. Vaikka tosi kokemuksia ne ovatkin.
Ps. Laitoitko valot? Anonyymi kirjoitti:
Näitä tapahtumia on kiva kertoa öisin. Päivällä niistä menee hohto. Vaikka tosi kokemuksia ne ovatkin.
Ps. Laitoitko valot?En laittanut valoja. Olen itsekin kokenut outoja asioita joskus. Ei ne niin paljon pelota enää. :)
- Anonyymi
Mielenkiintoista. Itse asun aika vanhassa rivitalossa ja heti kun itse rauhoittuu sänkyyn eikä muita ääniä ole, niin kuuluu rapinaa ja kolinaa kuin seinien sisältä. Olen ajatellut, että kyseessä on tuuli tai ehkä lintu, joka riepottelee kattoa tai sitten naapuri kolistelee ja ääni jotenkin kiertää putkia pitkin. En uskalla edes ajatella, että jossain olisi hiiriä, en uskaltaisi nukkua, jos olisi. Äänen suunnassa on kyllä keittiön kaapistot seinän takana Kummitukset ei ole tullut mieleenkään. Mutta mistä näitä tietää...
- Anonyymi
Kyllä ne on hiiriä eikä niistä pääse eroon muuten kuin laittamalla ulos talon seinän viereen hiirenloukkuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne on hiiriä eikä niistä pääse eroon muuten kuin laittamalla ulos talon seinän viereen hiirenloukkuja.
Älä tapa hiiriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ne olisi hiiriä niin hankkisin kissan. Mutta en usko hiiriksi.
- Anonyymi
Kaikki kori tuettet rapisee ja elää yöllä. Kuin rapisee seinissä tai kolisee jos omakotitalo.Seinien Ulko ja sisäseinien väliin on päässyt hiiret asumaan tai joku muu hiiren kaltainen pieni metsän eläin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki kori tuettet rapisee ja elää yöllä. Kuin rapisee seinissä tai kolisee jos omakotitalo.Seinien Ulko ja sisäseinien väliin on päässyt hiiret asumaan tai joku muu hiiren kaltainen pieni metsän eläin.
Asun betonitalossa ja omistan kissan. Ja niiden hiirien olisi pitänyt muuttaa aina mukanani. Ja selvitä useammastakin kissasta. Lisäksi olisi varmasti käyneet ruokatarvikkeitakin verottamassa. Joten hiiret eivät ole asialla.
Aloittaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asun betonitalossa ja omistan kissan. Ja niiden hiirien olisi pitänyt muuttaa aina mukanani. Ja selvitä useammastakin kissasta. Lisäksi olisi varmasti käyneet ruokatarvikkeitakin verottamassa. Joten hiiret eivät ole asialla.
Aloittaja.Mutta mulla voi olla.
tuo rivitaloasukas - Anonyymi
Tämä ei ollut aloittajalta
- Anonyymi
Hiiriä ne on. Pahimmassa tapauksessa rottia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos ei ole korituotteita? Ja miksi niitä keittiössä edes olisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä tapa hiiriä.
Älä tapa hiiriä.
Mitä vee..mulla on kolme kissaa ja asun maalla.Kaikki hiiret on tapettu:)
Eivät perkeleet tee tuhoja.
Tuli myös supikoiria mutta Sakemanni teki työn.
Kettuja oli mutta koirani joka on osin Susi,loppui kettujen läheisyys.
Itse varmistin tähtäimen avulla. Ei tarvinnut toimia.
- Anonyymi
Sokeritoukat siellä pitävät kemujaan.
- Anonyymi
Aika isoja sitten ovat jos metelöivät kuin ihiset. Talo myrkytettiin enne kuin muutin mutta ei sokeritoukkien vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika isoja sitten ovat jos metelöivät kuin ihiset. Talo myrkytettiin enne kuin muutin mutta ei sokeritoukkien vuoksi.
piti olla ihmiset ei ihiset.
- Anonyymi
Moi. Täällä yksi, joka kohdannut läpi elämän enemmän ja vähemmän paranormaaleja asioita.
Osaa olla hyvinkin mahdollista, että eräät esineet aiheuttaa sitä. Esineisiin voi jäädä kuolleiden energiaa yms- Anonyymi
Lisättäköön, että olen nähnyt ja kuullut monenmoista, joten enää en tässä iässä pelästy. Alkuun se pelotti kovastikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisättäköön, että olen nähnyt ja kuullut monenmoista, joten enää en tässä iässä pelästy. Alkuun se pelotti kovastikin.
Jos haluaa noista ns eroon, ja jos olet uskonnollinen, voi papin suorittama kodinsiunaus auttaa. Ellwt kuulu kirkkoihin, voi meedion tai noidan suorittama puhdistus auttaa.
Kos et halua tehdä niille mitään, voit koettaa elää niiden kanssa ns sovussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluaa noista ns eroon, ja jos olet uskonnollinen, voi papin suorittama kodinsiunaus auttaa. Ellwt kuulu kirkkoihin, voi meedion tai noidan suorittama puhdistus auttaa.
Kos et halua tehdä niille mitään, voit koettaa elää niiden kanssa ns sovussa.Eläimillä on eri kyky nähdä/kuulla kuin meillä ihmisillä. Aika selkeä merkki onkin juuri eläimen outo käytös. Pitkät katseet ikään kuin "tyhjään" jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin. Ja jopa odotan jotain odottamatonta, jännää tapahtuvaksi. Ja valot on vilkkunut muutamissa asunnoissa. kaksi nopeaa valonväläystä, ehkä tauko ja sitten uusiksi. Kolme kertaa korkeintaan.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kos et halua tehdä niille mitään, voit koettaa elää niiden kanssa ns sovussa.Sovussa tässä on elettykkin ja jos on ollut häiriötä niin se on poistunut kun olen sanonut että mene valoon. Sekin auttaa että sanon äkäisesti että lopeta se kolistelu. Tai että, anna mun nukkua. Mitä täällä metelöidään.
Ensi alkuun syytin kissaa sen nimellä kunnes huomasin sen nukkuvan. Joskus se kiinnittää huomion ennen minua.
Kerran kotikummitus kuivatti mulle ruusun vesilasiin. Kaksi muuta ruusua tiputti lehdet pöydälle ja varsi meni pilalle, mutta yksi ruusu kuivui lasiin, vesilasiin!!!
Joskun harvoin lausahdan ääneen kun lähden kotoa jonnekkin, että pitää kissan kanssa vahtia.
Sitten minulta katoaa tavaroita ja ne ilmestyvät sinne mistä en niitä useammankaan katsantokannan jälkeen ole löytänyt. Viimeksi muutama päviä sitten vessassa istuessani totesin että kissan vessan katon fiiberi (hajusuodatin) oli poissa paikaltaan. No, se irtoaa helposti vaikka kissan irrottamana. Mutta kissani on vähän laiska tekemään mitään, edes leikkimään ja ikääkin on pian 10v. Nostin kissan vessaa, katselin ympärilleni ja joka paikasta, myös eteisestä eikä näkynyt. Kävin kaupassa, tulin kotiin ja menin käsien pesulle vessaan. Kas kummaa. fiiberi nojasi kevyesti kissanvessan laitaan jonne se oli ilmestynyt ja jossa se ei taatusti ollut koska nostin kissanvessaa ilmaan napani yläpuolelle ja kirkas valo valaisi vaalean lattian selvästi. Enkä usko laiskan kissani tuoneen sitä siihen, varsinkin kun fiiberi ei tuntuisi hyvälle kissan suussa.
Yrittääkö joku siis saada huomiotani vai ns. leikkiä kanssani?
Taidan laittaa kamerat päälle ja hankkia lisää että nään vessaankin kun en ole siellä sillä sieltäkin on kuulunut ääntä ja kissan kanssa olemme aina katsoneet toisiamme. Ja kissani tuntee eroahdistusta kun olen poissa vaikka vähänkin aikaa ja maukuu kuin olisi hätä kun kuulee minun tulevan kotiin vaikka postilaatikolta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kos et halua tehdä niille mitään, voit koettaa elää niiden kanssa ns sovussa.Paremmin niiden kanssa tulee toimeen kun huonojen naapureiden tai huonon parisuhteen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläimillä on eri kyky nähdä/kuulla kuin meillä ihmisillä. Aika selkeä merkki onkin juuri eläimen outo käytös. Pitkät katseet ikään kuin "tyhjään" jne.
Mun neljä koiraa murisi piirissa keittiön nurkkaan ja kun menin siihen mihin murisivat niin tunsin kylmänväristyksen kaltaisen tunteen, epämiellyttävän ja jonkin ajan päästä se hävisi ja koirien selkäkarvat laskeutuivat ja murina vaimeni ja niiden mielenkiinto loppui ja ne lähtivät pois keittiöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläimillä on eri kyky nähdä/kuulla kuin meillä ihmisillä. Aika selkeä merkki onkin juuri eläimen outo käytös. Pitkät katseet ikään kuin "tyhjään" jne.
Itsekkin ihmettelen tätä,olen seurannut .En tiedä mitä näkevät.
- Anonyymi
Kyllä mahdollista. Muutin asunnosta pois missä kummitteli jatkuvasti. Edellisen asukas oli kuollut asuntoon. Eristäytynyt yksinäinen huonsti kulkeva mies. Tuli mukana seuraavaankin kunnes tein selväksi ettei ole tervetullut. Tässä ei ole mitään yliluonnollista vaan ihan normaalia faktaa. Jos tunnet että kämpässä tapahtuu outoja,valot sammuu omia aikojaan,tai musiikki,tv. Kännykkä ei toimi,lamput räsähtää pitkin lattiaa ilman syytä ja kaikki sähköllä käyvä laite elää omaa elämäänsä,voit,ja sinulla on oikeus ja velvollisuus pyytää häiritsiää poistumaan. Hän ei välttämättä ymmärrä kuolleensa. Siksi häiritsee. Ei vältti pahuuttaan.
- Anonyymi
Puhdista esine, jonka oletat aiheuttavan tapahtumia asunnossasi. Tai hävitä. Mieluummin puhdista,niin ei mene eteenpäin. Saippuavesi riittää tai karkea suolavesi💩
- Anonyymi
Välitilassa oleva henki. Siihen auttaa yleensä kun pyytää avuksi auktoriteetin, eli pappi, joka siunaa kodin taikka jos ei kirkkoon kuulu, niin meedion apu edimerkiksi. Monesti se oma pyytely ei riitä.
Jos siellon demoninen olio, niin niihin ei edes riitä oma apu. Ja se voi olla vaarallistakin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välitilassa oleva henki. Siihen auttaa yleensä kun pyytää avuksi auktoriteetin, eli pappi, joka siunaa kodin taikka jos ei kirkkoon kuulu, niin meedion apu edimerkiksi. Monesti se oma pyytely ei riitä.
Jos siellon demoninen olio, niin niihin ei edes riitä oma apu. Ja se voi olla vaarallistakinJeesuksen Kristuksen nimessä ,poistu. Sillä lähtee ,kun siihen uskoo. Siihen ei silloin pappeja tarvita💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen Kristuksen nimessä ,poistu. Sillä lähtee ,kun siihen uskoo. Siihen ei silloin pappeja tarvita💩
no tarviiko tuota kikkanaa mihin sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen Kristuksen nimessä ,poistu. Sillä lähtee ,kun siihen uskoo. Siihen ei silloin pappeja tarvita💩
Ei riitä jos on demoninen olento vastassa. Jo se, että demoninen olio on liikkeellä kertoo siitä, että, se ihminen on olennon valtaama. Monesti ne demoniset vallat voikin itse tuoda kotiinsa ymmärtämättään. Mutta kun portti syvyyksiin kerran avattu sitä ei enää itse saa kiinni. Ihmisvoima ei riitä niitä vastaan yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki psyykkiset harhat poistuvat kun todella syvästi uskoo jonkin keinon tepsivän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki psyykkiset harhat poistuvat kun todella syvästi uskoo jonkin keinon tepsivän.
Psyykkiset harhat on sairauksia, henkinen maailma on omansa.
Kaikkea kun ei silmällä näe. Maailma on muutakin kuin näkyvän valon aallonpituus. Ihminen ei kuule ja näe kuin kapeasti. Moni muu eläiin näkee ja kuulee paremmin.
Avaruudesta 90% näkymätöntä pimeää energiaa.
Kieltäjät on usein varsin pelokkaita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riitä jos on demoninen olento vastassa. Jo se, että demoninen olio on liikkeellä kertoo siitä, että, se ihminen on olennon valtaama. Monesti ne demoniset vallat voikin itse tuoda kotiinsa ymmärtämättään. Mutta kun portti syvyyksiin kerran avattu sitä ei enää itse saa kiinni. Ihmisvoima ei riitä niitä vastaan yksin.
Mutta jos on suojaus,uskoessasi Kristukseen,ei se pahin demonikaan päälle käy. Ei uskalla.Siinä on niin vahva voima ettei kykene,eikä edes tahdo yrittää,helpompiakin kohteita kun saa.💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no tarviiko tuota kikkanaa mihin sitten?
Se on minun nikki💩 haittaako? Ärsyttääkö?itkettääkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psyykkiset harhat on sairauksia, henkinen maailma on omansa.
Kaikkea kun ei silmällä näe. Maailma on muutakin kuin näkyvän valon aallonpituus. Ihminen ei kuule ja näe kuin kapeasti. Moni muu eläiin näkee ja kuulee paremmin.
Avaruudesta 90% näkymätöntä pimeää energiaa.
Kieltäjät on usein varsin pelokkaita.Ja vitut! Kaikki uskovat hörhöt pelkää ja skitsoilee enemmän, oli sitten kyseessä kristinusko, tai joku. ”Yliluonnolliseen” uskominen.
Itse en yksin yöllä pimeässä pelkää yhtään mitään, kun en usko mihinkään yliluonnolliseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos on suojaus,uskoessasi Kristukseen,ei se pahin demonikaan päälle käy. Ei uskalla.Siinä on niin vahva voima ettei kykene,eikä edes tahdo yrittää,helpompiakin kohteita kun saa.💩
Maailma on pullollaan uskontoja ja uskonnottomia ja henget ahdistelee heitäkin. Ei hindu, muslimi tai ateisti pyydä kristuksen apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailma on pullollaan uskontoja ja uskonnottomia ja henget ahdistelee heitäkin. Ei hindu, muslimi tai ateisti pyydä kristuksen apua.
He pyytävät apua siitä mihin uskovat. Kunhan uskovat hyvään ja yhteiseen rakkauteen. Muuhun kuin tähän kylmään ja julmaan maailmaan.Usko siirtää vuoria ja loppupeleissä on vain yksi usko. Usko yhteiseen Jumalaan. Kunhan se ei ole usko ihmiseen. 💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He pyytävät apua siitä mihin uskovat. Kunhan uskovat hyvään ja yhteiseen rakkauteen. Muuhun kuin tähän kylmään ja julmaan maailmaan.Usko siirtää vuoria ja loppupeleissä on vain yksi usko. Usko yhteiseen Jumalaan. Kunhan se ei ole usko ihmiseen. 💩
Näin minäkin uskon, että loppujen lopuksi kaikkien uskontojen jumala tai jumaluus on loppupeleissä yksi hyvä ja sama. Se vain ilmenee eri nimin ja olemuksin eri uskonnoille ja ryhmille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vitut! Kaikki uskovat hörhöt pelkää ja skitsoilee enemmän, oli sitten kyseessä kristinusko, tai joku. ”Yliluonnolliseen” uskominen.
Itse en yksin yöllä pimeässä pelkää yhtään mitään, kun en usko mihinkään yliluonnolliseen.Rajoittuneet ja jälkeenjääneet ajattelee usein noin.
- Anonyymi
Minulla ikivanha radio jonka ääni kovenee itsestään, ei hiljene vaan kovenee.
Televisio kyllä sammuu itsestään, mutta se on sen ominaisuus kun kyse on Smart-TV;stä.
Jos en ole huoneessa pitkään aikaan tai nukahdan ja se ei huomaa liikettä niin se sammuu. Ensin se tosiaan varoittaa siitä.
Komeroon on tullut valot vaikka varsin olen ne sieltä sammuttanut ja katsonut oven alaraosta näkyykö siellä valoja kun eteisessä on ollut pimeää. Sitten aamulla oudoksun niitä valoja. Esteen olen laittanut eteen myös, jotta saisin selville että olen ne itse unissakävelijänä (jos unessa kävelen - en tiedä) saan selville asioita ja ehkä en pääsisi komeroon jos olen unessa sinne pyrkimässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhdista esine, jonka oletat aiheuttavan tapahtumia asunnossasi. Tai hävitä. Mieluummin puhdista,niin ei mene eteenpäin. Saippuavesi riittää tai karkea suolavesi💩
Tauluja en viitsi suolavedellä tai saippuavedellä puhdistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopu sijaa antaa niin kauan kun on "ihmisiksi aaveeksi". Onhan siitä tavallaan seuraakin.
Kissan lisäksi. Kissan silmistä näen onko se mun vieressä vai ei. Kissa seuraa sitä joskus silmillään ja minä seuraan minne kissani katsoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerron tänne että olen uskossa ja rukoilen enkä pelkää. Pelko-energia vetää niitä puoleensa. Rukouksissa pyydän Jumalaa pitämään "omastaan" huolta ja lausun ääneen nukkumaan mennessä; Minä olen Jumalan oma ja joka minulle pahaa tahtoo vastatkoon siitä Jumalalle.
Yhdessä asunnossa varmasti olikin demoni, kun tunsin jonkun kerran tönäsevän minua portaikossa mutta sain kaiteista ajoissa kiinni.
Mutta täällä olevat äänet ovat tavallisia keittiön arkiääniä mitä tulee ruoan valmistuksessa, vaikkakin ne tapahtuvat keskiyöllä ja sen jälkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä halua niitä pois ainakaan vielä. Sitten vasta kun kyllästyn tai alkaa meno mennä liian häiritseviksi. Mainittakoot etten anna sille tai niille sen kummemmin huomiota.
Kun huomaan sen tai ne, enimmäkseen kissanreaktiosta jatkan omia askareita niihin keskittyen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vitut! Kaikki uskovat hörhöt pelkää ja skitsoilee enemmän, oli sitten kyseessä kristinusko, tai joku. ”Yliluonnolliseen” uskominen.
Itse en yksin yöllä pimeässä pelkää yhtään mitään, kun en usko mihinkään yliluonnolliseen.Yliluonnollista ei ole. Kaikki on luonnollista. Mitä ihminen ei ymmärrä sen hän selittää yliluonnolliseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rajoittuneet ja jälkeenjääneet ajattelee usein noin.
Joo ja hörhöillä taasen ei ole mitään rajaa, vaikka ympäristön havannointikyky, ja looginen ajattelu on heikkoa. Asioille pitää väkisin keksiä joku yliluonnollinen selitys, eikä se todennäköisin syy kelpaa.
Vanhoissa taloissa nyt vaan on ääniä laidasta laitaan, etenkin puisissa ja talvisin. Ääntä pitävät rakenteet, vesijohdot, jääkaapin kylmäainelaitteisto, ilmanvaihto, hormit, hiiret, kuoriaiset ja muut hyönteiset etc. Puuta järsivä ötökkö pitää yön hiljaisuudessa yllättävänkin kovaa ääntä, mutta ei…. selvästikin siellä on kummitus pureskelemassa kalusteista ja haistelemassa alushousuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja hörhöillä taasen ei ole mitään rajaa, vaikka ympäristön havannointikyky, ja looginen ajattelu on heikkoa. Asioille pitää väkisin keksiä joku yliluonnollinen selitys, eikä se todennäköisin syy kelpaa.
Vanhoissa taloissa nyt vaan on ääniä laidasta laitaan, etenkin puisissa ja talvisin. Ääntä pitävät rakenteet, vesijohdot, jääkaapin kylmäainelaitteisto, ilmanvaihto, hormit, hiiret, kuoriaiset ja muut hyönteiset etc. Puuta järsivä ötökkö pitää yön hiljaisuudessa yllättävänkin kovaa ääntä, mutta ei…. selvästikin siellä on kummitus pureskelemassa kalusteista ja haistelemassa alushousuja.Mun kummitus on sentään niin sivistynyt ettei se nyt alushousuja haista. Ja seinät on betonista ja puiset kalusteet ovat lakattuja. Kirjoittelet kommenttejasi ymmärtämättä todellisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kummitus on sentään niin sivistynyt ettei se nyt alushousuja haista. Ja seinät on betonista ja puiset kalusteet ovat lakattuja. Kirjoittelet kommenttejasi ymmärtämättä todellisuutta.
Mistä sä raukka tiedät mitä se haistelee lun et sitä näe? Varo vaan ettei haistele ja puuhaa siellä sun peiton alla kaikenlaista. Saat vielä kummitusvauvoja 😄😄😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kummitus on sentään niin sivistynyt ettei se nyt alushousuja haista. Ja seinät on betonista ja puiset kalusteet ovat lakattuja. Kirjoittelet kommenttejasi ymmärtämättä todellisuutta.
Joo ja sulla on todellisuus karannut jo liian kauas. Ettei vaan skitsofrenia kummittele jo selän takana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä raukka tiedät mitä se haistelee lun et sitä näe? Varo vaan ettei haistele ja puuhaa siellä sun peiton alla kaikenlaista. Saat vielä kummitusvauvoja 😄😄😄
No ne ei ole ainakaan mun kun en pysty saamaan lapsia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerron tänne että olen uskossa ja rukoilen enkä pelkää. Pelko-energia vetää niitä puoleensa. Rukouksissa pyydän Jumalaa pitämään "omastaan" huolta ja lausun ääneen nukkumaan mennessä; Minä olen Jumalan oma ja joka minulle pahaa tahtoo vastatkoon siitä Jumalalle.
Yhdessä asunnossa varmasti olikin demoni, kun tunsin jonkun kerran tönäsevän minua portaikossa mutta sain kaiteista ajoissa kiinni.
Mutta täällä olevat äänet ovat tavallisia keittiön arkiääniä mitä tulee ruoan valmistuksessa, vaikkakin ne tapahtuvat keskiyöllä ja sen jälkeen.Kiitos ,tämä on totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tauluja en viitsi suolavedellä tai saippuavedellä puhdistaa.
Jos näät pienen hileen taulussa, niin poista teipillä ja nakkaa vessanpölttöön.
- Anonyymi
Täällä missä asun "kummittelee', mut on hyviä henkiä. Koirat ja kissat reagoivat. Itse en ole tätä naista nähnyt, mutta ystäväni on hänet nähnytkin kerran. Talossa on hyvä tunnelma. Silloin kun muutin tänne, pelkäsin paljon, aistin jotain pahaa, näin paljon painajaisia ja pelkäsin olla yksin. Tilanne on muuttunut täysin erilaiseksi.
- Anonyymi
Ei täälläkään pahoja tapahdu vaikka fiiberit ja muut pikkutavarat tulee ja menee näköjään itsekseen kun ei huomaa.
- Anonyymi
Mistä sä raukka tiedät että se on nainen jos et ole sitä nähnyt. Voi näitä satuja!
- Anonyymi
- Anonyymi
Ei kaikki ns. Kummitukset ole pahoja. Voi eksyneitä ja siksi esittäytyy. Monesti näissä yliluonnollisissa dokumenteissäkin pyytävät nimenomaan apua. Ärsyttääkin se,että ihmettelevät kuulemaansa tyyliin hui ja Vau. Mutta siihen se jää. Pitäisi osata vapauttaa vankina olevat sielut eikä mässäillä heidän hädällään💩
- Anonyymi
Totta. Kaikki henget ei ole pahoja. Niitä ei kannattaisikaan pelätä. Pyrkiä ehkä pikemmin elämään niiden kanssa.
- Anonyymi
Olen sanonut että menee valoon silloin kun saan tarpeekseni. Tuntuu vaan että saan sitten olla oppaana useammalle.
- Anonyymi
Mää en oo syyllinen, sil ei meitä kyöpeleitä oo ees olemassa. Terv. Kyöpeli 👻
Narinat ja rapinat johtuu meistä, vaik me yritetäänkin olla herättämättä huomiota. Terv. Hiiru 🐁 - Anonyymi
Saat rauhan jos ostat salviaa.Kuivatuna. Polta kipossa ja kulje kipon kanssa kaiki asuntosi tilat.Samalla lue isämedän rukousta mantrana. Sen jälkeen laita eteinen vaikka teipillä tulitikuista tehty risti.Sinne ulkooven ylä karmi sisä puoli.Saman ristin laitat jokaisen huonen oven ylä karmi. Pitää pois paholaiset ja levottomat vainajat.
- Anonyymi
onks pakko jos ei taho
Hiiriä 🐭? Ne saa yllättävä kovaa kolinaa kissan kanssa aikaiseksi.
- Anonyymi
Mun kissa nukkuu yöt ja betonin läpikö ne hiiret tulee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kissa nukkuu yöt ja betonin läpikö ne hiiret tulee?
Ei se talo ole umpinainen. On viemäreitä, putkia ja sähkövetoja missä on rakenteiden läpi tulevia reikiä. Aikuinen hiiri kulkee lyijykynän mentävästä reiästä. Betonitalossa on lämmin eristekerros missä hiirien on kiva asustella.
https://www.sisailmayhdistys.fi/Terveelliset-tilat/Kunnossapito-ja-korjaaminen/Ulkoseinat/Kivirakenteiset-ulkoseinat
- Anonyymi
Minunkin eläimet reagoi. Koira kummitusasunnossa meni sängyn alle ja uikutti. En silloin vielä asioita ymmärtänyt. Kynttilänjalka kaatui vitriinissä itsekseen.kuultiin se kolaus ja mentiin katsomaan että mitä tapahtui. Kissa katsoo suurin silmin päänpäälle, seuraa katseellaan jotain.samoin lapset pienenä. Lapset vielä näkee kuin eläimet. Sillä heillä ei ole opeteltuja ennakkoluuloja. Nyt kuitenkin nämä henget luonani on hyviä. Olen onnekas kun olen heidän suojeluksessa. Minulla ei ole pelättävää.
- Anonyymi
Voin pyytää vaikka vapaata parkkipaikkaa ruuhkassa ja aina saan.tytär joka skeptikkokin sanoo nykyään että pyydä siltä enkeliltäsi kun on huomannut että pyynnöt toteutuu.t kakkis💩
- Anonyymi
Juu. Minä muistan lapsuudesta kun näin semmoisen tumman hahmon, jika oli vaatetukseltaan kuin 1700-luvun hahmo kun näin jälkeenpäin miettii. Ehkä pelottavin olio oli nähdä semmoienen sarvekas keltasilmäinen olento, joka nauroi häijysti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin pyytää vaikka vapaata parkkipaikkaa ruuhkassa ja aina saan.tytär joka skeptikkokin sanoo nykyään että pyydä siltä enkeliltäsi kun on huomannut että pyynnöt toteutuu.t kakkis💩
Aivan sama mikä kädessäni on se tekee kahdeksikkoa. Kun kaaduin liukkailla ja naama veressä jäi silmien väliin arpi. Kahdeksikko. Ikuisuus kuolemattomuus. Elämä on paljon enemmän kuin ymmärrämmekään💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Minä muistan lapsuudesta kun näin semmoisen tumman hahmon, jika oli vaatetukseltaan kuin 1700-luvun hahmo kun näin jälkeenpäin miettii. Ehkä pelottavin olio oli nähdä semmoienen sarvekas keltasilmäinen olento, joka nauroi häijysti.
Se oli paha se. Usko hyvään ja saat hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli paha se. Usko hyvään ja saat hyvää.
Luultavasti jonkinlainen demoni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti jonkinlainen demoni
Oli joo. Mutta kun uskot hyvään ja luot hyvää. Ei ne sinuun käsiksi pääse. Siunausta .
- Anonyymi
Onhan tuo ajanvietettä tuokin. Kuvitella kaikenlaista olematonta. Rakennukset nyt napsuu ja rahisee milloin mistäkin syystä. Onko esim. Rakennettu savimaalle. Meneekö rakennuksen ohi raskasta liikennettä joka täristää ja jättää jännitteitä rakenteisiin. Kaikkeen on ihan uonnollinen selitys. Mutta niinkuin sanoin, niin onhan se jännittävää kuvitella yliluonnollista ja vaikka ufoja.
- Anonyymi
Paranormaalit asiat on totta ja osa tätä maailmaa.
Tiedoksesi, ufo on tunnistamaton lentävä esine, kaikki mitä ei tunnisteta, on ufoja, riippumatta siitä, mitä ne on.
Se onko avaruudessa muita elämänmuotoja, niin taatusti on. - Anonyymi
Nuo rakennusten napsumiset, liikenne ym. on jo siinä kohtaa poissuljettu, kun selitystä etsitään yliluonnollisesta.
- Anonyymi
Päässäsi napsuu. Rakennusten nspsumiset on eri juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paranormaalit asiat on totta ja osa tätä maailmaa.
Tiedoksesi, ufo on tunnistamaton lentävä esine, kaikki mitä ei tunnisteta, on ufoja, riippumatta siitä, mitä ne on.
Se onko avaruudessa muita elämänmuotoja, niin taatusti on.Aivan taatusti. Tyhmääkin tyhmempää olisi kuvitella että äärettömyydessä ja monissa galakseissa olisi yksi pikkiriikkinen maapallo jossa on elämää,ja vieläpä näin typerää sellaista💩
- Anonyymi
Ei savimaalla vaan peruskalliolla. Ei raskasta liikennettä. Ei asfalttitietä ihan liki. Ai kissat ja 4 koiraakin kuvittelee ja murisee niskakarvat pystyssä rivissä nurkkaa kohti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei savimaalla vaan peruskalliolla. Ei raskasta liikennettä. Ei asfalttitietä ihan liki. Ai kissat ja 4 koiraakin kuvittelee ja murisee niskakarvat pystyssä rivissä nurkkaa kohti?
Huuhailijoita palsta täynnä. Elukat ei noteeraa kummituksia. Ne huomaa jos talon ulkopuolella liikkuu joku. Tai nälissään murisevat ruokaa ja onko niillä raikasta vettäkään. Kannattaa käyttää ne ulkona kävelyllä myös illalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huuhailijoita palsta täynnä. Elukat ei noteeraa kummituksia. Ne huomaa jos talon ulkopuolella liikkuu joku. Tai nälissään murisevat ruokaa ja onko niillä raikasta vettäkään. Kannattaa käyttää ne ulkona kävelyllä myös illalla
Kyllähän ne aistii ihmistäkin paremmin.
Sinä olet varsin kova pelkuri kun kiellät - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koyvolassakin tornitalot huojui kun kaukana oli maanjäristys. Elukat huomaa maan värähtelyn ja tulee siitä levottomaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki eläimeni olen hoitanut ja ruokkinut kunnolla joka päivä. Liikuntaa ovat saaneet tarpeeksi. Nyt enää yksi vanhempi kissa jäljellä. Vedenkin vaihdan usein ja jalallisesta kristallikulhosta juo vettä. Se oli entinen sokerikulho, mutta nykyään sokeria tulee käytettyä hyvin vähän ja leivontasokerit saa pussista kaadettua.
Yleensä epäuskoiset, kieltäjät ovat niitä pelkääjiä. Pelkäävät totuutta. Minusta kaikki outous ja joidenkin nimittämä yliluonnollinen ( Oikeasti sekin luonnollinen) on vain rikkautta.
Ja kyllä eäimet reagoi kaikkeen normaalista poikkeavaan.
Kerran luulin rotikkani tulleen hulluksi kun se katsoi viereeni ja murisi vastapäätä minua. Se seurasi jotakin katseellaan ja murina koveni sitä myöten kun joku jota se surasi lähestyi minua. Luin rukouksen ja koiran käytös normalisoitui. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koyvolassakin tornitalot huojui kun kaukana oli maanjäristys. Elukat huomaa maan värähtelyn ja tulee siitä levottomaksi.
Tämä on Kouvolasta ja Kuusamosta kaukana. Täällä ei ole maanjäristyksiä. Olen asunut pohjoisessakin joskus ja siellä olen tuntenut järistyksen vaikutuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on Kouvolasta ja Kuusamosta kaukana. Täällä ei ole maanjäristyksiä. Olen asunut pohjoisessakin joskus ja siellä olen tuntenut järistyksen vaikutuksen.
Ne ketkä ei usko hullutuksiin ovat realisteja, jotka uskovat tieteellisesti todistettaviin asioihin. Maanjäristyksetkin ovat mitattavissa ja niitä on ollut rapakivialueella 1700 luvulta lähtien!
https://yle.fi/a/3-11723323 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan taatusti. Tyhmääkin tyhmempää olisi kuvitella että äärettömyydessä ja monissa galakseissa olisi yksi pikkiriikkinen maapallo jossa on elämää,ja vieläpä näin typerää sellaista💩
Typerykset uskoo, että sieltä tullaan maapallolle kyläilemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki eläimeni olen hoitanut ja ruokkinut kunnolla joka päivä. Liikuntaa ovat saaneet tarpeeksi. Nyt enää yksi vanhempi kissa jäljellä. Vedenkin vaihdan usein ja jalallisesta kristallikulhosta juo vettä. Se oli entinen sokerikulho, mutta nykyään sokeria tulee käytettyä hyvin vähän ja leivontasokerit saa pussista kaadettua.
Yleensä epäuskoiset, kieltäjät ovat niitä pelkääjiä. Pelkäävät totuutta. Minusta kaikki outous ja joidenkin nimittämä yliluonnollinen ( Oikeasti sekin luonnollinen) on vain rikkautta.
Ja kyllä eäimet reagoi kaikkeen normaalista poikkeavaan.
Kerran luulin rotikkani tulleen hulluksi kun se katsoi viereeni ja murisi vastapäätä minua. Se seurasi jotakin katseellaan ja murina koveni sitä myöten kun joku jota se surasi lähestyi minua. Luin rukouksen ja koiran käytös normalisoitui.No niinpä tietysti uskovainen! Se on kuule saatana ja viikatemies mikä siellä kolistelee; tulevat hakemaan sinua Darth Vader ja Mörökölli kätyreinään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koirat eivät 99,99% murise nälissään ruokaa. Mitä sinäkin koirista tiedät, et yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä tietysti uskovainen! Se on kuule saatana ja viikatemies mikä siellä kolistelee; tulevat hakemaan sinua Darth Vader ja Mörökölli kätyreinään.
Kuka on Darth Vader ja Mörökölli? Ovatko ne facebookissa, saatana, viikatemies, Darth Vader ja Mörökölli? Se viikatemies voi kesällä leikata sillä viikatteella mun heinät talon nurkalta, tosin ruohonleikkuriakin saa käyttää ja trimmeriä. Ja saatanalla on porttikieltä mun asuntoon kun Jeesus pelastaa, Darth Vaderille sanon et sorry täällä ei ole niitä naamiaisia ja Mörökölli menee sinne mistä tulikin eli lähettäjänsä luokse.
- Anonyymi
Ihmisen mielikuvitus tekee tepposia.
Hiiret juoksentelee nurkissa ja seinän väleissä.- Anonyymi
Juuri näin typerää💩
- Anonyymi
Hiiret ja muut on poissuljettu siinä kohtaa kun selitystä haetaan parsnormaaleista asioista.
Täytyy olla rajoittunut kaikin tavoin ellei tajua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin typerää💩
Ei ollut minun kommenttini💩 täällä Iatetaan sanoja suuhun kun niin närästää💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiiret ja muut on poissuljettu siinä kohtaa kun selitystä haetaan parsnormaaleista asioista.
Täytyy olla rajoittunut kaikin tavoin ellei tajua.Miten sinä sinne seinän sisään näet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinä sinne seinän sisään näet?
Haamut liikkuu seinien läpi, niitä ei mikään materiaalinen pitele.
- Anonyymi
Ai betoniseiniin valettuina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas kumnaa kun niitä ei näy 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas kumnaa kun niitä ei näy 🤣🤣
Ainahan niitä ei näy vaikka ne on samassa tilassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haamujen etsimiseen on ihan tieteellistä tekniikkaakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justhan sanoit etne rapistelee seinän välissä. Nytkö ne tuleekin sieltä pois! 😅😅😅
- Anonyymi
Ei mun betoniseinissä ole reikiä, sorry ny vaan. Eikä betoniseinissä ole rakojakaan Tiiviit on. Eikä se seinistä kuulu se ääni, eikä se edes rapinaa ole. Jollakin kuului rapinaa mutta ei aloittajalla eli mulla. Tää talo ei edes niin hirveen vanha ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justhan sanoit etne rapistelee seinän välissä. Nytkö ne tuleekin sieltä pois! 😅😅😅
En ole hei ainoa kirjoittaja sun kanssa täällä. Enkä todellakaan ole väittänyt hiiristä mitään. Se olet sinä joka väität tai sitten joku muu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin aina jos et ole koskaan nähnyt!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haamujen etsimiseen on ihan tieteellistä tekniikkaakin.
Jostain Kutosen ”dokkaristako” tuon tekniikan olet bongannut?
- Anonyymi
Kuivassa betonissa on vaikea liikkua saati juosta. Nurkissa ei ole hiiriä tai missään muuallakaan.
- Anonyymi
Jännä aihe.
Mulla ex nainen oli yhtä hengellinen kuin itsekin. Sama on nykyisen kanssa. Ei ehkä mikään muu aihepiiri niin yhdistä meitä, kuin paranormaalit kokemukset ja niiden jakaminen. - Anonyymi
Mulla ei ole tuota ongelmaa. Olen niin pelottava, ettei kummitukset viihdy saman katon alla. Ja se onkin pelastanut monelta pahalta...
- Anonyymi
Kummittelee siellä. Entinen omistaja ei hyväksy esinettä sinulle hän omistaa sen et sinä. Usko pois.
- Anonyymi
Ai että se entinen omistaja on tullut ihan egyptistä asti kummittelemaan? Se esine on tehdastekoinen ja kirpparilta ostettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että se entinen omistaja on tullut ihan egyptistä asti kummittelemaan? Se esine on tehdastekoinen ja kirpparilta ostettu.
Kirpparilöydot onkin jännä juttu. Ei koskaan tiiä niiden esineiden historiaa.
Minä aikoinaan käsittelin ja tutkin miekkaa 1600-luvulta. Kävi ilmi, että se oli etiopialainen muekka. Sen terässä oli outoja symboleita. Monen asiantuntijan työn tuloksella saatiin selvyys, että se oli jo jonkin kadonneen kielen jäänteitä, joista puuttui vokaalit. Mietittiin monesti oliko terään haluttu liittää joku loitsu tms.
- Anonyymi
Voit kokeilla polttaa ne esineet, joita epäilet.
- Anonyymi
Tyhjät muovipullot kutistuvat ja laajenevat lämpötilan muuttuessa ja siitä aiheutuu napsuntaa. Samoin puiset ikkunan pokat, jalkalistat ym. saattavat elää ja paukahdella. Lämpöpattereissa voi olla ilmakuplia, jotka liikkeelle lähtiessään saavat patterit paukkumaan. Syitä äänille voi olla monia. Täysin luonnollista, etenkin vanhoissa taloissa.
- Anonyymi
Joo mutta noi kaikki on poissuljettu siinä kohtaa kun paranormaalia asiaa epäillään.
Sen kyllä aistii ja tietää milloin on kyseessä luonnollinen, milloin yliluonnollinen syy. - Anonyymi
Lapsuudenkodissani, missä kummitteli tosi paljon, oli läpeensä skeptikko isälleni lopulta niin pelottava, ettei hän kyennyt koskaan enää siellä asumaan ja muutti pois. Eräänä yönä näkymätön olio räväytti häntä jollain kankaalla hyvin napakasti kasvoille. Se riitti. Seuraavana päivänä keräsi kimpsut ja kampsut ja muutti pois. Skeptikosta tuli siltä istumalta henkimaailmaan uskova.
Siinä talossa henki/henget tosiaan kajosi myös joskus eläviin kiinni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsuudenkodissani, missä kummitteli tosi paljon, oli läpeensä skeptikko isälleni lopulta niin pelottava, ettei hän kyennyt koskaan enää siellä asumaan ja muutti pois. Eräänä yönä näkymätön olio räväytti häntä jollain kankaalla hyvin napakasti kasvoille. Se riitti. Seuraavana päivänä keräsi kimpsut ja kampsut ja muutti pois. Skeptikosta tuli siltä istumalta henkimaailmaan uskova.
Siinä talossa henki/henget tosiaan kajosi myös joskus eläviin kiinni.Miten sä näit sen olion?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sä näit sen olion?
Siis en nähnytkään. Isä sen kertoi kalmankalpeana aamulla. Sanoi ettei aio enää tässä kitotussa talossa asua ja niiltä sijoiltaan lähti.
Siis me oltiin kerrottu monet kerrat oudoista kokemuksistamme, mutta hänhän ei uskonut, kunnes koki itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sä näit sen olion?
Minä taas muistan sen, kun se kerran veti ja kiskoi minua jaloista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta noi kaikki on poissuljettu siinä kohtaa kun paranormaalia asiaa epäillään.
Sen kyllä aistii ja tietää milloin on kyseessä luonnollinen, milloin yliluonnollinen syy.Omassa päässäsi paukkuu ja pörisee. Käy terveyskeskuksessa niin saat verenpainelääkettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis en nähnytkään. Isä sen kertoi kalmankalpeana aamulla. Sanoi ettei aio enää tässä kitotussa talossa asua ja niiltä sijoiltaan lähti.
Siis me oltiin kerrottu monet kerrat oudoista kokemuksistamme, mutta hänhän ei uskonut, kunnes koki itse.Viinapäissään tapahtuu kaikenlaista. Näkyy jopa pikku-ukkojakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä talossa henki/henget tosiaan kajosi myös joskus eläviin kiinni.Ymmärrätkö sellaista että se on ollut demoni nehän yrittää ottaa ihmiseen yhteyttä mutta niille ei saa antaa mitään huomiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrätkö sellaista että se on ollut demoni nehän yrittää ottaa ihmiseen yhteyttä mutta niille ei saa antaa mitään huomiota.
Sillon en sitä vielä ymmärtänyt. Mutta se koski selvästi meihin asukkaisiin..ne oou selkeästi tuntuvia, rujoja kosketuksia
- Anonyymi
Mä olen monesti luullut tässä hiiritalossa, että hiiri rapistelee roskiksessa, mutta onkin ollut rytistettyä ”kummitusmuovia”, paperia yms., joka alkaa roskapussissa oikenemaan illan hiljaisuudessa..
- Anonyymi
Patterit eivät naksu. Ikkunan pokista harvoin kuuluu ääntä. Yleensä pitää olla pakkasta -22 astetta tai enemmän. Silloin ulkona puutkin paukkuu. Patterit tai kynnykset eivät pauku.
Kerran leipäveitsi oli jäänyt "keskelle" tiskipöytää, kuului kolahdus ja joku tippui lattialle. Menin katsomaan ja leipäveitsi oli "keskellä" keittiön lattiaa. Joskus ääni kuullostaa kun kahvinkeittimestä otettais kahvia vaikka se ei ole päällä. Joskus kuullostaa kuin jääkaapin ovi avautuisi ja menisi sitten kiinni. Olen myös onnistunut äänittämään vanhalla puhelimellani joitakin ääniä taustalta. Aika Creepiä oli kuunnella niitä, ainakin sitä tömähdystä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viinapäissään tapahtuu kaikenlaista. Näkyy jopa pikku-ukkojakin.
En äytä alkoholia. En halua tuhota sillä itseäni.
- Anonyymi
Kerrotaan alkuun tosiasia kummituksia ei ole olemassa. Jos luulet että se on ihminen joka on jäänyt kummittelemaan niin ei ole koska ihmisillä ei ole sellaisia voimia että sielu kuoleman jälkeen jäisi maan päälle.
- Anonyymi
On. Sinä olet vain varsin pelokas. Pelkäät niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Sinä olet vain varsin pelokas. Pelkäät niitä.
Tuolla yhdessä kohdassa vastasin jo mitä ne ovat. Kun niille antaa huomiota niin ikävä kyllä enemmän rupeaa näkymään kuvaamiasi asioita.
Sinun kuuluisi pelätä koska ne eivät halua mitään vaan yleensä sitovat ihmistä.
Totta minä en pelkää mutta jos yksin olisin pelkäisin koska niin kuin raamatussa sanotaan henkivaltoja vastaan taistellaan. Jeesus on ainut joka ei pelkää sitä mitä teidän talossa on.
Kun et enää huomioi niitä tai puhu niille niin se loppuu ja jos ei lopu niin pyydä joku uskossaan vahva pappi nuhtelemaan henkeä/henkiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla yhdessä kohdassa vastasin jo mitä ne ovat. Kun niille antaa huomiota niin ikävä kyllä enemmän rupeaa näkymään kuvaamiasi asioita.
Totta minä en pelkää mutta jos yksin olisin pelkäisin koska niin kuin raamatussa sanotaan henkivaltoja vastaan taistellaan. Jeesus on ainut joka ei pelkää sitä mitä teidän talossa on.
Kun et enää huomioi niitä tai puhu niille niin se loppuu ja jos ei lopu niin pyydä joku uskossaan vahva pappi nuhtelemaan henkeä/henkiä.Jatkoa eivät halua mitään hyvää puuttui tuo hyvää tuosta lauseesta. Sinua taitaa aloittaja kiinnostaa kammottavat asiat. Oletko mennyt pelaamaan piritismi peliä sitä kauttako ne ovat tulleet vai jotain muuta? Minun yhdet kaverini kun olin nuori pelasivat sitä he kokivat sen jälkeen outoja asioita pitkän aikaa ei siinä mitään mukavaa ole. Pahat henget kadotuksessakin kiusaavat piinaavat ihmisiä että sellaisten kanssa sinä olet nyt tekemisissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun et enää huomioi niitä tai puhu niille niin se loppuu ja jos ei lopu niin pyydä joku uskossaan vahva pappi nuhtelemaan henkeä/henkiä.Ja Jumala ei tietenkään myöskään pelkää tai Pyhä Henki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkoa eivät halua mitään hyvää puuttui tuo hyvää tuosta lauseesta. Sinua taitaa aloittaja kiinnostaa kammottavat asiat. Oletko mennyt pelaamaan piritismi peliä sitä kauttako ne ovat tulleet vai jotain muuta? Minun yhdet kaverini kun olin nuori pelasivat sitä he kokivat sen jälkeen outoja asioita pitkän aikaa ei siinä mitään mukavaa ole. Pahat henget kadotuksessakin kiusaavat piinaavat ihmisiä että sellaisten kanssa sinä olet nyt tekemisissä.
En ole pelannut spiritismiä mutta edellisistä asukkaista en tiedä. Eikös se ole enemmän sellainen teinien peli...
Ja hyvät välit on yläkertaan ja sieltä on tullut usein apua kaikessa missä olen pyytänyt joten luotan Taivaan ja Maan Luojaan. Rauhallinen päivä ja yö ollut muuten tänään. Liekö täällä kukaan rukoillut sen puolesta, tuntuu siltä.
- Anonyymi
Demolit on oikeesti hirveen söötii tyyppii, vaik niitten mainetta koko ajan mustataan. Me aamuherkkuteellä aamuherkkukorpun kera rupatellaan niitten kanssa oikeen leppeesti. Terv. Kyöpeli 👻
- Anonyymi
Oletko aloittaja no oma on elämäsi.
- Anonyymi
Minuapa se jokin kiskoi jaloista. Isää se löi naamaan.. ja näkymätön, mutta voimallinen olio. Demoni ilmeisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minuapa se jokin kiskoi jaloista. Isää se löi naamaan.. ja näkymätön, mutta voimallinen olio. Demoni ilmeisesti
Olen spiritboksilla yrittäny äänittää ja se puhuu muun muassa latinaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varo ettei vedä sua elävänä sinne helvettiin.
- Anonyymi
Mitä ne DEMOLIT ovat, en ole kuullutkaan. Demoneista sen sijaan olen kuullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kirjoittaa aika moni näitä omia tarinoitaan. Terv. Aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen spiritboksilla yrittäny äänittää ja se puhuu muun muassa latinaksi
Ei aloittajan teksti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varo ettei vedä sua elävänä sinne helvettiin.
En tule menemään Helvettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut aloittajalta.
Terveisin aloittaja
- Anonyymi
Rakenteissa voi olla vaikka mitä ötököitä pitämässä meteliä. Vaikka kuolemankello jonka äänen sanottiin ennen ennustavan kuolemaa. Betonitalossa on eristyksiä ja puisia koolinkeja joissa elää kosteusvaurioiden takiä näitäkin ötököitä.
- Anonyymi
Ötökät ja kaikki muu luonnollinen on siinä kohtaa poissuljettu kun kyseessä on yliluonnollinen, eli kummitukset, demonit ym.
Raahaaminen, portaissa kävelyt, koputtelut, jne ei ole ötököistä lähtevää.
Kyllä kummitustalossa asuvat sen huomaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ötökät ja kaikki muu luonnollinen on siinä kohtaa poissuljettu kun kyseessä on yliluonnollinen, eli kummitukset, demonit ym.
Kyllä kummitustalossa asuvat sen huomaa.Joskus ne voi näyytäytyäkin..läpinäkyvinä, mustina...jodkus ne puhui ja se ääni tulee kuin ikkunan tai verhon takaa, eli tuonpuoleisesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kummitustalossa asuvat sen huomaa.Tottakai haluat ajatella kauhua ja outoja asioita rakastavana että kummituksia olemassa olisi mutta ne ovat vain pahoja henkiä joilla on juonet mielessään.
- Anonyymi
Siis käytännöllusesti katsoen kummitukset käyttäytyy kuten elävä ihminenkin, ne äänet on kuin ihmisen tekemiä. Sen KYLLÄ TODELLA erottaa muusta
- Anonyymi
Aloittaja alkaisi pelkäämään jos näkisi mitä ne kadotukseen joutuneelle ihmiselle tekevät varsinkin jos se olisi vielä hänen oma sukulaisensa. Ei voi kuvitellakkaan mitä kaikkea pahaa ja kammottavia asioita siellä olevat sielu parat joutuvat kestämään. Sinä aloittaja sellaisten voimien kanssa olet tekemisissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja alkaisi pelkäämään jos näkisi mitä ne kadotukseen joutuneelle ihmiselle tekevät varsinkin jos se olisi vielä hänen oma sukulaisensa. Ei voi kuvitellakkaan mitä kaikkea pahaa ja kammottavia asioita siellä olevat sielu parat joutuvat kestämään. Sinä aloittaja sellaisten voimien kanssa olet tekemisissä.
En ole alottaja
Ja siis missä??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kadotukseen? Ei semmosta oo olemassakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole alottaja
Ja siis missä???Selvä ja niin mitä missä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kadotukseen? Ei semmosta oo olemassakaan
On ja ei häviä vaikka sinä et siihen usko.
Paholainen on jo voittanut sinunlaisesi kanssa koska ajattelet niin kuin tahtookin sun ajattelevan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paholainen on jo voittanut sinunlaisesi kanssa koska ajattelet niin kuin tahtookin sun ajattelevan.Noita juttuja on kiva tutkia. Siihen on teknologiaakin kehitetty miten ne saa kommunikoimaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paholainen on jo voittanut sinunlaisesi kanssa koska ajattelet niin kuin tahtookin sun ajattelevan.Mutta kadotus on kristityn kirkon keksimä juttu, tarkalleen katokisen kirkon keksintö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noita juttuja on kiva tutkia. Siihen on teknologiaakin kehitetty miten ne saa kommunikoimaan
Vaikka se olisi kivaa susta niin siitä huolimatta ne ovat pahoja henkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kadotus on kristityn kirkon keksimä juttu, tarkalleen katokisen kirkon keksintö
Jossain vaiheessa ne tulevat joko sekoittamaan aloittajan pään tai hän tulee joutumaan kadotukseen niiden oppeja seuratessaan. Paha magia vie mennessään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jossain vaiheessa ne tulevat joko sekoittamaan aloittajan pään tai hän tulee joutumaan kadotukseen niiden oppeja seuratessaan. Paha magia vie mennessään.
Höpö höpö. Edesmenneille läheisille voi jutella meedion avulla. Ihminen jälleensyntyy uuteen kehoon. Ihminen on vettä ja energiaa. Ja fysiikan laitkin sen vahvistaa, että energia ei katoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Edesmenneille läheisille voi jutella meedion avulla. Ihminen jälleensyntyy uuteen kehoon. Ihminen on vettä ja energiaa. Ja fysiikan laitkin sen vahvistaa, että energia ei katoa.
Ihmisellä on vain yksi elämä.
Meedio on yhteydessä pahoihin henkiin ei sinun sukulaisiisi. Olet jo aika syvällä ja sun täytyy itse haluta sieltä pois.
Sukulaiset jotka ovat kuolleet ei heihin kuulu mitään yhteyksiä ottaa eikä voikkaan. - Anonyymi
Nyt olet asian ytimessä. Terv. aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi demonisoit ja uhkailet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vahvempi kuin luuletkaan. Uskon Jumalaan ja hän on aina ollut turvani ja kiperissä tilainteissa olen antanut henkeni Jumalan huomaan ja selvinnyt vaarallisista tilanteista hengissä. Uskon että uskossani olen vahvempi kuin sinä sillä jos sinä olisi uskossasi minua vahvempi et kirjoittaisi siten kun kirjoitat. Täysin olet tiedostamaton uhkaamasi kohteesi väleistä Jumalan kanssa. Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi, vai kuinka? Sinä olet valmis tuomitsemaan vaikka sinulla ei ole tietoakaan toisesta ihmisestä ihmisenä. En ole mikään teini enkä nuori ja tiedän tietäväni enemmän näistä asioista kuin sinä. Demonien lisäksi on muutakin henkivaltaa joka tulee lopun aikana näkyväksi. Olen myös kokenut kuolemanrajakokemuksen ja tiedän että monia henkiä peloittaa mennä siihen valoon kun sen ympärillä on pimeää. Minä en ollut silloin vielä "valmis".
Kukaan ei voi määritellä kenenkään uskoa ja sen suhdetta Jumalaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisellä on vain yksi elämä.
Meedio on yhteydessä pahoihin henkiin ei sinun sukulaisiisi. Olet jo aika syvällä ja sun täytyy itse haluta sieltä pois.
Sukulaiset jotka ovat kuolleet ei heihin kuulu mitään yhteyksiä ottaa eikä voikkaan.Tajuatko että tuo kelle ton kirjoitit ei ollut tekstin aloittaja vaan joku mukaan tullut kirjoittaja ja aloittajalla on Jumalan kanssa välit OK. Joten aloittaja ei ole niin syvällä kuin uskottelet itsellesi. Äläkä peloittele ketään niillä helvettiin joutumisilla. Uskokin on henkilökohtainen asia jota itse uskoivaisena en ala tuputtamaan kenellekkään enkä uhkaile helveltillä tai demoneilla. Uhkaajalla on itsellä niitä demoneita kuin kiusaa uhkailemalla.
- Anonyymi
Meediokin käyttää piritismi lautaa sillä tavalla ne ottaa pahaan yhteyden. Tietääkseni mediot saavat Jumalalta palkan mutta se ei tule olemaan mieluinen. He ovat myyneet sielunsa jo saatanalle.
- Anonyymi
En ihmettele että lahkolsiset, kuten sinä, ovat sekopää hulluja.
Elä sinä harhoissasi kadotuksinesi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ihmettele että lahkolsiset, kuten sinä, ovat sekopää hulluja.
Elä sinä harhoissasi kadotuksinesiMinä tiedän mikä on totta ja mikä ei.
En voi tietää mihin aloittaja kuollessaan joutuu mutta pimeydessä hän nyt on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tiedän mikä on totta ja mikä ei.
En voi tietää mihin aloittaja kuollessaan joutuu mutta pimeydessä hän nyt on.Et tiedä. Oletko jo kuollut ja käynyt tsekkaamassa "paikat" ?? Aaaa niin kun revit näitä satuja kirjasta, jonka on kirjottanut monta tyyppiä ja kirja jota on muunneltu ja näpelöity läpi vuosituhansien siten, että nykyinen tuntemamme raamattu on Rooman päätöksellä muokattu 300-luvulla, samaan aikaan kun keksittiin joulu jeesuksen syntymäjuhlaksi vaikka taustalla on pakanalliset talvenjuhlan bakkanaalit.
Raamatusta on poistettu monta semmosta kriittistä osaa jotka ei kestäs päivänvaloa. Ja ne ei rajotu apokryfisiin teksteihin. Kirkkoisät muokkasi raamatun haluamakseen 300-luvulla. Pyhät henget sitä ei tehneet
Jeesuksen perillisiä on koko Ranska täynnä. Se on koko historian suurin huijsus etyä jeesus olis pyhä olento. Jeesus oli nainut mies ja perheellinen. Temppeluherrain ritarikunta tuhottiin siksi koska he tiesivät sen. Ja sitä salaisuutta varjelee Siioonin veljeskunta yhä tänään. Ja vatikaani.
Älä jaksa jauhaa pelkkää pskaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä. Oletko jo kuollut ja käynyt tsekkaamassa "paikat" ?? Aaaa niin kun revit näitä satuja kirjasta, jonka on kirjottanut monta tyyppiä ja kirja jota on muunneltu ja näpelöity läpi vuosituhansien siten, että nykyinen tuntemamme raamattu on Rooman päätöksellä muokattu 300-luvulla, samaan aikaan kun keksittiin joulu jeesuksen syntymäjuhlaksi vaikka taustalla on pakanalliset talvenjuhlan bakkanaalit.
Raamatusta on poistettu monta semmosta kriittistä osaa jotka ei kestäs päivänvaloa. Ja ne ei rajotu apokryfisiin teksteihin. Kirkkoisät muokkasi raamatun haluamakseen 300-luvulla. Pyhät henget sitä ei tehneet
Jeesuksen perillisiä on koko Ranska täynnä. Se on koko historian suurin huijsus etyä jeesus olis pyhä olento. Jeesus oli nainut mies ja perheellinen. Temppeluherrain ritarikunta tuhottiin siksi koska he tiesivät sen. Ja sitä salaisuutta varjelee Siioonin veljeskunta yhä tänään. Ja vatikaani.
Älä jaksa jauhaa pelkkää pskaaSun kirjoitus on pelkkää paskaa. Et ole tainnut raamattua lukea kun et tarinaa tunne.
Rikas mies joitui kuollessaan tuonelaan tuonela on paikka jonne taivaaseen pääsemätön ihminen joutuu siellä kärsitään jo ennen oikeaa tuomiota. Siellä on monia kärsimässä Jeesus on näyttänyt monelle uskovalle ihmiselle sen paikan. Siellä monet sanoivat Jeesukselle että anna mahdollisuus palata maan päälle kertomaan sukulaisille tai ystäville minkälaiseen paikkaan voi joutua mutta Jeesus sanoi että eivät he uskoisi ja ei se muutenkaan enää ollut mahdollista koska ihminen oli kuollut. Sulle nyt kerrottiin miten asia on niin sinä et usko joten sellainen ei auttaisi sukulaisia pitäisivät varmaan sukulaistaan hulluna niin kuin sinä nyt minua. Monet tulevat karvaasti pettymään siitä mihin joutuvat. Kadotukseen joutuu sellaisiakin jotka ovat muka uskovia Jeesus ei pidä penseistä uskovista. Taivaassa ei ole syntiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun kirjoitus on pelkkää paskaa. Et ole tainnut raamattua lukea kun et tarinaa tunne.
Rikas mies joitui kuollessaan tuonelaan tuonela on paikka jonne taivaaseen pääsemätön ihminen joutuu siellä kärsitään jo ennen oikeaa tuomiota. Siellä on monia kärsimässä Jeesus on näyttänyt monelle uskovalle ihmiselle sen paikan. Siellä monet sanoivat Jeesukselle että anna mahdollisuus palata maan päälle kertomaan sukulaisille tai ystäville minkälaiseen paikkaan voi joutua mutta Jeesus sanoi että eivät he uskoisi ja ei se muutenkaan enää ollut mahdollista koska ihminen oli kuollut. Sulle nyt kerrottiin miten asia on niin sinä et usko joten sellainen ei auttaisi sukulaisia pitäisivät varmaan sukulaistaan hulluna niin kuin sinä nyt minua. Monet tulevat karvaasti pettymään siitä mihin joutuvat. Kadotukseen joutuu sellaisiakin jotka ovat muka uskovia Jeesus ei pidä penseistä uskovista. Taivaassa ei ole syntiä.Raamatut ei kiinnosta SADUT E I KIINNOSTA! Sen sijaan olen lukenu kirkkohistotiani hyvinki tarkkasn ja tuossa yllä jo kerroin että kristinudko on suurin huijaus historiassa.
Henkiä ja kummituksia ja kaikkea on, mutta EI siten kuten satukirjasi sen kuvailee.
Ei ole taivasta, ei kadotusta. On ääretön määrä jälleensyntymiä. Tai vapaa valinta elää henkenä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatut ei kiinnosta SADUT E I KIINNOSTA! Sen sijaan olen lukenu kirkkohistotiani hyvinki tarkkasn ja tuossa yllä jo kerroin että kristinudko on suurin huijaus historiassa.
Henkiä ja kummituksia ja kaikkea on, mutta EI siten kuten satukirjasi sen kuvailee.
Ei ole taivasta, ei kadotusta. On ääretön määrä jälleensyntymiä. Tai vapaa valinta elää henkenä.Ja kuten sanoin Jeesus oli pelkkä äijä ja sai lapsia. Mulle Jeesus on sama kuin naapurin Pekka tai kuka vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatut ei kiinnosta SADUT E I KIINNOSTA! Sen sijaan olen lukenu kirkkohistotiani hyvinki tarkkasn ja tuossa yllä jo kerroin että kristinudko on suurin huijaus historiassa.
Ei ole taivasta, ei kadotusta. On ääretön määrä jälleensyntymiä. Tai vapaa valinta elää henkenä.Sun kummitukset ovat pahoja henkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuten sanoin Jeesus oli pelkkä äijä ja sai lapsia. Mulle Jeesus on sama kuin naapurin Pekka tai kuka vain.
Älä pilkkaa Jumalan poikaa. Jeesuksen nimi on Jeesus ei mikään Pekka tai kuka vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä pilkkaa Jumalan poikaa. Jeesuksen nimi on Jeesus ei mikään Pekka tai kuka vain.
Ei tarvii kun hakeutua hyvälle hypnoterapeutille ja voit hypnoosissa muistaa hyvinkin, missä olit tai kuka olit edellisessä elämässä. Niin se vaan on. Oket voinu olla eri planeetalla, olet voinu olla kilpikonna, ihan mitä tahansa.
Jotkut haluaa olla kauan henkinä ja kummitella. Sekään ei ole lopullista, välillä voi syntyä uudestaan elämään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole taivasta, ei kadotusta. On ääretön määrä jälleensyntymiä. Tai vapaa valinta elää henkenä.Katsotaan mihin sun ajattelulla menet. Paluu lippua ei sitten ole itkut ja katumiset toisella puolella ei enää auta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus oli MIES! IHMINEN ja siinä se. Ei mikään jumalan poika. Magdalan Maria oli sen vaimo, ja tämä osa, josta siinä kerrotaan, perattiin raamatusta 300-luvulla pois! Rooman käsky ja tadaa, kirkko sai suuren vallan tällä sadullaan. Herää pahvi unistas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan mihin sun ajattelulla menet. Paluu lippua ei sitten ole itkut ja katumiset toisella puolella ei enää auta.
Ei päde nää sinun satus minuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvii kun hakeutua hyvälle hypnoterapeutille ja voit hypnoosissa muistaa hyvinkin, missä olit tai kuka olit edellisessä elämässä. Niin se vaan on. Oket voinu olla eri planeetalla, olet voinu olla kilpikonna, ihan mitä tahansa.
Jotkut haluaa olla kauan henkinä ja kummitella. Sekään ei ole lopullista, välillä voi syntyä uudestaan elämään.Tuolla tavalla saa pään ihan varmasti sekaisten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus oli MIES! IHMINEN ja siinä se. Ei mikään jumalan poika. Magdalan Maria oli sen vaimo, ja tämä osa, josta siinä kerrotaan, perattiin raamatusta 300-luvulla pois! Rooman käsky ja tadaa, kirkko sai suuren vallan tällä sadullaan. Herää pahvi unistas
Jeesus oli ihminen mutta myös Jumalan ainoa poika ja täysin synnitön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh joo...... ehkä suutahdin tossa artikulointiisi hieman. En toki voi kieltää jeesuksen jumalallisen puolenkaan osaa... kyllä se myös muissa hengel piireissä ymmärretään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh joo...... ehkä suutahdin tossa artikulointiisi hieman. En toki voi kieltää jeesuksen jumalallisen puolenkaan osaa... kyllä se myös muissa hengel piireissä ymmärretään...
Jeesus elämä oli kertos ilosanomaa ja kuolla ristillä. Jeesus palveli ja täytti Jumalan tahdon elämässään siihen ei mitään naista kuulunut. Opetuslapsia Jeesuksella oli niin miehiä kuin naisia.
Tuo johon uskot on harha oppia koetelkaa henget raamatussakin se sanotaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus elämä oli kertos ilosanomaa ja kuolla ristillä. Jeesus palveli ja täytti Jumalan tahdon elämässään siihen ei mitään naista kuulunut. Opetuslapsia Jeesuksella oli niin miehiä kuin naisia.
Tuo johon uskot on harha oppia koetelkaa henget raamatussakin se sanotaan.Nooo emme ehkä ala väitellä tai kiistellä nyt tän enempää. Mutta kuten sanoin, hermostuin artikulountiisisi ja kyllä muissakin piireissä joo tunnustetaan jeesuksen pyhyys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nooo emme ehkä ala väitellä tai kiistellä nyt tän enempää. Mutta kuten sanoin, hermostuin artikulountiisisi ja kyllä muissakin piireissä joo tunnustetaan jeesuksen pyhyys.
Jos olet aloittaja niin sinä pelkäät, pelkäät sitä että saattaisit jopa pelastua. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole taivasta, ei kadotusta. On ääretön määrä jälleensyntymiä. Tai vapaa valinta elää henkenä.Samaa hevonpaskaa tuokin on, kuin kristinusko!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tiedän mikä on totta ja mikä ei.
En voi tietää mihin aloittaja kuollessaan joutuu mutta pimeydessä hän nyt on.Mikä sinä olet sanomaan että ap on pimeydessä. Hän on uskossa ja hänen ei tarvitse peloitella ketään demoneilla ja saatanalla. Hänelle riittää Jumala ilman toiste kiusaamista demoneilla ja saatanalla. Sinä itse et näe valoa pimeydeltäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä. Oletko jo kuollut ja käynyt tsekkaamassa "paikat" ?? Aaaa niin kun revit näitä satuja kirjasta, jonka on kirjottanut monta tyyppiä ja kirja jota on muunneltu ja näpelöity läpi vuosituhansien siten, että nykyinen tuntemamme raamattu on Rooman päätöksellä muokattu 300-luvulla, samaan aikaan kun keksittiin joulu jeesuksen syntymäjuhlaksi vaikka taustalla on pakanalliset talvenjuhlan bakkanaalit.
Älä jaksa jauhaa pelkkää pskaaEi ap'n tekstiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun kirjoitus on pelkkää paskaa. Et ole tainnut raamattua lukea kun et tarinaa tunne.
Rikas mies joitui kuollessaan tuonelaan tuonela on paikka jonne taivaaseen pääsemätön ihminen joutuu siellä kärsitään jo ennen oikeaa tuomiota. Siellä on monia kärsimässä Jeesus on näyttänyt monelle uskovalle ihmiselle sen paikan. Siellä monet sanoivat Jeesukselle että anna mahdollisuus palata maan päälle kertomaan sukulaisille tai ystäville minkälaiseen paikkaan voi joutua mutta Jeesus sanoi että eivät he uskoisi ja ei se muutenkaan enää ollut mahdollista koska ihminen oli kuollut. Sulle nyt kerrottiin miten asia on niin sinä et usko joten sellainen ei auttaisi sukulaisia pitäisivät varmaan sukulaistaan hulluna niin kuin sinä nyt minua. Monet tulevat karvaasti pettymään siitä mihin joutuvat. Kadotukseen joutuu sellaisiakin jotka ovat muka uskovia Jeesus ei pidä penseistä uskovista. Taivaassa ei ole syntiä.Ei ap'n tekstiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet aloittaja niin sinä pelkäät, pelkäät sitä että saattaisit jopa pelastua. 🙂
E ala väittelemään. En pelkää pelastumista kun tiedän minne täältä menen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesusta ei ollut olemassakaan teitä tyhmimpiä eli määkiviä uskovaisia jotka elää elämäänsä polvillaan uskoo kaiken mitä teille syötetään :D
- Anonyymi
Sähiseekö se? Juoksenteleeko pitkin seiniä kuinka paljon? Saattaa nimittäin olla näitä viime aikoina otsikoissa olleita liskoihmisiä. Minullakin sellainen perkele majaili välikatossa vuosi sitten.
- Anonyymi
Avaappa katto!!! Siellä saattaa olla muhamettilainen piilossa!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaappa katto!!! Siellä saattaa olla muhamettilainen piilossa!!!
Olet tainnu olla niihin yhteydessä jo pienestä pitäen.
- Anonyymi
Täällähän ottaa kristinusko ja new age yhteen. Hehhehee -sivusta
- Anonyymi
Älä viitti ku mult menee pian pissit housuu. Täytyy lähtee nyt heti koht veskiin. Naurattaa nii.
- Anonyymi
Hmm, mielenkiintoista...🤔
- Anonyymi
Mitä mietit?
- Anonyymi
Jos niihin sukulaisiin yhteyden haluat minä sain yhteyden Jumalan kautta rukoilin kauan ja sain vastauksen. Ei siihen pahoja henkiä tarvita ja ne eivät tiedä mitään vaan valehtelevat.
- Anonyymi
Ai miten se yhteys Jumalan kautta tuli, mitenkä toimit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai miten se yhteys Jumalan kautta tuli, mitenkä toimit?
Rukoilin että vastaisi mulle että saisin varmuuden. Koska en tiennyt että pääseekö taivaaseen. Jumala antoi kuulla minun oman isäni äänen siitä tiesin että hän on hyvässä paikassa. Hän sanoi tuo heidät Kristukselle.
Uskon Jumalan tarkoittaneen jäljellä olevia sukulaisiani. Jumalalla on välillä melkoinen huumorintaju.
- Anonyymi
Jos siellä on joku,rukoile hänen puolestaan,että menee valoon !
Sanot myös,että et kuulu tänne,Raamattu on on hyvä apu.
Itselläni on Raamattu auki yöpöydälläni aina,koska se henkii Jumalan Isän sanomaa.
Ei se välttämättä paha ole mutta ei löydä tietä kotiin. Opasta menemään valoon !- Anonyymi
Niin... ok no hyvä tietää
- Anonyymi
Vähennä.
- Anonyymi
Hulluutta
- Anonyymi
Liikaa löysää vapaa-aikaa. Mene töihin tai esim. vapaaehtois- tai h6väntekeväisyystöihin esim johonkin järjestöön, yhteisöön.
Et pimahtaisi pahemmin tai lopullisesti.- Anonyymi
Teen töitä.
- Anonyymi
Haluan vain sanoa, että Älkää ihmiset kadutko mitään sovellusta jolla voi kommunikoida henkien kanssa jos ette todellisuudessa tiedä miten sen tehdä oikein koska sovelluksen äänen takana voi olla ihan mikä tahansa joka lukee ajatuksia ja ottaa ne käyttöön muka ystävällisenä henkenä. Älkää siis leikkikö vakavan asian kanssa mitä tulee kommunikointiin kuoleman jälkeisen maailman kanssa.
- Anonyymi
Kyllä nämä ilmiöt ovat todellisia ja kyse om pahoista hengistä. Ne voi ajaa ulos Jeesukseen uskova ihminen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2317314Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442937- 502422
- 1062366
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382091- 981607
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321590Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141458Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4021425Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71414