Seija Vaaherkumpu

Anonyymi-ap

Missä on. Poissa ollut lauantain ykkösaamusta.,sekä vaaliohjelmista. Parhaita YLEN toimittajia.

18

3266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oisko äitiyslomalla?

• Anonyymi

Vanha nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanha nainen?

Hunningolla?

• Anonyymi

Kuka sitä punamummoa kaipaa.

• Anonyymi

IKÄVÄ AKKA!!!!

• Anonyymi

Ollut usein juuri vaalitoimittajana,.

• Anonyymi

Taitaa olla etsimässä täytettä kuppiin, ettei tarvi tyhjää kahvimukia käsissänsä pidellä.

• Anonyymi

Juu samaa mieltä, toi kuppi aina käsissä on kyllä outo.Elämä taitaa olla aika ankeeta ilmeestä pöäätellen

• Anonyymi

Paras. Myös sängyssä. No joo, en ole muita yleläisiä pannut…

• Anonyymi

Häpeällisesti sanottu. Seija on huippuammattilainen, selkeäsanainen ja kunniallinen. Lisäksi hyvin kaunis.
        Parhaita yleläisiä, kuuluu kategoriaan Seija Paasonen, Matti Huutonen,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häpeällisesti sanottu. Seija on huippuammattilainen, selkeäsanainen ja kunniallinen. Lisäksi hyvin kaunis.
        Parhaita yleläisiä, kuuluu kategoriaan Seija Paasonen, Matti Huutonen,

Onneton toimittaja !!!

• Anonyymi

Ei kyllä totinen toimittaja!

• Anonyymi

Seija on YLEn huonoista toimittajista ylivoimaisesti huonoin. Hän luulee ole ansa haastattelun päätähti kun osaava haastattelija pysyy taustalla ja antaa päätähden, eli haastateltavan olla päätähti. Lisäksi asiantunteva haastattelija/toimittaja antaa haatateltavan vastata esitettyihin kysymyksiin. Lisäksi hänen puoluekanta (vihervasemmisto) näkyy haastatteluissa aina. Hänet tulisi laittaa syrjään ellei irtisanoa.

• Anonyymi

Minusta on hyvä toimittaja. Tuntee faktat eikä provosoi. Toki heittää tiukkoja kysymyksiä, kuten hyvän toimittajan kuuluukin.

• Anonyymi

Juuri näin.

• Anonyymi

No ei kyllä totisempaa toimittajaa nähny!

• Anonyymi

Seija paras haastattelija. Ottaa asioista selvää.
      minun lauantaiaamun piristys myös 22.11.2025

• Anonyymi

Minä myös tykkään, hän on asiallinen ja ei väheksy toisia eli ei leuhki sivistyksellään kuten joskus hänen vieraansa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe