Jos ne kaivatut ei oo yhteydessä

Anonyymi-ap

ja jos ne kaivatut ei oo ikinä edes yrittänyt lähestyä, ei niitä kiinnosta. Jos ne kaivatut on jättänyt vastaamatta eikä ikinä palannut asiaan, ei niitä kiinnosta. Sama koskee kaikkia suhteita.

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On ollut yhteydessä 🤍
      On yrittänyt tavoittaa 🧡
      Ei ole jättänyt vastaamatta 💛
      Eiköhän tästä vielä edetä 🤎

      • Anonyymi

        Kerro sitten miten kävi.


      • Anonyymi

        Joko näit sen? Vai vasta menossa tapaamaan? - ihan sivusta huutelen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko näit sen? Vai vasta menossa tapaamaan? - ihan sivusta huutelen

        Me emme treffaile, mutta nähnyt usein 🧡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sitten miten kävi.

        No en todellakaan kerro tänne. Ei helmiä sioille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me emme treffaile, mutta nähnyt usein 🧡

        No joo että sellainen juttu.


      • Anonyymi

        Eli ei etene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me emme treffaile, mutta nähnyt usein 🧡

        Ei taida hauki napata vai miten? Hauki puree sua kohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me emme treffaile, mutta nähnyt usein 🧡

        Mitä sä haluut siltä siis mimmonen suhde teillä on tai onko edes suhdetta vaimikätääjuttuon. -todellasivunsivusta


      • Anonyymi

        Kaikki te ootte sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä haluut siltä siis mimmonen suhde teillä on tai onko edes suhdetta vaimikätääjuttuon. -todellasivunsivusta

        Ei varmaan minkäänlaista suhdetta, haaveilee vaan. -toinen sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo että sellainen juttu.

        Niin, edetään kyllä. älkää palstalaiset pelätkö. Tunteet on käsinkosketeltavissa. Ei varmaan mene enää pitkään..............


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida hauki napata vai miten? Hauki puree sua kohta.

        Kyllä tästä hyvä tulee. Koko ajan tutustutaan lisää ja kohta voi jo alkaa puhua pehmoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä haluut siltä siis mimmonen suhde teillä on tai onko edes suhdetta vaimikätääjuttuon. -todellasivunsivusta

        Haluan hänet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan minkäänlaista suhdetta, haaveilee vaan. -toinen sivusta

        Ei vielä olekaan. En kai minä täällä roikkuisi, jos olisi suhde. Edetään kun keritään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan minkäänlaista suhdetta, haaveilee vaan. -toinen sivusta

        Palstalaisille tulee vaan paha mieli, kun jollain on toivoa. Kateellisia jopa anonyymeille nämä pasltalaiset.


    • Anonyymi

      Yrittänyt samaa joskus kertoa mutta ei kaikki sitä vain hyväksy 😁

      • Anonyymi

        Kannattais hyväksyä ainakin nää palstan syyllistäjät jotka ei ikinä oo edes yrittäny edetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattais hyväksyä ainakin nää palstan syyllistäjät jotka ei ikinä oo edes yrittäny edetä.

        Nyt kiinnostaisi tietää mitä olet itse tehnyt? Oletko saanut pakit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kiinnostaisi tietää mitä olet itse tehnyt? Oletko saanut pakit?

        Ei kuulu sulle. Jos harmittaa alotus niin pysy poissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulu sulle. Jos harmittaa alotus niin pysy poissa.

        Aloitus ei missään nimessä harmita, kun olen samaa mieltä siinä. Enemmänkin kiinnostaa onko täällä oikeasti joku, joka on edes yrittänyt lähestyä kaivattuaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus ei missään nimessä harmita, kun olen samaa mieltä siinä. Enemmänkin kiinnostaa onko täällä oikeasti joku, joka on edes yrittänyt lähestyä kaivattuaan.

        No ootko lähestyny?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ootko lähestyny?

        Mä en ole kun ei ole tällä hetkellä sitä kaivattuakaan. Aloitteen olen kyllä aikoinaan tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus ei missään nimessä harmita, kun olen samaa mieltä siinä. Enemmänkin kiinnostaa onko täällä oikeasti joku, joka on edes yrittänyt lähestyä kaivattuaan.

        Olen palstalla oikean irl eron jälkeisissä fiiliksissä ja olen myöskin lähestynyt irl niitä kaivattuja jotenkin joihin on ollut mahdollisuus tai minua on lähestytty kaipaajien taholta …
        Eli joo on muitakin kun niitä jotka vain palstahaaveilee…. Ja jotka ei saa yhtää mitään aikaiseksi….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen palstalla oikean irl eron jälkeisissä fiiliksissä ja olen myöskin lähestynyt irl niitä kaivattuja jotenkin joihin on ollut mahdollisuus tai minua on lähestytty kaipaajien taholta …
        Eli joo on muitakin kun niitä jotka vain palstahaaveilee…. Ja jotka ei saa yhtää mitään aikaiseksi….

        Niinpä. Samoin olen minä lähestynyt ja ei oo vastattu jne. Että tein alotuksen meille kaikille tiedoks että näin se on. ja jos joku täältä onnistuu saamaan yhteyden niin hienoo! Mutta suurimmaks osaks ei näin tapahdu ja täälä päätyy pilkaks jos uskottelee jotakin muuta.


    • Anonyymi

      Eiköhän kaikki tuon tiedä jopa trollit

    • Juu. Tämä selvä.

    • Anonyymi

      Kaivata voi, vaikka tietäisi, ettei toinen kaipaa takaisin.

      • Anonyymi

        Joo mutta vihapuheet ja syyllistämisen voi sitten unohtaa.


      • Anonyymi

        Aina saa kaivata. Kaipaahan sitä moni entistä suhdettakin vaikka tietää ettei toinen koskaan palaa. Tietysti jossain vaiheessa ehkä kannattaisi edes yrittää unohtaa ja antaa tilaa uusille ihmisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta vihapuheet ja syyllistämisen voi sitten unohtaa.

        Taitaa olla monella vain tapa reagoida omaan pettymykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina saa kaivata. Kaipaahan sitä moni entistä suhdettakin vaikka tietää ettei toinen koskaan palaa. Tietysti jossain vaiheessa ehkä kannattaisi edes yrittää unohtaa ja antaa tilaa uusille ihmisille.

        Ihminen unohtaa, kun unohtaa. Ei se asia varsinaisesti yrittämisellä mihinkään muutu. Kaikella on aikansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen unohtaa, kun unohtaa. Ei se asia varsinaisesti yrittämisellä mihinkään muutu. Kaikella on aikansa.

        Totta. Tuolla yrittämisellä tarkoitin lähinnä sitä, ettei itse ruoki sitä omaa kaipaustaan.


    • Anonyymi

      Minä uskon häneen ja meihin, mutta meillä on muukin yhteys kun tämä palsta. Eilisen perusteella uskon, mutta mietin kuka tämmöistä pahaa tekee. Se on ihan hirveä tunne, tuntuu että ihan kuin joku vääntäisi väkisin ajatuksiasi.

    • Anonyymi

      Entä jos ei ole kertonut kaivatulle kaipaavansa kaivattua ? Kaivannut vaan kaivattua .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe