ja jos ne kaivatut ei oo ikinä edes yrittänyt lähestyä, ei niitä kiinnosta. Jos ne kaivatut on jättänyt vastaamatta eikä ikinä palannut asiaan, ei niitä kiinnosta. Sama koskee kaikkia suhteita.
Jos ne kaivatut ei oo yhteydessä
36
67
Vastaukset
- Anonyymi
On ollut yhteydessä 🤍
On yrittänyt tavoittaa 🧡
Ei ole jättänyt vastaamatta 💛
Eiköhän tästä vielä edetä 🤎- Anonyymi
Kerro sitten miten kävi.
- Anonyymi
Joko näit sen? Vai vasta menossa tapaamaan? - ihan sivusta huutelen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko näit sen? Vai vasta menossa tapaamaan? - ihan sivusta huutelen
Me emme treffaile, mutta nähnyt usein 🧡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sitten miten kävi.
No en todellakaan kerro tänne. Ei helmiä sioille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo että sellainen juttu.
- Anonyymi
Eli ei etene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida hauki napata vai miten? Hauki puree sua kohta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä haluut siltä siis mimmonen suhde teillä on tai onko edes suhdetta vaimikätääjuttuon. -todellasivunsivusta
- Anonyymi
Kaikki te ootte sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä haluut siltä siis mimmonen suhde teillä on tai onko edes suhdetta vaimikätääjuttuon. -todellasivunsivusta
Ei varmaan minkäänlaista suhdetta, haaveilee vaan. -toinen sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo että sellainen juttu.
Niin, edetään kyllä. älkää palstalaiset pelätkö. Tunteet on käsinkosketeltavissa. Ei varmaan mene enää pitkään..............
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida hauki napata vai miten? Hauki puree sua kohta.
Kyllä tästä hyvä tulee. Koko ajan tutustutaan lisää ja kohta voi jo alkaa puhua pehmoisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan hänet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vielä olekaan. En kai minä täällä roikkuisi, jos olisi suhde. Edetään kun keritään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstalaisille tulee vaan paha mieli, kun jollain on toivoa. Kateellisia jopa anonyymeille nämä pasltalaiset.
- Anonyymi
Yrittänyt samaa joskus kertoa mutta ei kaikki sitä vain hyväksy 😁
- Anonyymi
Kannattais hyväksyä ainakin nää palstan syyllistäjät jotka ei ikinä oo edes yrittäny edetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattais hyväksyä ainakin nää palstan syyllistäjät jotka ei ikinä oo edes yrittäny edetä.
Nyt kiinnostaisi tietää mitä olet itse tehnyt? Oletko saanut pakit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kiinnostaisi tietää mitä olet itse tehnyt? Oletko saanut pakit?
Ei kuulu sulle. Jos harmittaa alotus niin pysy poissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu sulle. Jos harmittaa alotus niin pysy poissa.
Aloitus ei missään nimessä harmita, kun olen samaa mieltä siinä. Enemmänkin kiinnostaa onko täällä oikeasti joku, joka on edes yrittänyt lähestyä kaivattuaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus ei missään nimessä harmita, kun olen samaa mieltä siinä. Enemmänkin kiinnostaa onko täällä oikeasti joku, joka on edes yrittänyt lähestyä kaivattuaan.
No ootko lähestyny?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ootko lähestyny?
Mä en ole kun ei ole tällä hetkellä sitä kaivattuakaan. Aloitteen olen kyllä aikoinaan tehnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen palstalla oikean irl eron jälkeisissä fiiliksissä ja olen myöskin lähestynyt irl niitä kaivattuja jotenkin joihin on ollut mahdollisuus tai minua on lähestytty kaipaajien taholta …
Eli joo on muitakin kun niitä jotka vain palstahaaveilee…. Ja jotka ei saa yhtää mitään aikaiseksi…. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen palstalla oikean irl eron jälkeisissä fiiliksissä ja olen myöskin lähestynyt irl niitä kaivattuja jotenkin joihin on ollut mahdollisuus tai minua on lähestytty kaipaajien taholta …
Eli joo on muitakin kun niitä jotka vain palstahaaveilee…. Ja jotka ei saa yhtää mitään aikaiseksi….Niinpä. Samoin olen minä lähestynyt ja ei oo vastattu jne. Että tein alotuksen meille kaikille tiedoks että näin se on. ja jos joku täältä onnistuu saamaan yhteyden niin hienoo! Mutta suurimmaks osaks ei näin tapahdu ja täälä päätyy pilkaks jos uskottelee jotakin muuta.
- Anonyymi
Eiköhän kaikki tuon tiedä jopa trollit
Juu. Tämä selvä.
- Anonyymi
Kaivata voi, vaikka tietäisi, ettei toinen kaipaa takaisin.
- Anonyymi
Joo mutta vihapuheet ja syyllistämisen voi sitten unohtaa.
- Anonyymi
Aina saa kaivata. Kaipaahan sitä moni entistä suhdettakin vaikka tietää ettei toinen koskaan palaa. Tietysti jossain vaiheessa ehkä kannattaisi edes yrittää unohtaa ja antaa tilaa uusille ihmisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta vihapuheet ja syyllistämisen voi sitten unohtaa.
Taitaa olla monella vain tapa reagoida omaan pettymykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina saa kaivata. Kaipaahan sitä moni entistä suhdettakin vaikka tietää ettei toinen koskaan palaa. Tietysti jossain vaiheessa ehkä kannattaisi edes yrittää unohtaa ja antaa tilaa uusille ihmisille.
Ihminen unohtaa, kun unohtaa. Ei se asia varsinaisesti yrittämisellä mihinkään muutu. Kaikella on aikansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen unohtaa, kun unohtaa. Ei se asia varsinaisesti yrittämisellä mihinkään muutu. Kaikella on aikansa.
Totta. Tuolla yrittämisellä tarkoitin lähinnä sitä, ettei itse ruoki sitä omaa kaipaustaan.
- Anonyymi
Minä uskon häneen ja meihin, mutta meillä on muukin yhteys kun tämä palsta. Eilisen perusteella uskon, mutta mietin kuka tämmöistä pahaa tekee. Se on ihan hirveä tunne, tuntuu että ihan kuin joku vääntäisi väkisin ajatuksiasi.
- Anonyymi
Entä jos ei ole kertonut kaivatulle kaipaavansa kaivattua ? Kaivannut vaan kaivattua .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185418
- 715148
- 914184
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432841
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️551978- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713