Vai voiko tätä mitenkään muulla tavalla ottaa edes. Lähärin yövuoroihin ihan parasta viihdettä
Ottakaa palsta huumorin kautta
25
60
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä yksi lähäri myös. En sanoisi parasta viihdettä koska jotkut aika selkeitä psyk.osaston entisiä tai tulevia potilaita
- Anonyymi
Itse olen huomannut ettei minusta ainakaan psykologia/psykiatria olisi tullut. Sen verran on pahat psykoosit joillakin, että hyvä ettei ala itseä ahdistaa tekstejä lukiessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen huomannut ettei minusta ainakaan psykologia/psykiatria olisi tullut. Sen verran on pahat psykoosit joillakin, että hyvä ettei ala itseä ahdistaa tekstejä lukiessa.
Tarvitsee todella paksun nahan ja muitakin harvinaisia ominaisuuksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitsee todella paksun nahan ja muitakin harvinaisia ominaisuuksia
Mä taidan olla liian empaattinen, en pystyisi ottamaan ihmisiä pelkästään mielenkiintoisina potilaina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä taidan olla liian empaattinen, en pystyisi ottamaan ihmisiä pelkästään mielenkiintoisina potilaina.
Siinä turtuu, näkee sen verran raadollisia asioita
- Anonyymi
Eli kiusaatte siis julkisen palstan kauttaanonyymiteetin turvin potilaitanne ettette jäisi kiinni... tiedän että psykiatrit harrastaa tuollaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kiusaatte siis julkisen palstan kauttaanonyymiteetin turvin potilaitanne ettette jäisi kiinni... tiedän että psykiatrit harrastaa tuollaista
Onko sulla hoitosuhde moneenkin eri psykkaan?
- Anonyymi
Pitäiskö ehkä ammattilaisten ymmärtää että täällä on sairaita ihmisiä. Jotenkin julmaa ruokia ihmisten harhaluuloja. Siinä ei ole mielestäni mitään huvittavaa.
- Anonyymi
Täytyyhän niitten omat työt taata ettei hommat lopu
- Anonyymi
Hyvä että lähärit seuraavat, pystyvät konsultoimaan muita tahoja jos näkyy jotain hälyyttävää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että lähärit seuraavat, pystyvät konsultoimaan muita tahoja jos näkyy jotain hälyyttävää
Olen entinen potilas ei tarvitse huolestua lääke on hyvä
Ei näitä tajua tervekään kuvittelin jotain typerää
Joistain viesteistä. Enempi ajankuluksi näitä seurannut
Aiemmin seurasin uskovien juttuja tämä on aika hyvä
Palsta niihin verrattuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se hyvä juu palkka juoksee. Kun nauraa muille. Tuskinpa kukaan niin tyhmä on kertoo työnantaja taholle työaikana täällä kuluttavan aikaansa.
- Anonyymi
Tämähän on sitten suojatyöläisten kaatopaikka?
- Anonyymi
Suojatöistähän me sairastellaan. Ammattilaiset ei pyöritä sillon maata. Täällä tyydytään läpinäkyviin valheisiin kaikissa asioissa.
- Anonyymi
Joo rivienvälistä huumoria https://youtu.be/rltWaPCxSM8
- Anonyymi
Eipä jollain hoitsun aivoilla voi enempää odottaakaan. Jos on tylsää niin älä lyö mummoja tauoilla.
- Anonyymi
Kuka kehtaa morkata lähihoitajia, sinunkin persees ne pyyhkii jos tarve tulee ja kun tulee
Eräässä itäisessä maakunnassa, jonka nimeä turvallisuussyistä ei voi paljastaa, harrastetaan toisen henkilön pilkkaamista, samaa kuin tällä palstalla. Se on sielläpäin - kuten tällä palstallakin - huumoria, jos ei kohdistu itseen. 🌹👀
- Anonyymi
Ymmärrän. Niillä palkoilla ei hirveästi naureta muuten... eikä syödä. Pitääkin kirjoittaa enemmän niin saa köyhät sielunruokaa.
- Anonyymi
Hyvä huomio.
- Anonyymi
Oikeat kaipaajat nukkuu yöt. Yöllä täällä on syrjäytyneet. mukaanlukien työelämässä lähäreiksi syrjäytyneet.
Syrjäytynyt on sellainen, joka ei saa yhteiskunnalta mitään työtä. Harvan työ kuitenkaan on miellyttävää. 🌹👀
- Anonyymi
Eipä tarvitse muiden verorahoilla mällätä loisena
Tästä on huumori kaukana.
- Anonyymi
Vesi jäikin kriisiytymättä yykoolta ensiavussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628