Ottakaa palsta huumorin kautta

Anonyymi-ap

Vai voiko tätä mitenkään muulla tavalla ottaa edes. Lähärin yövuoroihin ihan parasta viihdettä

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä yksi lähäri myös. En sanoisi parasta viihdettä koska jotkut aika selkeitä psyk.osaston entisiä tai tulevia potilaita

      • Anonyymi

        Itse olen huomannut ettei minusta ainakaan psykologia/psykiatria olisi tullut. Sen verran on pahat psykoosit joillakin, että hyvä ettei ala itseä ahdistaa tekstejä lukiessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen huomannut ettei minusta ainakaan psykologia/psykiatria olisi tullut. Sen verran on pahat psykoosit joillakin, että hyvä ettei ala itseä ahdistaa tekstejä lukiessa.

        Tarvitsee todella paksun nahan ja muitakin harvinaisia ominaisuuksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitsee todella paksun nahan ja muitakin harvinaisia ominaisuuksia

        Mä taidan olla liian empaattinen, en pystyisi ottamaan ihmisiä pelkästään mielenkiintoisina potilaina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä taidan olla liian empaattinen, en pystyisi ottamaan ihmisiä pelkästään mielenkiintoisina potilaina.

        Siinä turtuu, näkee sen verran raadollisia asioita


      • Anonyymi

        Eli kiusaatte siis julkisen palstan kauttaanonyymiteetin turvin potilaitanne ettette jäisi kiinni... tiedän että psykiatrit harrastaa tuollaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kiusaatte siis julkisen palstan kauttaanonyymiteetin turvin potilaitanne ettette jäisi kiinni... tiedän että psykiatrit harrastaa tuollaista

        Onko sulla hoitosuhde moneenkin eri psykkaan?


    • Anonyymi

      Pitäiskö ehkä ammattilaisten ymmärtää että täällä on sairaita ihmisiä. Jotenkin julmaa ruokia ihmisten harhaluuloja. Siinä ei ole mielestäni mitään huvittavaa.

      • Anonyymi

        Täytyyhän niitten omat työt taata ettei hommat lopu


      • Anonyymi

        Hyvä että lähärit seuraavat, pystyvät konsultoimaan muita tahoja jos näkyy jotain hälyyttävää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että lähärit seuraavat, pystyvät konsultoimaan muita tahoja jos näkyy jotain hälyyttävää

        Olen entinen potilas ei tarvitse huolestua lääke on hyvä
        Ei näitä tajua tervekään kuvittelin jotain typerää
        Joistain viesteistä. Enempi ajankuluksi näitä seurannut
        Aiemmin seurasin uskovien juttuja tämä on aika hyvä
        Palsta niihin verrattuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että lähärit seuraavat, pystyvät konsultoimaan muita tahoja jos näkyy jotain hälyyttävää

        Onhan se hyvä juu palkka juoksee. Kun nauraa muille. Tuskinpa kukaan niin tyhmä on kertoo työnantaja taholle työaikana täällä kuluttavan aikaansa.


    • Anonyymi

      Tämähän on sitten suojatyöläisten kaatopaikka?

    • Anonyymi

      Suojatöistähän me sairastellaan. Ammattilaiset ei pyöritä sillon maata. Täällä tyydytään läpinäkyviin valheisiin kaikissa asioissa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eipä jollain hoitsun aivoilla voi enempää odottaakaan. Jos on tylsää niin älä lyö mummoja tauoilla.

      • Anonyymi

        Kuka kehtaa morkata lähihoitajia, sinunkin persees ne pyyhkii jos tarve tulee ja kun tulee


    • Eräässä itäisessä maakunnassa, jonka nimeä turvallisuussyistä ei voi paljastaa, harrastetaan toisen henkilön pilkkaamista, samaa kuin tällä palstalla. Se on sielläpäin - kuten tällä palstallakin - huumoria, jos ei kohdistu itseen. 🌹👀

    • Anonyymi

      Ymmärrän. Niillä palkoilla ei hirveästi naureta muuten... eikä syödä. Pitääkin kirjoittaa enemmän niin saa köyhät sielunruokaa.

      • Anonyymi

        Hyvä huomio.


    • Anonyymi

      Oikeat kaipaajat nukkuu yöt. Yöllä täällä on syrjäytyneet. mukaanlukien työelämässä lähäreiksi syrjäytyneet.

      • Syrjäytynyt on sellainen, joka ei saa yhteiskunnalta mitään työtä. Harvan työ kuitenkaan on miellyttävää. 🌹👀


      • Anonyymi

        Eipä tarvitse muiden verorahoilla mällätä loisena


    • Tästä on huumori kaukana.

    • Anonyymi

      Vesi jäikin kriisiytymättä yykoolta ensiavussa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2290
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1639
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1261
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1073
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe