Katselin käytettyjä Toyota RAV4 AWD, ei hybridiä, netissä.
Laitoin tänne kysymyksen koska RAV4:lle ei ole omaa osastoa ja Yleistä Toyotasta osio on aivan täynnä häiriköintiä. Nämä mallikohtaiset palstat vaikuttavat puhtaammilta.
Miten paljon veroa joutuisi maksamaan veroja maahantuonnin jälkeen esim. manuaalivaihteisesta vm. 2017 RAV4, bensiinikone, 2.0 moottori, 112 kW, ajettu alle 80000 km?
Näitä ei ole yhtäkään myynnissä Suomessa mitä nettiä tutkiessani selvisi. Vanhin minkä valitsisin voisi olla vm. 2014 tai 2015. Onko RAV-4:n remontit kalliita ja onko uusien Toyotojen kestävyys paljon heikompi kuin vanhempien?
Vaikuttaako varustelutaso paljon autoveroa korottavasti?
En oikein luottaisi hybridiin, voi tulla kovat korjauskustannukset jos autoa aikoo pitää loppuiän. Viherpesun ansiosta ilmeisen ideologinen harhainen laskentatapa tuo CO2-mittausten lopputuloksena matalamman verotuksen maahantuontiin ja vuosittaiseen vanhaan ns. käyttömaksuun. Tunnetusti sähköpuoli pienentää kaupunkiajossa hieman bensiininkulutusta, mutta kun itse ajelen aika paljon isommilla teillä, niin hybridin sähkömoottorista ei ole enää apua bensankulutuksen vähentämiseen ja siis CO2-arvojen vähenemiseen.
Olen juuri täyttänyt 67 v ja nykyisellä takaveto-Volvollani olen ajanut jo täydet 21 vuotta. RAV4:n vioista löytyy tietoja USA:n keskustelupalstoilta, mutta ne ovat niin vanhoista RAV4-autoista, että en ole ajatellut sellaisia
ostaa.
Minulla on mielessä RAV4:n neljäs sukupolvi, kaikki uudet taitavat olla viidettä polvea, joka tuli nettitiedon mukaan Eurooppaan v. 2019.
Uusimpien RAV4-autojen vikalista voisi kiinnostaa. Tässä on jotain Toyotasta:
https://moottori.fi/tyyppiviat/toyota/
Olisiko jollain henkilökohtaisia kokemuksia vm. 2014-2018 RAV4:n vioista?
RAV4 - Kannattaako ostaa 6-9v vanha ei-hybridi bensa
Anonyymi-ap
0
269
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409