pohdinnoillaan? Kenen etu? https://www.is.fi/politiikka/art-2000009466855.html
Viittaako Jussi USA:han putkiräjäytys-
8
105
Vastaukset
Tuo halla-aho on politiikan suurmies.
Ryssä ryssi putkiräjäytyksellä vaivalla rakentamansa energiatalutusnuoran euroopan suuntaan. Perivenäläistä toimintaa. Nitsivoo ja harasoo.- Anonyymi
Koetapa kuitenkin Kenny-kulta vastata aloitukseen.. :)
Anonyymi kirjoitti:
Koetapa kuitenkin Kenny-kulta vastata aloitukseen.. :)
Eiköhän tuo nyt ole niin selvää että kuka tässä on taustalla. Ensin ryssä lakkaa pumppaamasta kaasua, sitten käydään räjäyttämässä ne. Mitä muuta voi venäläiseltä olettaa?
- Anonyymi
Eiköhän tuo jo paljon aiemminkin epäillyt jenkkejä? Ja jenkithän sen tekivätkin.
Pietarin trollidivisioonan mukaan. Niiden vakheet on niin tökeröitä, järjettömiä ja läpinäkyviä, että kukaan ei usko, lähinnä parodiaa perivenäläisestä nitsivoo menttaliteetista.
- Anonyymi
Aikamoinen epeli, että oikein palvelus Euroopalle... Ja olisihan tuo tosi hirveätä, jos mietittäisiin, että miten sota saadaan loppumaan. Samanlainen fanaatikko kuin vihreät erityisesti Saksassa. Hinnalla millä hyvänsä täytyy pitää sota käynnissä.
"Halla-aho sanoi, ettei tiedä kuka putken räjäytti, mutta totesi tämän tehneen Euroopalle strategisen palveluksen.
– Jos putki olisi edelleen toimintakunnossa, Saksassa pohdittaisiin vielä tänäkin päivänä, miten tämä sota saataisiin loppumaan hinnalla millä hyvänsä mahdollisimman nopeasti, ja miten voitaisiin palata normaaliin kaasukaupan käyntiin Putinin hallinnon kanssa." - Anonyymi
venäjä lähetti putkeen huoltorobotin lastattuna räjähteillä.
Robottihan ihan näinä viikkoina sieltä löydettiinkin.- Anonyymi
usa on jo kertonut räjäyttäneensä putket.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558