Vieläkö kannatatte eu:ta?

Anonyymi-ap

Talouselämä-julkaisu kirjoittaa seuraavaan:

Kova arvio EU:n suunnitelmasta: Suomalaiskoteihin kalliita pakkoremontteja rangaistuksen uhalla

28

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Korjaan, seuraavaa.

    • Kannatan EU:ta. Kannatan myös sitä, että vähennämme harakoiden lämmitystä pakkasilla.
      Kannatan myös sitä, että muutkin kuin minä teemme pientä parantelua omakotitaloihinsa kun tuo sähkö on vähän kallista.

      • Anonyymi

        Eu on perkele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eu on perkele.

        Vihervassut siunasi tämän järjettömyyden. Muistakaa tämä vaaleissa.
        Siinä köyhä pieni ihminen joutui helvetilliseen tilanteeseen kun ei ole rahaa edes ruokaan. Tätä eivät punikit mieti. Hekö muka pienen ihmisen puolueita? Paskat sanon minä.


      • Anonyymi

        Vaikka mikä olisi, ja vaikka mitä se vaatisi, sinä vain kannatat kommunistista eurostoliittoa maailman tappiin, niinkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka mikä olisi, ja vaikka mitä se vaatisi, sinä vain kannatat kommunistista eurostoliittoa maailman tappiin, niinkö?

        Se aate on tappanut sata miljoonaa ihmistä ja vielä se on in. On tämä lopunajan ihminen pimeä.

        Natoon kun nyt ehkä päästään, voimme erota tuosta suuresta saatanasta.


      • Anonyymi

        Minä kannatan sähkönhinnan korotusta edelleenkin ja kovina pakkastalvina. Vielä siitäkin hinta edelleen tuplaannutettava. Omistan kaksisataahehtaaria metsää. Ja 500 neliön kartanossani. Viisitoista puulla lämmitettävää pysty-uuni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kannatan sähkönhinnan korotusta edelleenkin ja kovina pakkastalvina. Vielä siitäkin hinta edelleen tuplaannutettava. Omistan kaksisataahehtaaria metsää. Ja 500 neliön kartanossani. Viisitoista puulla lämmitettävää pysty-uuni.

        No johan. Siintä sitä riittä lämpöä jo kylän harakoillekkin jos sattuu olemaan harvahkokin kartano?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kannatan sähkönhinnan korotusta edelleenkin ja kovina pakkastalvina. Vielä siitäkin hinta edelleen tuplaannutettava. Omistan kaksisataahehtaaria metsää. Ja 500 neliön kartanossani. Viisitoista puulla lämmitettävää pysty-uuni.

        Se on 100 € puumotti,sulla menee vissiin 100 mottia puuta kartanon uuneissa vuoteen,eihän tuo tee kun hikiset 10 000€


    • Anonyymi

      Nykyään kannatan. Ihan alkuun en. Äänestin EI myös neuvoa-antavassa.

      • Anonyymi

        En ole kannattanut koskaan EUta ja senaikaiset pelot ovat toteutuneet ties monenteenko potenssiin. Ainakin maaseudulla EU on kurjistanut elämäämme.
        Lisäksi EUssa olomme on suosinut kelvottomien poliitikkojen esiinmarssia.
        Natoon liittyminen vain lisää kelvottomien poliitikkojen haitallista vaikuttamismahollisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kannattanut koskaan EUta ja senaikaiset pelot ovat toteutuneet ties monenteenko potenssiin. Ainakin maaseudulla EU on kurjistanut elämäämme.
        Lisäksi EUssa olomme on suosinut kelvottomien poliitikkojen esiinmarssia.
        Natoon liittyminen vain lisää kelvottomien poliitikkojen haitallista vaikuttamismahollisuutta.

        Mitä olen maaseudulla elinaikoinani pyörinyt, niin kyllä se rakennemuutos alkoi melkein heti sotien jälkeen. Siis koneistumisen myötä töiden väheneminen. Nyt sitten on tilakokoja kasvatettu jatkuvasti, ja työvoimaa tarvitaan edelleen vähemmän kuin aikaisemmin.

        EU:n paras hyöty itselleni on ollut Schengen, jonka myötä voi käydä kurvailemassa autolla ympäri Eurooppaa ilman pysähtelyjä. Vielä rautaesiripun aikaan rajanylitykset olivat hitaita. Viisumeitakin tarvittiin. Ja EU:n koheesiorahojen vuoksi itäblokin maissakin alkaa olle nykyään hyväkuntoiset tiet.


    • Anonyymi

      Talouselämän alaotsikko:

      "Euroopan parlamentin tuore linjaus toisi moniin suomalaisten koteihin valvontaa ja kalliita pakkoremontteja rangaistuksen uhalla."

      Touhu on saatanasta.

      • Anonyymi

        Mediamafian lietsontaa että lämmönkulutuksen vähentäminen on kallista.
        Itse olen pari vuotta tehnyt sitä ilmaisin materiaalein.

        Monet pakkausmateriaalit pitävät ilman paikoillaan = ovat lämmöneristeitä.

        Lämmityskaudella ulkoilman keskilämpötila on pari astetta miinuksella mutta maaperän kaksinumeroisestikin plussalla (talon alla ja vieressä)
        Maanpinnan nostaminen talon vieressä vähentää lämmönkulutusta.


    • Anonyymi

      Pakkoremontteja kannattivat.

      Alviina Alametsä (vihr)

      Heidi Hautala (vihr)

      Ville Niinistö (vihr)

      Miapetra Kumpula-Natri (sd)

      Silvia Modig (vas)

      Sirpa Pietikäinen (kok)

    • Anonyymi

      Taitaapi taas olla kärjistetty asiaa. Tuskin mitään mittavaa tulee tapahtumaan, 5cm puhallusvillaa yläpohjaan riittää hyvin pitkälle. Suomalaiset kodit ei ole mitään harakanpesiä, toisin on etelämpänä.

    • Anonyymi

      eussa kummalista on se kun jäsen maksulla ,muut päättää mitä täällä tehdään,

    • Anonyymi

      Natsien touhua. Jokainen omillaan ajatteleva korjaa asuntoaan jos se on taloudellisesti kannattavaa. Nämä pakotteet laittavat korjaamaan asuntoja niin ettei se ole kuin rahanmenoa.

    • Anonyymi

      Minä äänestin ei, enkä ole sitä koslaan katunut. Aina vaan vahvistuu käsitys että se oli oikea valinta. Aloittaja.

      • Anonyymi

        Koskaan.


    • Anonyymi

      Olen eläkeläinen maaseudulla. Ikää 75 vuotta ja minun jälkeeni talkoni on todennäköisesti seuraava autiotalo. Minulla ei ole rahaa enkä ota remonttiin lainaa. Mistä minua voidaan rangaista kun en ole tehnyt rikostakaan.
      Köyhyys eikä lainanotosta kieltäytyminen eivät ole rikos.

      • Anonyymi

        Tuon ikäisen ihmisen pitäisi olla jo kuollut. Turhaa rahanmenoa yhteiskunnalle.


      • Tuon lain tullessa voimaan olet jo yli 90 vuotta.
        Olet jo varmasti riittävästi harjoitellut talosi lämmitystä joten sitä tuskin kukaan tulee Sinulle enää opettamaan.
        Ole vaan ihan rauhassa ja jatka kuten tähänkin asti.


    • Anonyymi

      No eihän tämä EU:n liittyminen ole ainakaan minun vikani, äänestin aikoinaan jyrkästi EI, mutta maanpttureiksi luokiteltavat poliitikkomme jo tuolloin mielivät Brysselin kultaisia kädenpuristuksia ja virkapalleja persuuksiensa alle.

      EU humppa on maksanut valtavia summia Suomelle ja itsenäisyydestä on ollut turha puhuakkin. Suorastaan kornia nähtävää olleet itsenäisyyspäivän juhlinnat kun "keisarilla ei ole vaatteita" ollenkaan!

      Ainoa hyöty ollut vapaa liikkuvuus, mutta siinäkin kääntöpuolena rikollisten vierailut muista EU valtioista Suomeen ja nämä pakolaisina yrittävät monenkirjavat kansallisuudet, joiden käyttöön vapaa liikkuvuus annettu myös.

      Eurostoliiton vankina ollaan ja lunnaita maksellaan ja määräyksiä vastaanotetaan, se siitä itsenäisyydestä!

    • Anonyymi

      Vielä se perkele rankaisee niitä jotka ovat köyhiä.

      • Anonyymi

        Tai eurostoliiton käskyläinen Suomi rankaisee. Nämä meidän omat hyväkkäät kyllä keksii rangaistukset köyhille ihmisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai eurostoliiton käskyläinen Suomi rankaisee. Nämä meidän omat hyväkkäät kyllä keksii rangaistukset köyhille ihmisille.

        Ei mitään häpyä.


    • Anonyymi

      Enemmistö suomalaisista ei kannata EU:ta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      316
      7118
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2174
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1601
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1419
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1133
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1127
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      1009
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      853
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      49
      837
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe