Tilasin tasan neljä viikkoa Protoolsin vekkokaupasta muutaman käsityökalun. Tuotteiden toimitusasajaksi oli nettisivulla muistaakseni annettu 'tavallisesti 4-7 päivässä'. Mitään ei kuulunut, Viikon kuluttua tilauksen tekemisestä kysyin tilauksen tilasta lähettämällä sähköpostia. Vastasivat: "Nuo molemmat tuotteet olivat loppu omasta varastosta ja odotamme niitten saapumista meille.
Todennäköisesti saamme ne toimitettua teille joko tämän viikon loppupuolella, tai ensiviikolla."
Tuon saamani sähköpostin jälkeen olen muutaman kerran ja kysynyt kaupan peruuttamisesta. Protools ei ole enää vastannut. Eilen aamupäivällä kysyin taas kerran ja pyysin maksamaani summan palauttamista. Mitään vastausta en ole tähän mennessä saanut.
Mikä on kohtuullinen toimitusaika? Maksoin tilinsiirtona, eli onko nyt verkkokaupalla kuin puolivirallinen oikeus viedä noin vain rahat, Tori-käytännön mukaan? Pitääkö tehdä rikosilmoitus? Rikosilmoitus kai menisi suoraan ö-mappiin?
Protools Oy verkkokauppa vei rahani
Anonyymi-ap
0
238
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058839Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723238- 171724
- 771126
- 761058
- 271045
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641001Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79975- 55973
- 65910