Mikä on ihastuksesi sukupuoli ja ammatti? Oma ihastukseni on mies ja hän on harrastus ohjaaja.
Ihastuksesi ammatti
72
2295
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, en missään nimessä mainitse ammattinimikettä. Mutta mies on.
- Anonyymi
Tuomo raatoniemi
- Anonyymi
En kommentoi exän enkä tyypin josta tykkään ammatteja tänne … miehiä kaipaan …. Naiselta.
- Anonyymi
Sellaiset joita en koskaan saa.
- Anonyymi
Hän m jotain tietokonehommia kait. Mut ei sillä väliä, silmissäni eli kuvitelmissani palvon häntä. Ihana herrasmies hän on . Ihana.
N03 Nainen ja kaupan alalla.
- Anonyymi
Mies ja joku sekatyömies. Ihana!
- Anonyymi
Hän taitaa olla sähkömies.
- Anonyymi
Mikä on sinun ammattisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on sinun ammattisi?
Minä olen hoitoalalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen hoitoalalla.
Työskenteletkö yksityisellä vai julkisella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työskenteletkö yksityisellä vai julkisella?
Julkisella.
- Anonyymi
Mies, sairaanhoitoala
- Anonyymi
Mies, joka kävelee ja kirjoittelee lappuja päivät päästään♥️
- Anonyymi
Parkkipirkko? 😂
- Anonyymi
Mies, ei hajuakaan mitä hän tekee uudessa kotimaassaan.
- Anonyymi
Totta, niin hän on♥️
- Anonyymi
Runkkari Kari
- Anonyymi
Mies. Poliisi. Oon ihan crazyna siihen🥰😍😍😘
- Anonyymi
Nainen. Malli. Oon ihan lätkässä siihen. ❤
- Anonyymi
Melkein sama kun minun.
- Anonyymi
Poronpurija
- Anonyymi
Ei mieheni nimellä eikä mieltyksellä ole väliä.Sillä onhan hän yliesierikoisapulaisvaravaurioraivausvuorovarausratkaisupäällikkö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mieheni nimellä eikä mieltyksellä ole väliä.Sillä onhan hän yliesierikoisapulaisvaravaurioraivausvuorovarausratkaisupäällikkö.
Huom! Se loppuosa siitä menee näin --päällikköjenpäällikkö, ni kato ku se o nii herraskainen. Ni.
- Anonyymi
Mystinen metsätyömies
- Anonyymi
Huornam pyytäjä
- Anonyymi
Elämän taiteilija
- Anonyymi
Huornam pyytäjä
- Anonyymi
Kullan kaivaja
- Anonyymi
Olen kultani, naisen, kaipaaja.
- Anonyymi
Poliitikko
- Anonyymi
Tiedottaja
- Anonyymi
Runoreiska
- Anonyymi
Myyntipäällikkö
- Anonyymi
Miks mun poistettiin kun kirjoitin rakennushenkilö. Ei voi sanoo enää nykyää mies. Rakennustyöntekijä sitten. On täällä huumorintajutonta lössiä.
- Anonyymi
Pankissa töissä on hän. Saahan sitä haaveilla ;)
- Anonyymi
Oletko tosissasi. Ei ole mitään syytä kateellisuuteen
- Anonyymi
Hei, Aku ankkoja.
T.meikäläisen mies kannettiin kirkkomaahan.
PS.faija maihin, Jeesus elää!
Moro.
https://m.youtube.com/watch?v=SO0WmL-bJf8 - Anonyymi
Sisar hento valkoinen. Jos tuo vuori häiritsee sinua, nyrkeilläni tasoitan sen.
- Anonyymi
Päällikkö.
- Anonyymi
Mies, rakennusterveysasiantuntija
- Anonyymi
Tarttis sellasta xD toisaalta sit loppuis työnteko kun eihän siitä terveellistä saa. 🤣
- Anonyymi
Avaaja ei ainakka ole rahan perään. Tuo on aitoa ihastusta <3
- Anonyymi
En tiedä hänen nimeään enkä ammattia.
- Anonyymi
Mies, LVI-asentaja
- Anonyymi
Hanan poraaja
- Anonyymi
Hän on musiikin ammattilainen, nainen.
- Anonyymi
Entä sinä?
- Anonyymi
Ei ole ihastusta eikä ammattia.
- Anonyymi
Sirkuspelle.
- Anonyymi
Itse olen pelle ilman sirkusta, surullista. Nainen ei huoli minua pelleilemään hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen pelle ilman sirkusta, surullista. Nainen ei huoli minua pelleilemään hänelle.
Kyllä huolin.
- Anonyymi
En tiedä vielä
- Anonyymi
Sukupuoli kokemusasiantuntija
- Anonyymi
Vastaan kolmeen kysymykseen, että en kerro, en kerro tätäkään enkä ees tätä.
- Anonyymi
Muusikko ja opettaja. Saattaa olla vielä jotain muutakin mutta minä en ole niistä tietoinen. Ja myyjän töitä taitaa tehdä myöskin silloin tällöin mutta siihen ei ole varmaankaan kouluttautunut
- Anonyymi
Tanssija mies
- Anonyymi
Kerron sitten kun löydän, mutta en tänne.
- Anonyymi
Jätteiden lajittelija. Lajittelee jätteitä liukuhihnalla.
- Anonyymi
Niin hän on se eurojackpot voittaja. Hiki päässä sinun tulee leipäsi ansaita.
- Anonyymi
Midinettti ja tehdastyöläinen Evp , nykyään eläkkeellä oleva kotirouva .-
Per-kel - Anonyymi
Muusikko❤️
- Anonyymi
Sijoitusneuvoja
- Anonyymi
Arvasin 😊
- Anonyymi
En tarvitse sijoitusneuvoja
- Anonyymi
Opettaja
- Anonyymi
Katsokaa nyt tätäkin ketjua. Jotain huumoriveikkoja ja muutama vastaus. Kuinka pihalla on ihminen kun ei pysty paljastumisen pelossa laittamaan suomi24 sivustolle nimeä ja ammattia? Haluatteko sitä ihmistä vai ette? Heti kun olisi joku vähänkin järkeen viittaava asia mistä voisi tunnistaa niin ei jaarittelen mielummin paskaa ja kieltäydyn haluan haaveilla hänestä seuraavat 40 vuotta tekemättä mitään se on strategiani. Suomi24 palstasta saa syövän
- Anonyymi
Ei kyse ole siitä, voiko joku tunnistaa vai ei. Kyse on siitä, että haluaa kunnioittaa toisen yksityisyyttä. Hän kertokoon netissä itsestään sen mitä haluaa itsestään netissä kertoa. Ei ole minun asiani tulla kertomaan hänestä mitään.
- Anonyymi
Kanttori, nainen
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koronapiikki?
Näyttelijä, muusikko ja ohjaaja Jaakko Loukkola on kuollut. Hän menehtyi yllättäen maanantaina 5.6.2023.2746834Venäjä räjäytti Nova Kakhovkan padon
Osa Nova Kakhovkan padosta on tuhoutunut. Ukrainan mukaan Venäjän joukot räjäyttivät padon. "– Venäjän armeija on tehny4733040Naista muistuttamaan leikattu mies halventaa Miss Suomi-kisatkin
Itkeäkö 😭 vai nauraa? 😂 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rimi-riutta-on-historian-ensimmainen-transsukupuolinen-mis2512288- 281864
Tässä ajassa sähköauto tulee bensa-autoa päästöttömäksi
Traficom on julkistanut uuden laskurin, jolla voi vertailla autoilun päästöjä ja kustannuksia eri käyttövoimilla. Päästö2041770Jotain hampaankolossa vieläkin?
Joku hiertää, niinkö? Kaikkien näiden vuosien ja viestien jälkeen. Jännä juttu.3101634Lähden mun kanssa viikonlopuksi jonnekin?
Vaikka Tampereelle. Ollaan yhdessä koko viikonloppu. Heinä-elokuussa? Minä maksan.661170Ehkä tosiaan niin
että "meidän" rakkaustarina tuli tiensä päähän. Olipa vaan kiihkeä kokemus. Harmi kun et ehkä tiennyt tästä suhteesta yh621018KT: Ella Kanninen paljastaa vakavasta syöpäepäilystä: "Valmistauduin pahimpaan"
Ella Kanninen on mm. Puoli seitsemän ja Ellan matkassa -sarjojen toimittaja-juontaja. Pari vuotta sitten hän sai järkytt12988Mitä teitte tänään?
Mitä palstalaiset teitte tänään? Oliko mitään tavallisesta poikkeavaa? Tapahtuiko jotain kivaa tai vaikka ikävää? Näitte143894