Skoda on koulutettujen nuorten ja nuorten keski-ikäisten suosikkiauto. Eläkeläisten suosikkimerkki on Toyota:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/joka-neljannen-uuden-auton-ostaa-yli-70-vuotias-osaatko-arvata-eri-ikaluokkien-suosikkimallit/7133992#gs.t9i9ho
Skoda on nuorten suosikkiauto
12
258
Vastaukset
- Anonyymi
Nuoret seuraavat autotestejä, ja siksi heidän valintansa ei ole nukkavieru halppis itäkärry Toyota.
- Anonyymi
Nuorien kokemattomuus ja lapsenusko näkyy tässä huonona autovalintana. Iän karttuessa myös viisaus lisääntyy ja Skodan itäauto ei enää kelpaa, mikä onkin luonnollista ja tervettä kehitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorien kokemattomuus ja lapsenusko näkyy tässä huonona autovalintana. Iän karttuessa myös viisaus lisääntyy ja Skodan itäauto ei enää kelpaa, mikä onkin luonnollista ja tervettä kehitystä.
Koulutetut nuoret seuraavat aikaansa, ja nolo itäkärry testijumbo Toyota jää kauppaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koulutetut nuoret seuraavat aikaansa, ja nolo itäkärry testijumbo Toyota jää kauppaan.
Lasten pioneerileirejä ei oikein voi kehua asialliseksi koulutukseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasten pioneerileirejä ei oikein voi kehua asialliseksi koulutukseksi.
Ei, siksi Skoda-kuljettajat ovat korkeasti koulutettuja.
- Anonyymi
Ei nuoret testejä seuraa. Ei ole aikaa. Hinta ratkaisee. Halpuus.
nuori skodisti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, hauska yritys kääntää asiaa toisinpäin.
- Anonyymi
Ehei. Minä olen ainut nuori kenellä on Skoda.
Ostin Skodan siksi kun oli halpa. Minä olen köyhä.
nuori skodisti- Anonyymi
Köyhät ajavat itämaan riisipurkeilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhät ajavat itämaan riisipurkeilla.
Minä ajan Skodalla.
köyhien, vanhusten ja työttömien suosikki. Halpa.
nuori skodisti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ajan Skodalla.
köyhien, vanhusten ja työttömien suosikki. Halpa.
nuori skodistiToyota on köyhien ja vanhusten "auto"
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17606658/tojotan-pappa-imago
- Anonyymi
Miksi skodani jo kukkii vaikka on alle 15v vanha?
t. nuori skodisti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu751758- 591708
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3371467Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1681419Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671290Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1081269Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä621117- 601099
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin981050Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57990