Millaiset kasvot

Anonyymi-ap

Ovat mielestänne kauniit / komeat?

Kun tätä ulkonäköä arvostelevaa keskustelua täällä nyt on..

Ap menee sillä habituksella millä luoja on antanut ja näyttää ikäistään nuoremmalta ja söpöksi haukuttuna.

99

1365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauniilla naisella on suuret silmät, symmetriset kasvot. Lempeä katse. Ei liian isot eikä pienet huulet. Eikä hirveää pakkelikerrosta naamassa. Hillitty meikki

      • Anonyymi

        Keräsit kaikki kliseet, mitkä olet kuullut. Kaikkein typerin on tuo symmetriset kasvot, en muista koskaan nähneeni ihmistä, jolla on epäsymmetriset kasvot, kun hiusten jakausta epäsymmetrisesti päälaella ei huomioida. Sitten tuo isot silmät, iso koko ei tee silmistä kauniita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keräsit kaikki kliseet, mitkä olet kuullut. Kaikkein typerin on tuo symmetriset kasvot, en muista koskaan nähneeni ihmistä, jolla on epäsymmetriset kasvot, kun hiusten jakausta epäsymmetrisesti päälaella ei huomioida. Sitten tuo isot silmät, iso koko ei tee silmistä kauniita.

        Älä ole kateellinen. Miksi aina kun tänne kirjoittaa naismieltymyksiään niin joku nainen suuttuu ja alkaa kertoon etten saa pitää tuollaisesta???

        Mikä teidän naisten päässä on vikana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole kateellinen. Miksi aina kun tänne kirjoittaa naismieltymyksiään niin joku nainen suuttuu ja alkaa kertoon etten saa pitää tuollaisesta???

        Mikä teidän naisten päässä on vikana?

        Sinulla on äärimmäisen rajoittunut ajattelumalli, näet kaikki asiat kaavamaisina. Siinäkin sinulle tuli huti, en ole nainen, enkä aio sellaiseksi muuttuakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on äärimmäisen rajoittunut ajattelumalli, näet kaikki asiat kaavamaisina. Siinäkin sinulle tuli huti, en ole nainen, enkä aio sellaiseksi muuttuakaan.

        silti itket siinä mulle siitä etten minä saa pitää kauniina naisia koska ne mitä pidän kauniina ei oikeesti ole kauniita ja jos onkin niin en saa pitää niistä kun sinulle tulee siitä paha mieli?

        Pidän mistä pidän. Sinä saat pitää mistä pidät, mutta mun tyttöystäviä et kyllä tule valitsemaan minun puolestani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        silti itket siinä mulle siitä etten minä saa pitää kauniina naisia koska ne mitä pidän kauniina ei oikeesti ole kauniita ja jos onkin niin en saa pitää niistä kun sinulle tulee siitä paha mieli?

        Pidän mistä pidän. Sinä saat pitää mistä pidät, mutta mun tyttöystäviä et kyllä tule valitsemaan minun puolestani.

        Olet ihmeellinen hyypiö, joka mielipiteet perustuu naistenlehtien juttuihin. On 100% varmaa, että et ole itse keksinyt kauneuden määritelmäksi "symmetrisiä kasvoja". Tuskin edes tiedät mitä tarkoittaa symmetrinen. Isot silmät on myös näitä naistenlehtien luomia kauneuskäsitteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihmeellinen hyypiö, joka mielipiteet perustuu naistenlehtien juttuihin. On 100% varmaa, että et ole itse keksinyt kauneuden määritelmäksi "symmetrisiä kasvoja". Tuskin edes tiedät mitä tarkoittaa symmetrinen. Isot silmät on myös näitä naistenlehtien luomia kauneuskäsitteitä.

        Onko sulla tarve määräillä mitä kukakin saa pitää kauniina?

        Kuulostat kateelliselta ja vastauksestani mustasukkaiseksi tulleelta naiselta.

        Voin vastata sitten pyöreet kasvot, pienet silmät, Ankkahuulet, hörökorvat ja silmälasit. Akneiho

        Onks nyt kivempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keräsit kaikki kliseet, mitkä olet kuullut. Kaikkein typerin on tuo symmetriset kasvot, en muista koskaan nähneeni ihmistä, jolla on epäsymmetriset kasvot, kun hiusten jakausta epäsymmetrisesti päälaella ei huomioida. Sitten tuo isot silmät, iso koko ei tee silmistä kauniita.

        Päinvastoin, ei ole ihmistä, jolla on ”symmetriset” kasvot. Kokeilepa vaikka ottaa vasen puoliska naamastasi ja käännä se peilikuvaksi toiselle puolelle kuvassa. Näyttää ihan oudolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin, ei ole ihmistä, jolla on ”symmetriset” kasvot. Kokeilepa vaikka ottaa vasen puoliska naamastasi ja käännä se peilikuvaksi toiselle puolelle kuvassa. Näyttää ihan oudolta.

        Kasvoista puhuttaessa symmetrisyydellä tarkoitetaan ehkä enemmänkin sopusuhtaisuutta. Tämä on luonnollista ihmisille, sopusuhtaisuus ulkonäössä kertoo terveydestä ja tämäkin puhtaasti evoluution mukana tuoma alitajuntainen prosessoiminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin, ei ole ihmistä, jolla on ”symmetriset” kasvot. Kokeilepa vaikka ottaa vasen puoliska naamastasi ja käännä se peilikuvaksi toiselle puolelle kuvassa. Näyttää ihan oudolta.

        Kuulostat edelleen siltä että yrität nyt saada mut vastaan sinun ulkonäkösi

        Onko se pullukka naama? Tihrusilmä? Ankkahuuli?
        Näppyläinen iho. Mustat maskit naamassa?

        Eli onko siellä joku 100 kilon tonnikeiju jota ei pärstästä instagrammissa huomaa kukaan ja joka nyt itkee kun missitasoisia ihaillaan vaan täälläkin kasvoilta?

        Onko huono itsetunto? Kiukkuinen draamaqueen alkaa taas heitteleen tavaroita seinille raivoissaan, kun hänen haluama vastaus joka muuten alla hänen itse kirjoittamana eli että luonne tärkein ei tulekaan ketjussa kaikilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin, ei ole ihmistä, jolla on ”symmetriset” kasvot. Kokeilepa vaikka ottaa vasen puoliska naamastasi ja käännä se peilikuvaksi toiselle puolelle kuvassa. Näyttää ihan oudolta.

        Ehkä sinun kannattaisi käydä psykiatrin juttusilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat edelleen siltä että yrität nyt saada mut vastaan sinun ulkonäkösi

        Onko se pullukka naama? Tihrusilmä? Ankkahuuli?
        Näppyläinen iho. Mustat maskit naamassa?

        Eli onko siellä joku 100 kilon tonnikeiju jota ei pärstästä instagrammissa huomaa kukaan ja joka nyt itkee kun missitasoisia ihaillaan vaan täälläkin kasvoilta?

        Onko huono itsetunto? Kiukkuinen draamaqueen alkaa taas heitteleen tavaroita seinille raivoissaan, kun hänen haluama vastaus joka muuten alla hänen itse kirjoittamana eli että luonne tärkein ei tulekaan ketjussa kaikilta.

        Sinun kauneusihanteisiin sopii Paavo Väyrynen, sillä on isot silmät ja ne on etäällä toisistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kauneusihanteisiin sopii Paavo Väyrynen, sillä on isot silmät ja ne on etäällä toisistaan.

        Huomaatko ettet kestä selvästi muiden naisten kauniiksi kehumista edes tuntemattomilta miehiltä.

        Mistähän tuo johtuu ja millainen kumppani olisit miehelle?

        Sairaalloisen mustasukkainen ja sua pitäs vissiin alituiseen kehua ja vakuutella että olet riittävän hyvä ja ei ei en himoinnu tuota ohikulkijaa enkä tuota mainoksen naista bikineissään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kauneusihanteisiin sopii Paavo Väyrynen, sillä on isot silmät ja ne on etäällä toisistaan.

        Olet vissiin aika raskas tyttöystävä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kauneusihanteisiin sopii Paavo Väyrynen, sillä on isot silmät ja ne on etäällä toisistaan.

        Miehen tehtäväksi muodostuisi alituiseen pönkittää
        Sun sairaalloisen matalaa itsetuntoo jatkuvilla kehuilla ja sairaalloista epävarmuuttas siitä että
        Olet miehellesi ainoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat edelleen siltä että yrität nyt saada mut vastaan sinun ulkonäkösi

        Onko se pullukka naama? Tihrusilmä? Ankkahuuli?
        Näppyläinen iho. Mustat maskit naamassa?

        Eli onko siellä joku 100 kilon tonnikeiju jota ei pärstästä instagrammissa huomaa kukaan ja joka nyt itkee kun missitasoisia ihaillaan vaan täälläkin kasvoilta?

        Onko huono itsetunto? Kiukkuinen draamaqueen alkaa taas heitteleen tavaroita seinille raivoissaan, kun hänen haluama vastaus joka muuten alla hänen itse kirjoittamana eli että luonne tärkein ei tulekaan ketjussa kaikilta.

        mä pidän tonnikeijuista. vaikutat aika tylsältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sinun kannattaisi käydä psykiatrin juttusilla?

        Täällä näytetään tuosta asiasta esimerkki. Kohdasta noin 16 min eteenpäin.

        https://youtu.be/ShtY0A02Gtk?t=948


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä näytetään tuosta asiasta esimerkki. Kohdasta noin 16 min eteenpäin.

        https://youtu.be/ShtY0A02Gtk?t=948

        Kysymys on siitå miten suuri ongelma vastauksestani tuli tuolle aikuiselle taaperolle.

        Suuret silmät, symmetriset kasvot, sopusuhtaiset huulet ja lempeä katse on hänelle niin suuri ongelma naisihanteessani että ihannenaiseni
        Ulkonäkö piti oikein käydä suttaamassa paavo väyryseksi!

        Ehtaa taapero naisen kiukuttelua! Kohta lentää posliiniesineitä seinille, kun tuo taapero nainen saa itsetunto-ongelmiensa takia kateus ja mustasukkaisuus kiukuttelukohtauksen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keräsit kaikki kliseet, mitkä olet kuullut. Kaikkein typerin on tuo symmetriset kasvot, en muista koskaan nähneeni ihmistä, jolla on epäsymmetriset kasvot, kun hiusten jakausta epäsymmetrisesti päälaella ei huomioida. Sitten tuo isot silmät, iso koko ei tee silmistä kauniita.

        Minä taasen en ole nähnyt koskaan ihmistä, jolla on symmetriset kasvot. Ihan sama kumman kasvonpuoliskon peilaa, niin oudolta näyttää täydellinen symmetria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taasen en ole nähnyt koskaan ihmistä, jolla on symmetriset kasvot. Ihan sama kumman kasvonpuoliskon peilaa, niin oudolta näyttää täydellinen symmetria.

        Minä taasen en ole ikinä pitänyt naisista, jotka alkaa mäkättään mulle keskustelupalstoilla kun kerron millasen ullonäön omaavasta naisesta pidän!

        Mielisairasta ja sairaalloista sekopäisyyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taasen en ole nähnyt koskaan ihmistä, jolla on symmetriset kasvot. Ihan sama kumman kasvonpuoliskon peilaa, niin oudolta näyttää täydellinen symmetria.

        Sinähän perään kuulutat vielä taapero nainen luonteen tärkeyttä ulkonäön yli!

        Minä en pidå luonteestas! Hallitseva ja kateellinen. Mäkättävä ja määräilevä ihminen, joka ei mitenkään kestä muiden naisten kehumista, vaan alkaa haukkuun kaikki kehutut naiset

        Minusta olet ruma nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän perään kuulutat vielä taapero nainen luonteen tärkeyttä ulkonäön yli!

        Minä en pidå luonteestas! Hallitseva ja kateellinen. Mäkättävä ja määräilevä ihminen, joka ei mitenkään kestä muiden naisten kehumista, vaan alkaa haukkuun kaikki kehutut naiset

        Minusta olet ruma nainen

        Varmasti olen ruma nainen, kun haaroissakin riippuu kummallinen nahkaruutta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on äärimmäisen rajoittunut ajattelumalli, näet kaikki asiat kaavamaisina. Siinäkin sinulle tuli huti, en ole nainen, enkä aio sellaiseksi muuttuakaan.

        Miehen tekee komeaksi sellainen hieman karhean oloinen kasvoiltaan, eikä mikään sliipattu olemus. Rennosti pukeutuva ja rauhallinen olemukseltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys on siitå miten suuri ongelma vastauksestani tuli tuolle aikuiselle taaperolle.

        Suuret silmät, symmetriset kasvot, sopusuhtaiset huulet ja lempeä katse on hänelle niin suuri ongelma naisihanteessani että ihannenaiseni
        Ulkonäkö piti oikein käydä suttaamassa paavo väyryseksi!

        Ehtaa taapero naisen kiukuttelua! Kohta lentää posliiniesineitä seinille, kun tuo taapero nainen saa itsetunto-ongelmiensa takia kateus ja mustasukkaisuus kiukuttelukohtauksen!

        aika hassua sinänsä, et kauheimmat ulkonäkökommentit täällä antaa miehet. Naiset pitää ulkonäköä aika lailla sivuseikkana, tai toissijaisena luonteen ja muun ulkoisen habituksen jälkeen. Aknearvistakin tykätään. Ja miehet täällä mollaa naisiaan tonnikeijuiksi, draamakuningattariksi tai muuta sellaista. Pitäkää miehet niistä naisistanne hyvää huolta, rakastakaa käytännön tasolla, älkääkä olko kuin pellet jotka silmät tapittaen tuijottavat mainosten bikinimisuja oman naisen häärätessä katseetäisyydellä. Hankkikaa henkistä munaa äijät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aika hassua sinänsä, et kauheimmat ulkonäkökommentit täällä antaa miehet. Naiset pitää ulkonäköä aika lailla sivuseikkana, tai toissijaisena luonteen ja muun ulkoisen habituksen jälkeen. Aknearvistakin tykätään. Ja miehet täällä mollaa naisiaan tonnikeijuiksi, draamakuningattariksi tai muuta sellaista. Pitäkää miehet niistä naisistanne hyvää huolta, rakastakaa käytännön tasolla, älkääkä olko kuin pellet jotka silmät tapittaen tuijottavat mainosten bikinimisuja oman naisen häärätessä katseetäisyydellä. Hankkikaa henkistä munaa äijät!

        Sinä itse kerjäsit tolta haukut! Etkö
        Osaa antaa muiden miesten valita
        Omat naisensa ilman päsmäröintiä, nalkutusta ja määräämistä.

        Olisit tollekin halunnu itse valita naisen. Arvaan kyllä jo millasen. Anneli Saarikko vastaa sitä


        Onko vaikeaa keskittyä siihen kotona olevaan ukkoon ja jättää muut suomen ukot itse valitseen naisensa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin, ei ole ihmistä, jolla on ”symmetriset” kasvot. Kokeilepa vaikka ottaa vasen puoliska naamastasi ja käännä se peilikuvaksi toiselle puolelle kuvassa. Näyttää ihan oudolta.

        Tuossa noita, sympaattisempia, persoonallisempia taitavat olla juuri noi omat epäsymmetriset piirteet, toki jos tähkältä olis toi velmumpi puoli peilattu niin olis ollu jo melkoisen tärähtänyt. https://www.iltalehti.fi/iltvviihde/a/201607190161151


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa noita, sympaattisempia, persoonallisempia taitavat olla juuri noi omat epäsymmetriset piirteet, toki jos tähkältä olis toi velmumpi puoli peilattu niin olis ollu jo melkoisen tärähtänyt. https://www.iltalehti.fi/iltvviihde/a/201607190161151

        Tai joo ei, onhan tuota peilailtu, näyttää aika paljon Ryan goslingilta tolla toisella peilauksella, Ryaninkin naamavärkki huomattavan epäsymmetrinen ja silti hyvä, vetoava.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihmeellinen hyypiö, joka mielipiteet perustuu naistenlehtien juttuihin. On 100% varmaa, että et ole itse keksinyt kauneuden määritelmäksi "symmetrisiä kasvoja". Tuskin edes tiedät mitä tarkoittaa symmetrinen. Isot silmät on myös näitä naistenlehtien luomia kauneuskäsitteitä.

        Niinpä. Mallimaailmassa puhutaan ns.symmetrisistä kasvoista . Toki nykymaailmassa kaikki outo kaunistaa. Isojen silmien kauneus tulee. ilmiöstä,jossa vauva katsoo äitiään näkien silmät . Tästä oli jossakin ulkomaan nettikeskustelussa puhetta.Siksi piirretyillä hahmoilla on yleensä suuret silmät.
        Henkilökohtaisesti silmät ovat kauniit olivat ne isot tai pienet eli Katseesta näkee sen kauniin sielun (ja se on joko kaunis tai ei ).Siitä tulee kauniit silmät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Mallimaailmassa puhutaan ns.symmetrisistä kasvoista . Toki nykymaailmassa kaikki outo kaunistaa. Isojen silmien kauneus tulee. ilmiöstä,jossa vauva katsoo äitiään näkien silmät . Tästä oli jossakin ulkomaan nettikeskustelussa puhetta.Siksi piirretyillä hahmoilla on yleensä suuret silmät.
        Henkilökohtaisesti silmät ovat kauniit olivat ne isot tai pienet eli Katseesta näkee sen kauniin sielun (ja se on joko kaunis tai ei ).Siitä tulee kauniit silmät.

        Niin sä oot se ihannenainen puolen katkera nainen, joka haukkuu mollosilmiksi suuria silmiä. Anorektikoksi ja pygmiksi pieniä ja siroja hoikkia naisia. Annahuuliksi tavallisia huulia ja tolloiksi vaaleatukkaisia?

        Eli oot itse pitkä pullukka tihrusilmäinem tummatukkainen nainen jolla itsetunto-ongelmia päinvastaisia naisia kehuttaessa?

        Suuret silmät on vetoovat. Vauvoja näkee vaan naiset joilla vauvakuume.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keräsit kaikki kliseet, mitkä olet kuullut. Kaikkein typerin on tuo symmetriset kasvot, en muista koskaan nähneeni ihmistä, jolla on epäsymmetriset kasvot, kun hiusten jakausta epäsymmetrisesti päälaella ei huomioida. Sitten tuo isot silmät, iso koko ei tee silmistä kauniita.

        Kaikilla ihmisillä on epäsymmetriset kasvot. Jos kasvot olisi symmetriset niin ne näyttäisi ihmisen silmään epämuodostuneilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla ihmisillä on epäsymmetriset kasvot. Jos kasvot olisi symmetriset niin ne näyttäisi ihmisen silmään epämuodostuneilta.

        Symmetriset kasvot eivät näytä epämuodostuneilta, se on ajatusharha, ne näyttää vaan ilmeettömiltä.
        Se mitä kuvittelet epäsymmetriaksi kasvoilla, on ilmeitä, joita kasvolihakset liikuttaa, jos ne lihakset on lepotilassa, kasvot ovat symmetriset, ilmeettömät, esim kuolleella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Symmetriset kasvot eivät näytä epämuodostuneilta, se on ajatusharha, ne näyttää vaan ilmeettömiltä.
        Se mitä kuvittelet epäsymmetriaksi kasvoilla, on ilmeitä, joita kasvolihakset liikuttaa, jos ne lihakset on lepotilassa, kasvot ovat symmetriset, ilmeettömät, esim kuolleella.

        Ketä kiinnostaa inttämises?

        Ei se susta kauniimpaa tee kuin suuri silmäisestä kaunottaresta !

        Et sä saa leuhkittua itsees mun mieleiseksi vaikka väännät sanojani ja intät.

        Et ole minun naismakuani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa inttämises?

        Ei se susta kauniimpaa tee kuin suuri silmäisestä kaunottaresta !

        Et sä saa leuhkittua itsees mun mieleiseksi vaikka väännät sanojani ja intät.

        Et ole minun naismakuani

        Tiedän, nyyh....Paavo Väyrynen on sinun makuun isoine silmineen, enkä minä voi Paavoksi muuttua, vaikka mies olenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, nyyh....Paavo Väyrynen on sinun makuun isoine silmineen, enkä minä voi Paavoksi muuttua, vaikka mies olenkin.

        Kateellinen vanhapiika nainen sä olet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keräsit kaikki kliseet, mitkä olet kuullut. Kaikkein typerin on tuo symmetriset kasvot, en muista koskaan nähneeni ihmistä, jolla on epäsymmetriset kasvot, kun hiusten jakausta epäsymmetrisesti päälaella ei huomioida. Sitten tuo isot silmät, iso koko ei tee silmistä kauniita.

        Maailman täydellisimmät kasvot omaavalla Amber Heardilla on kasvojen symmetrisyys 91,85%. Kaikilla ihmisillä on epäsymmetriset kasvot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailman täydellisimmät kasvot omaavalla Amber Heardilla on kasvojen symmetrisyys 91,85%. Kaikilla ihmisillä on epäsymmetriset kasvot.

        Mitähän Hollywood-roskaa tuo on, vai oma mielipide?


    • Anonyymi

      Ne on sen ihmisen kasvot, jonka kanssa olen yhdessä. Maailman komein mies. Sitten kun löytyy, osaisin kertoa tarkemmin, mutta en kerro.

    • Anonyymi

      Itsevarmuus, upea luonne, siisti pukeutuminen ja itsestään huolehtiminen tekee miehestä komean. Oli naama ja kroppa mitä vaan, niin hyvin itsensä kantava mies tekee itsestään komean.

      • Anonyymi

        Tohon pa*kaan sä et usko itsekään. Pahinta itsepetosta suollat menemään. Kyllä se ulkonäkö on AINA mikä käynnistää suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tohon pa*kaan sä et usko itsekään. Pahinta itsepetosta suollat menemään. Kyllä se ulkonäkö on AINA mikä käynnistää suhteen.

        Niin ja noilla pikku vinkeillä se ulkonäkö paranee. Voin tehdä sulle "make overin". Saanko??? Mä niin haluan!


    • Anonyymi

      Mun mielestä se kauneus tulee sieltä sisältä päin. Ei ulkoinen kauneus ole mitään muuta kuin pintaa. Syvemmältä löytyy se kauneus jos on löytyäkseen.

      • Anonyymi

        Siksi jos ruma vielä on torjuntaa ja kritiikkiä kestämätön ja tahtoaan saamattomana tavaroita seinille heittelevä, huutava, itkevä, raivoava kiukuttelija niin on täysin turn off. Ruma sisältä ja ulkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi jos ruma vielä on torjuntaa ja kritiikkiä kestämätön ja tahtoaan saamattomana tavaroita seinille heittelevä, huutava, itkevä, raivoava kiukuttelija niin on täysin turn off. Ruma sisältä ja ulkoa.

        Sulla on paha olla, huomaan. Vedähän happea välillä. Rauhoitu. Asiat muuttuvat, ei ne aina ole eikä pysy samanlaisina. Asiat muuttuvat, ihmiset muuttuvat. Kaikki elää. Aaltoilee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksi jos ruma vielä on torjuntaa ja kritiikkiä kestämätön ja tahtoaan saamattomana tavaroita seinille heittelevä, huutava, itkevä, raivoava kiukuttelija niin on täysin turn off. Ruma sisältä ja ulkoa.

        Miksi edes tarvitsee kestää tuollaista ihmistä? Se on niin vaikeaa kuin itse siitä teet. Älä tyydy tuollaiseen. Helpoin tie onneen on karsia kaikki sen onnen edessä olevat ihmiset pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi jos ruma vielä on torjuntaa ja kritiikkiä kestämätön ja tahtoaan saamattomana tavaroita seinille heittelevä, huutava, itkevä, raivoava kiukuttelija niin on täysin turn off. Ruma sisältä ja ulkoa.

        Jos on huippukaunis/huippukomea ja torjuntaa ja kritiikkiä kestämätön ja tahtoaan saamattomana tavaroita seinille heittelevä, huutava,itkevä,raivoava kiukuttelija niin on täysin turn off.


    • Vaikea on sanoa, kun niin monenmoisia kauniita ja komeita näkee. Mä kiinnitän kuitenkin leukalinjaan, poskipäihin ja nenään, silmiin huomioni. Miten kivan kokonaisuuden ne muodostaa.

      Naisilla ja miehillä tykkään poskista, jotka nousee hymyillessä. Ne on jotenkin kauniit. Ja selkeistä leukalinjoista.

      • Anonyymi

        Onko selkeä kaksoisleuka sitten tuplaten parempi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko selkeä kaksoisleuka sitten tuplaten parempi?

        Jos se on rakkaassa kiinni moinen leuka, niin kelpaa sekin.


    • Anonyymi

      Ulkonäkökeskeisyydellä on monille suurin mahdollinen merkitys, mitä ihmissuhteiden rakentamisiin lasketaan. Kapina-aikanakaan ko merkityksellä ei ole ollut minulle minkäänlaista valinta-arvoa, kenen kasvot ovat viehättävät/komeat.
      Aitouden huomatessani ja sisäiset ominaisuudet samassa paketissa viestivät tärkeimmät ominaisuudet, jolloin kenestä vaan tulee automaattisesti kaunis/komea silmissäni.
      Arvostus toisesta lähtee ilman kauneusihanteita!

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksihän rumat on usein niin ilkeitä ja kateellisia kauniille?

        Kuinkahan moni laardivalas nytkin selaa instaa ja haukkuu kaunottaria ?


        Tai vaikka tätä sivustoa

        https://hymy.fi/kategoria/kuvat-ja-videot/

        Mä tapasin yhen sillä oli iso nokka isot sieramet ohu tukka ohue huulet 150/90 tappivalas ja henkitys hais


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tapasin yhen sillä oli iso nokka isot sieramet ohu tukka ohue huulet 150/90 tappivalas ja henkitys hais

        150cm kun pudottaa vuoden painoa ja hoitaa itselleen tekotukan niin hön on 150 cm 50 kg paksutukka

        Mutta sä kun et noista 175 sentistä ja ilkeestä luonteesta pääse.

        Onko itsetunto ollu aina samanlainen Niinaseni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tapasin yhen sillä oli iso nokka isot sieramet ohu tukka ohue huulet 150/90 tappivalas ja henkitys hais

        Ainiin noi huulet. Huuliin vähän botoksia niin
        Sekin korjattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksihän rumat on usein niin ilkeitä ja kateellisia kauniille?

        Kuinkahan moni laardivalas nytkin selaa instaa ja haukkuu kaunottaria ?


        Tai vaikka tätä sivustoa

        https://hymy.fi/kategoria/kuvat-ja-videot/

        En oikein tiedä perimmäisiä syitä, miksi toiset kadehtivat ja haluavat mustamaalata instassa ja muuallakin olevia kaunottaria. Onko ulkonäöstä tullut aivan liian määräilevä pointti vähemmän kauniille ihmisille ja heidänlaisiaan ei haluta esim samalle työpaikalle.

        Lihavuus, mikä viestii osalle suurta ongelmaa on tätä päivää. Sopusuhtaiset ovat osa kateellisuuteen taipuvaisille myrkkyä.
        Laitoit sivuston "hymystä", joka on tärkeä juju ja jonka listaan kärkipäähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein tiedä perimmäisiä syitä, miksi toiset kadehtivat ja haluavat mustamaalata instassa ja muuallakin olevia kaunottaria. Onko ulkonäöstä tullut aivan liian määräilevä pointti vähemmän kauniille ihmisille ja heidänlaisiaan ei haluta esim samalle työpaikalle.

        Lihavuus, mikä viestii osalle suurta ongelmaa on tätä päivää. Sopusuhtaiset ovat osa kateellisuuteen taipuvaisille myrkkyä.
        Laitoit sivuston "hymystä", joka on tärkeä juju ja jonka listaan kärkipäähän.

        Artikkeli alapuolella kertoi juuri sen oleellisen jonka yli olen itse jo mennyt. Ihminen tekee virheitä mutta se ei välttämättä tarkoita kaiken loppua. 💞 - sivusivusta vain huutelen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Artikkeli alapuolella kertoi juuri sen oleellisen jonka yli olen itse jo mennyt. Ihminen tekee virheitä mutta se ei välttämättä tarkoita kaiken loppua. 💞 - sivusivusta vain huutelen

        Ja lisään vielä että ei kannata menettää kohtaloaan mikäli tuntee että näin sen pitää ollakin. Jos ihmiset kohtaavat toisensa yhä uudelleen eri aikoina eri paikoissa eri tavoin huomaten kuitenkin toisensa sieltä toisten joukosta, niin eiköhän se kerro siitä että ne ihmiset ovat luodut toisilleen 💞 -sivustapasivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein tiedä perimmäisiä syitä, miksi toiset kadehtivat ja haluavat mustamaalata instassa ja muuallakin olevia kaunottaria. Onko ulkonäöstä tullut aivan liian määräilevä pointti vähemmän kauniille ihmisille ja heidänlaisiaan ei haluta esim samalle työpaikalle.

        Lihavuus, mikä viestii osalle suurta ongelmaa on tätä päivää. Sopusuhtaiset ovat osa kateellisuuteen taipuvaisille myrkkyä.
        Laitoit sivuston "hymystä", joka on tärkeä juju ja jonka listaan kärkipäähän.

        Ehkä rumat korostaa ulkonäön tärkeyttä mielessään, kun itsetunto on huono. Ei ehkä tajua että he käyttäytyy sen oman ajattelun takia niin ikävästi että sen takia oikeasti heistä ei pidetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Artikkeli alapuolella kertoi juuri sen oleellisen jonka yli olen itse jo mennyt. Ihminen tekee virheitä mutta se ei välttämättä tarkoita kaiken loppua. 💞 - sivusivusta vain huutelen

        Hyvä huutelu sulta:)
        Virheiden kautta tilanteet ja tunteet saavat uuden ja merkityksellisemmän todellisuuden kaikkeen. Muutos näkyy ja tuntuu omanlaiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä huutelu sulta:)
        Virheiden kautta tilanteet ja tunteet saavat uuden ja merkityksellisemmän todellisuuden kaikkeen. Muutos näkyy ja tuntuu omanlaiselta.

        Kyllä. Todellisuus ja tämä elämä mitä elämme, on vain kerran. Hyviä hetkiä ei siis kannata menettää vaan niistä kannattaa ottaa kii.
        -ihantörkeensivustahuutelenvain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Todellisuus ja tämä elämä mitä elämme, on vain kerran. Hyviä hetkiä ei siis kannata menettää vaan niistä kannattaa ottaa kii.
        -ihantörkeensivustahuutelenvain

        Jatkanet törkeesivustanoita:)
        Sitä saa vaikka vähän kiehua yli, sen verran hyvät hetket kestää ja mitä ne antavatkaan oikein kiinniottaessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä rumat korostaa ulkonäön tärkeyttä mielessään, kun itsetunto on huono. Ei ehkä tajua että he käyttäytyy sen oman ajattelun takia niin ikävästi että sen takia oikeasti heistä ei pidetä.

        Itsetunnolla on suuri osuus ihmisen käyttäytymisiin ja sanomisiin. Tottakai vaikutukset takaisin eivät voi olla parasta mahdollista. Rosoinen ihminen hyvällä tavalla käyttäytyy mieleltäänkin myötätuntoisemmin, koska ei halua tuottaa ympäristöön ikäviä katkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkanet törkeesivustanoita:)
        Sitä saa vaikka vähän kiehua yli, sen verran hyvät hetket kestää ja mitä ne antavatkaan oikein kiinniottaessaan.

        Ja kunhan sen saa kiinni oikealla tavalla oikealla mielellä, niin siitähän pitää kiinni ikuisesti. Niinkuin on tarkoitettu ❣️ kaksi sydäntä kohtaa toisensa, se on ennalta määrätty ja siihen ei voi vaikuttaa. Joskus voi menettää kaiken hetkessä eikä saa enää takaisin mitään. Joskus voi menettää kaiken ihan vain siksi että saa takaisin, koska sen on ollut tarkoitus olla siihen hetkeen opettavana ja siitä on otettava silloin koppi. Näin on tarkoitettu. Mikäli ei olisi, eivät he kohtaisi toisiaan yhä uudelleen vaan ajautuisivat niin erilleen, ettei löydä toistaan vaikka mistä etsisi. On olemassa onnea ja epäonnea, tietysti. Itse tartun tuohon onnellisen elämän puolelle ja heitän pallon. Katson, saako siitä kukaan otettua sitä koppia.


    • Anonyymi

      Zeuksen.

    • Mummielestä kaiken kauniimmassa pärstässä on kolme sarvee.

    • Anonyymi

      Minusta esim. Ryan Reynolds on komea. Siinä tiettyä lempeyttä kasvoissa.

    • Anonyymi

      Monenlaiset voi olla.
      Esim Käärijä on aikaa lyhyt ja silti kivan näköinen.

    • Anonyymi

      Kuinka kliseeltä se kuulostaakin, mutta sisäinen hyväntahtoisuus ja sielun valoisuus tekee ihmisestä kauniin ja komean. Onhan näitä suomalaisia instabeibejä jotka keikkuu otsikoissa milloin mistäkin syystä ja ovat ulkoisesti kauniita, tai kuumia. Mutta jos samaan aikaan otetaan kuntosaleilla videokuvaa tuhdeista ihmisistä ja naureskellaan, ja vielä ladataan nämä omille sivuille niin hyi olkoon. Koko "hyvinvointivalmentaja"seurakunta samanlaisia, heidän toksisen energiansa aistii

      • Anonyymi

        Kysymys taisi koskee kasvoja ei luonnetta. Miksi et osaa vastata aiheeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys taisi koskee kasvoja ei luonnetta. Miksi et osaa vastata aiheeseen?

        Vastasin juuri kuten itse koen. Jos haluat esimerkkejä niin Charlize Theron ja Cate Blanchett


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin juuri kuten itse koen. Jos haluat esimerkkejä niin Charlize Theron ja Cate Blanchett

        Lue aloituksem kysymys:

        ”Millaiset kasvot Ovat mielestänne kauniit / komeat?”


    • En ole huomannut yhtään selittävää tekijää, jonka voisin tässä sanoiksi pukea. Toiset vaan miellyttävät silmääni kasvoiltaan enemmän kuin toiset.

      • Anonyymi

        Lyhytfleda on komein ja älykkäin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lyhytfleda on komein ja älykkäin

        Jaa? Aivan mahdollista, en tiedä miltä hän näyttää.


    • Anonyymi

      Mun ihannemiehellä on rosoisuutta kasvoissa, ehkä aknearpiakin, silmissä vekkuli katse, tukka tuulesta sekaisena, huulien väleistä tulee kauniita, joskus rumiakin, muttei ylimielisiä lauseita. Naisessa vetoo katse. Silmistä näkee paljon.

      • Anonyymi

        Bi seksuaali kun sanot sekä nais että
        Miesihanteesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bi seksuaali kun sanot sekä nais että
        Miesihanteesi?

        Ai pitikö ajatella seksuaalisessa mielessä kasvoja vai? En ajattele niitä sillain. Kasvot on viehättävät ja kiintoisat oli mies tai nainen kyseessä. Saatan naisena ihastella toisen naisen kaunista nenää tai otsaa, lainkaan tuntematta mitään himoa tai muuta. Naisen silmistä mä näen myös vähän sieluun. Mut naisena, miehessä mua vetoo, kiehtoo jopa himottaa käsivarret. Ei hauikset, mut ranteesta ylöspäin olevat alueet, ja kädet yleensäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai pitikö ajatella seksuaalisessa mielessä kasvoja vai? En ajattele niitä sillain. Kasvot on viehättävät ja kiintoisat oli mies tai nainen kyseessä. Saatan naisena ihastella toisen naisen kaunista nenää tai otsaa, lainkaan tuntematta mitään himoa tai muuta. Naisen silmistä mä näen myös vähän sieluun. Mut naisena, miehessä mua vetoo, kiehtoo jopa himottaa käsivarret. Ei hauikset, mut ranteesta ylöspäin olevat alueet, ja kädet yleensäkin.

        Mietin vaan kun kirjoitit ”Naisessa vetoo katse. Silmistä näkee paljon.”

        Vetoo kuulostaa seksuaaliselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vaan kun kirjoitit ”Naisessa vetoo katse. Silmistä näkee paljon.”

        Vetoo kuulostaa seksuaaliselta

        Totta vähän tyhmästi kirjoitettu, mutta ajattelin kyllä kirjoittaessa näpäyttää tätä keskustelua. Oma kaivattuni ei ole komea, hänessä on ihan jotain muuta, mikä vetoaa.
        Mutta komea on, tumma, pienellä parransängellä, kulmikkaat kasvot, vatsalihakset, sopusuhtainen, kauniit kädet omaava, ja hänellä vihreät tai ruskeat virnuilevat silmät. Hän pukeutuu pukuun tai tiukkaan paitaan ja shortsehin. Hän siis kääntää pään, mutta häntä en todennäköisesti sietäisi parituntia enempää, kun avaa suunsa. Nämä komeat, kun yleensä tietävät olevansa komeita.
        Kaivattuni on nallekarhumainen ja läjes vastakohta - Ap


      • Anonyymi

        Täytyy sanoa kyllä, että aknearpiset kasvot miehellä ovat jotenkin puoleensavetävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vaan kun kirjoitit ”Naisessa vetoo katse. Silmistä näkee paljon.”

        Vetoo kuulostaa seksuaaliselta

        No joskus sanat menee sekaisin tai tulee ilmaistua väärin, toisin kuin muilla täällä. En ehkä nallekarhumaisista miehistä seksuaalisesti kiinnostu alkusilmäyksellä, enemmänki tykkään luisevista, pitkistä miehistä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joskus sanat menee sekaisin tai tulee ilmaistua väärin, toisin kuin muilla täällä. En ehkä nallekarhumaisista miehistä seksuaalisesti kiinnostu alkusilmäyksellä, enemmänki tykkään luisevista, pitkistä miehistä..

        Mä rakastun nallekarhumaisiin miehiin heti taas. Meitä on erilaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä rakastun nallekarhumaisiin miehiin heti taas. Meitä on erilaisia.

        Ei nallekarhuille .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä rakastun nallekarhumaisiin miehiin heti taas. Meitä on erilaisia.

        Olet tietysti läski itsekin, itsetuntosi ei kestä parempikroppaista miestä.


    • Anonyymi

      Miksi ap ei itse kertonut millainen on kaunis/komea. Toit vaan ilmi sen että sinua on sanottu söpöksi. Lievää itsensä korostamista.

      • Anonyymi

        Se kopioitu teksti näköjään poistettiin. Kirjoitin vastaukseni väärään kohtaan - on tuossa ylempänä - Ap


    • Anonyymi

      Minä pidän yleensä ottaen miehellä kapeista kasvoista. Ennemmin kapeat kasvot kuin pyöreät tai kulmikkaat. Mutta ei minulla mitään "muottia" ole mielessä, johon miehen pitäisi kasvoiltaan tai muuten mahtua. Kyllä se tuppaa olemaan se oman ikävän kohteen kasvot aina ne mukavimmat katsoa, oli ne sitten millaiset tahansa.

    • Anonyymi

      Kaikki muuntuu ajan kanssa , jopa makuasiat. Saati sitten ulkomuoto...mutta se mikä nuorena miehenä tyrmäsi eli Sandra Bullock ja kotimainen kaunokki Karita Tykkä ovat edelleen kauniita kasvoja myöten, jotain sinnepäin...makuasioista voi kiistellä

    • Anonyymi

      Ylähuuli ei saisi töröttää kulmia pitemmällä.

    • Anonyymi

      Massimo Torricelli on 🔥🔥🔥🔥 Siltä miehen kuuluu näyttää.

    • Anonyymi

      Miehellä korkeat poskipäät, suora tai vähän kyömy, iso nenä, lempeät, nauravat silmät, täyteläiset, mutta luonnolliset huulet, hyvät hampaat, ruskeat hiukset ja tietysti kasvot mahdollisimman symmetriset.

      Naisella suora nenä (ei saa olla pysty, eikä nykerö), iloiset silmät, luonnolliset kulmat ja ripset, korkeat poskipäät, täyteläiset, mutta ei täyteaineillä tehdyt huulet, koska kaikki silikoni naamassa rumentaa. Kasvoissa ei saisi olla häiritsevää epäsymmetriaa, mieluummin kapeat kasvot, joissa kasvonpiirteet selvästi erottuu.

      • Anonyymi

        Symmetrisistä kasvoista hourivat ovat mieleltään autistisia vajakkeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Symmetrisistä kasvoista hourivat ovat mieleltään autistisia vajakkeja.

        Tai Ahnenerbe ihmisiä. Voi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Symmetrisistä kasvoista hourivat ovat mieleltään autistisia vajakkeja.

        Toki kenenkään kasvot eivät ole täysin symmetriset, mutta yleisesti pidetään kauniina kasvoja, joissa epäsymmetria on vähäisintä.

        Ymmärrän, että ihminen joka haukkuu toisia kirjoittajia autisteiksi on elämänkoululainen, jolla älykkyys ei ole edes vaikeasti autistin tasolla.


    • Anonyymi

      Elämä on täynnä ihmeitä :)

    • Anonyymi

      Sanna Marin aah maailman kaunein pääministeri.

      • Anonyymi

        Niistä silmistä tulee mieleen juoppo isänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niistä silmistä tulee mieleen juoppo isänsä.

        Tunsitko hänet hyvinkin? Olitko samassa juoppoköörissä? Onneksi Sannan ei tarvinnut kasvaa juopon isänsä kanssa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4140
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4022
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      609
      3874
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      19
      2667
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2455
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2052
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      339
      2051
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      190
      1920
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1579
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1412
    Aihe