On suorastaan petos, jos joku vesilahtelainen ei näin tee puoluekannasta riippumatta.
Nyt kaikki äänestämään Ari Arvelasta ensimmäinen vesilahtelainen kansanedustaja
10
136
Vastaukset
- Anonyymi
Kai siellä ois jotain fiksujakin vaihtoehtoja.
- Anonyymi
Äläs ny hullujas puhu keskustalainen ei.
- Anonyymi
Turhaa niin turhaa.
- Anonyymi
Liian vanha ei pärjää kun ei osaa muuta kun taksia ja linjuria ajaa. En minä ainakaan äänestäisi vaikka olisi kuinka kunnallispoliitikko ym ym kissanristiäisissä ollut ikänsä mukana.
- Anonyymi
Väärä puolue.
- Anonyymi
"Keskusta, se kotimainen"
hehe voi voi.... Taas se ongelma, ettei tiedä itkeäkö vai nauraa. Myötähäpeä
- Anonyymi
En tunne kyseistä herraa. Mitä merkittäviä saavutuksia hänellä on paikallispolitiikassa kunnan hyväksi esimerkiksi ? Kertokaa tietämättömälle jotka hänet paremmin tunnette.
- Anonyymi
Ei yhtään mitään. Vaikka äänestettäs kaikki niin eipä taitas päästä.
- Anonyymi
En osaa sanoa 🤣🤣
- Anonyymi
Arvela on saanut mainetta "en osaa sanoa" miehenä, muuta mainittavaa hänestä ei olekkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882