Täystyöllisyys ei tarkoita sitä että kaikilla on työtä. Täystyöllisyys on sitä että suurin piirtein kaikki työhalukkaat ja työkuntoiset ovat työssä. Työhaluttomia, työkyvyttömiä, työpaikan vaihtajia ja muita maahanmuuttajia on sen verran paljon että kolmenkymmenen vuoden takainen 6 % raja täystyöllisyyteen on syytä unohtaa. Uusi täystyöllisyyden raja on 7,5 %.
Marinin hallitus velkaannuttaa maata koko ajan lisää eikä mikään määrä veronmaksajien taksvärkkiä riitä. Marin itse ei kykene tätä tosiasiaa ymmärtämään.
Suomi velkaantuu tokuttomasti vaikka on täystyöllisyys!
3
160
Vastaukset 3
- Anonyymi
Rikollisii maahanmuuttajii ilmna papereita yli 2300 stadisa
- Anonyymi
Pääministeri Sanna Marin yrittää verotuksella karkottaa Suomesta kaiken yrittäjyyden ja ahkeran työnteon. Hänen raaka viestinsä ulkomaisille sijoittajille on Ettei missään tapauksessa Suomeen kannattava sijoittaa rahoja. Verotuksen lisäys vaikuttaa samanlailla kuin kylmissään pakkasella, paskaessa paskat housuihin hetken lämmittää sitten on vielä inhottavampi olo. Sanna Marin on myös johdattanut miehensä yrityksen äärimmäisen velka kurimukseen nyt Sanna-Mari lähettelee lehtiin puoli p**** kuvia itsestään tarkoituksena on Hankkia varakkaampia Parempi mies ja päästä näin ollen Räikkösen velkavanki velkahelvetistä eroon, vaikka hän on itse miehensä ongelmiin pääsyyllinen. Pääministeri eduskunnassa huusi kurkku suorana että on hänen ansiota on se että Suomessa Corona on paremmalla mallilla kuin muissa Pohjoismaissa se kuitenkin on taas yksi niistä hänen äärimmäisen röyhkeitä valeistaan koska nimenomaan Niinistö oli se joka käynnisti rajoitustoimet, patisti tämän ryhmän kana ministereitä toimimaan. Rajoitusten käynnistäminen ja suomen pelastaminen pahemmalta oli pelkästään Niinistöllä ansoita. Marin itse sekä hänen kana aivoiset kollegansa yrittivät vain seurata Kuinka tohtori Mengele Ruotsissa toimii ja toimitaan sen mukaan
- Anonyymi
Ole hiljaa persu. Tämä hallitus ei ota enää yhtään velkaa. Tähän mennessä otetut velat on olleet perusteltuja ja tarpeellisia. sitäpaitsi niistä on vastuussa koko hallitus, ei ainoastaan pääministeri. Uusi hallitus saa sitten purkaa tilannetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741660- 231162
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134896Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48538
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32508- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 34414
- 33413
- 16399
- 82398