Kirjoittakaa kommentteihin teidän lempi radiokanavia. Haluaisin kokeilla eri kanavia.
Kirjoittakaa tänne teidän lempiradiokanava
52
752
Vastaukset
- Anonyymi
Löydät ne vaivattomasti itse netistä Googlella. Onnea matkaan.
- Anonyymi
Radio Patmos
- Anonyymi
Rakkauden Wappuradio
- Anonyymi
Kuka kysy?
- Anonyymi
Radio suomi ja Lahden radio, 06-10.00, sellainen julli juontaa, ettei moista lässytystä kuule mistään muualta. Kokeile, lasket allesi.
- Anonyymi
Radio Lempi on minun kanavani.
- Anonyymi
Sandells ilman politiikoja
- Anonyymi
Minunkin on lempikanava radio.
- Anonyymi
Alegok hyvässä kaveriporukassa.
- Anonyymi
Radio Pooki ♥️
- Anonyymi
Ei ole, korjaan ylläolevan aprillipilana näin ennakkoon.
- Anonyymi
Sea FM ja sandels siinäpä ne sitten aikapitkälti on kun oulun saunaradiokin meni lopettaman tuossa lähetykset
- Anonyymi
Täällä myös Sea
- Anonyymi
Radio Puhe (yle) mutta kepulaiset poistaa sen koska sinne on ujuttautunut persujen materiaalia
- Anonyymi
Joskus silloin aikojen alussa Radio puhe oli myös digiboksi digiradiokanavana - miksei ole enää??
- Anonyymi
011.FM Classic Country.
Löytyy vain netistä: https://www.1.fm/stations - Anonyymi
Pooki ilman muuta,
- Anonyymi
Ääni tälle, komppaan tätä. Se on POOKI.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ääni tälle, komppaan tätä. Se on POOKI.
Riittää, että sama antaa äänen kerran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittää, että sama antaa äänen kerran.
Tämä on totta ja näin on varmasti tapahtunutkin. Itsekin tykkään kuunnella Pookia. Voisin minäkin siitä tänne kirjoittaa jos vain viitsisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on totta ja näin on varmasti tapahtunutkin. Itsekin tykkään kuunnella Pookia. Voisin minäkin siitä tänne kirjoittaa jos vain viitsisin.
Ketjut spämmmätty täyteen turhaa pookia. Joten todellakin olet "viitsinyt".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketjut spämmmätty täyteen turhaa pookia. Joten todellakin olet "viitsinyt".
Kuka? No en se minä ole ollut. Onhan Pooki tosi suosittu radio. Ei se siis ihme ole että Pooki aiheuttaa paljon keskustelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka? No en se minä ole ollut. Onhan Pooki tosi suosittu radio. Ei se siis ihme ole että Pooki aiheuttaa paljon keskustelua.
Todella "suosittu". ..alle 65v ryhmässä pyöreä nolla tai hurjat 2%. Lähde Finnpanel
- Anonyymi
Hyvä kysymys. Valinta on vaikea mutta helppo. Radio Pooki.
- Anonyymi
Varmasti. Taitaa olla aloittajan omia vastauksia.
Tietenkin radio pooki
- Anonyymi
Yksinkertaisesti paras - Sea Fm
- Anonyymi
Radio Pooki - Kaikkien Radiokanavien Äiti
- Anonyymi
Pooki ei ole esimerkki millekään radioasemalle. Päinvastoin.
- Anonyymi
Sea FM radio soi ja radio sandels
- Anonyymi
Pooki ja ketju lukkoon!
- Anonyymi
Radio Vaticana on huippu.
- Anonyymi
Radio Pooki.
- Anonyymi
Ääni tälle 👍
- Anonyymi
Radio soi Sea FM ja radio sandels
- Anonyymi
Kuunteletko paljonkin näitä kanavia? Miksi ne ovat parhaita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Radio Mafia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se edes kuuntele niitä kanavia. Kunhan vain on ihme pakkomielle ja päähänpinttymä "suomalaisessa omistuksessa" olevista radiokanavista. Muulla ei ole merkitystä. Ihme friikki, mutta tämä on suomi24 ja täällä niitä riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se edes kuuntele niitä kanavia. Kunhan vain on ihme pakkomielle ja päähänpinttymä "suomalaisessa omistuksessa" olevista radiokanavista. Muulla ei ole merkitystä. Ihme friikki, mutta tämä on suomi24 ja täällä niitä riittää.
Tekee vain oman elämänsä vaikeaksi, jos aikoo samalla tavalla boikotoida kaikkea vähänkin ulkomaalaisessa omistuksessa olevaa. Mutta aivan kuten aiemminkin olen sanonut: psykoosinsa kullakin. Minulla se on pooki vai pitäisikö sanoa P**ki 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntelen itsekim noista jälkimmäistä. Ei ole päähänpinttymä. Miksi kuunnella huonompaa. Yksinkertaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläs jauha tuollaiata propaganda shaibaa. Sinä et tiedä minua paremmin. En pidä Bauerin kanavista olivatpa kyseessä mikä tahansa asema ja minä tahansa maan asema. Suomessa toimivista asemista, valitsen kotimaisessa omistuksessa olevia kuunneltavaksi mieluummin. Mielellään myöa kuuntelen mikäli aika riittää, toisinaan myös ulkomaisia asemia ja Suomessakin näitä tietyillä paikkakunnilla kuuluu myös FM taajuudella mm ruotsosta laadukkaat Sveriges Radion kanavat.
Ja mieluummin olen friikki kuin valheellista propagandaa suoltava sinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläs jauha tuollaiata propaganda shaibaa. Sinä et tiedä minua paremmin. En pidä Bauerin kanavista olivatpa kyseessä mikä tahansa asema ja minä tahansa maan asema. Suomessa toimivista asemista, valitsen kotimaisessa omistuksessa olevia kuunneltavaksi mieluummin. Mielellään myöa kuuntelen mikäli aika riittää, toisinaan myös ulkomaisia asemia ja Suomessakin näitä tietyillä paikkakunnilla kuuluu myös FM taajuudella mm ruotsosta laadukkaat Sveriges Radion kanavat.
Ja mieluummin olen friikki kuin valheellista propagandaa suoltava sinä.Niinpä juuri. Tuohon kirjoitukseesi suorastaan kiteytyy se mitä aiemmin tarkoitin. Relaa vähän hyvä ihminen.
Se on vain radio. 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
teretulemast internetti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä juuri. Tuohon kirjoitukseesi suorastaan kiteytyy se mitä aiemmin tarkoitin. Relaa vähän hyvä ihminen.
Se on vain radio. 🤣Se että joskus vaivaan aikaani täällä 1-2 minuuttia, muuten ei vähempää edes kiinnosta kyseiset raditoimijat eli en uhraa ajatustakaan niille.
Olen vain iloinen, että yhä useampi alkaa löytämään Suomessakin muidenkin kuin Sanoman, YLEn ja Bauerin kanavia. Se näkyy kuulijamittaustukoksistakin.
Mieleni on hyvin tyyni.
- Anonyymi
Eiks sun ite pitäis kuunnella niitä kanavia? Tarkoitan siis sitä, jos minä tykkään jostain, et sinä siitä välttämättä tykkää. Siellä niitä löytyy miljoona, ei muutakun hakeen ja kuunteleen. Löytyy sieltä varmaan joku oopperakanavakin, jos siitä tykkäät, minä en taas voi sietääkkään sellaista.
- Anonyymi
Kuunnelluin on kuitenkin järviradio, siis kaupallisista.
- Anonyymi
Älä valehtele
- Anonyymi
Radio Sandels Sea FM ja radio soi
- Anonyymi
No sehän on tietenkin saksalainen deutche POOKI. Sitä kannattaa kokeilla. Mutta varo, siihen voi jäädä koukkuun.
- Anonyymi
Anteeksi mutta onko tämä se sama laaturadio jota kutsutaan nimellä P**ki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi mutta onko tämä se sama laaturadio jota kutsutaan nimellä P**ki?
Kyllä vain 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vain 👍
Kuuntelen itse Sea fm radiota ja muutamaa muuta laadukasta ulkomaista. Joskus Ylex tai Radio suomi hetken taustalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793