Kirjoittakaa tänne teidän lempiradiokanava

Anonyymi-ap

Kirjoittakaa kommentteihin teidän lempi radiokanavia. Haluaisin kokeilla eri kanavia.

52

706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Löydät ne vaivattomasti itse netistä Googlella. Onnea matkaan.

    • Anonyymi

      Radio Patmos

    • Anonyymi

      Rakkauden Wappuradio

      • Anonyymi

        Kuka kysy?


    • Anonyymi

      Radio suomi ja Lahden radio, 06-10.00, sellainen julli juontaa, ettei moista lässytystä kuule mistään muualta. Kokeile, lasket allesi.

      • Anonyymi

        Radio Lempi on minun kanavani.


    • Anonyymi

      Sandells ilman politiikoja

      • Anonyymi

        Minunkin on lempikanava radio.


      • Anonyymi

        Alegok hyvässä kaveriporukassa.


    • Anonyymi

      Radio Pooki ♥️

      • Anonyymi

        Ei ole, korjaan ylläolevan aprillipilana näin ennakkoon.


    • Anonyymi

      Sea FM ja sandels siinäpä ne sitten aikapitkälti on kun oulun saunaradiokin meni lopettaman tuossa lähetykset

      • Anonyymi

        Täällä myös Sea


    • Anonyymi

      Radio Puhe (yle) mutta kepulaiset poistaa sen koska sinne on ujuttautunut persujen materiaalia

      • Anonyymi

        Joskus silloin aikojen alussa Radio puhe oli myös digiboksi digiradiokanavana - miksei ole enää??


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pooki ilman muuta,

      • Anonyymi

        Ääni tälle, komppaan tätä. Se on POOKI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääni tälle, komppaan tätä. Se on POOKI.

        Riittää, että sama antaa äänen kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittää, että sama antaa äänen kerran.

        Tämä on totta ja näin on varmasti tapahtunutkin. Itsekin tykkään kuunnella Pookia. Voisin minäkin siitä tänne kirjoittaa jos vain viitsisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on totta ja näin on varmasti tapahtunutkin. Itsekin tykkään kuunnella Pookia. Voisin minäkin siitä tänne kirjoittaa jos vain viitsisin.

        Ketjut spämmmätty täyteen turhaa pookia. Joten todellakin olet "viitsinyt".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjut spämmmätty täyteen turhaa pookia. Joten todellakin olet "viitsinyt".

        Kuka? No en se minä ole ollut. Onhan Pooki tosi suosittu radio. Ei se siis ihme ole että Pooki aiheuttaa paljon keskustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka? No en se minä ole ollut. Onhan Pooki tosi suosittu radio. Ei se siis ihme ole että Pooki aiheuttaa paljon keskustelua.

        Todella "suosittu". ..alle 65v ryhmässä pyöreä nolla tai hurjat 2%. Lähde Finnpanel


    • Anonyymi

      Hyvä kysymys. Valinta on vaikea mutta helppo. Radio Pooki.

      • Anonyymi

        Varmasti. Taitaa olla aloittajan omia vastauksia.


    • Tietenkin radio pooki

    • Anonyymi

      Yksinkertaisesti paras - Sea Fm

    • Anonyymi

      Radio Pooki - Kaikkien Radiokanavien Äiti

      • Anonyymi

        Pooki ei ole esimerkki millekään radioasemalle. Päinvastoin.


    • Anonyymi

      Sea FM radio soi ja radio sandels

    • Anonyymi

      Pooki ja ketju lukkoon!

    • Anonyymi

      Radio Vaticana on huippu.

    • Anonyymi

      Radio Pooki.

      • Anonyymi

        Ääni tälle 👍


    • Anonyymi

      Radio soi Sea FM ja radio sandels

      • Anonyymi

        Kuunteletko paljonkin näitä kanavia? Miksi ne ovat parhaita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuunteletko paljonkin näitä kanavia? Miksi ne ovat parhaita?

        Radio Mafia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuunteletko paljonkin näitä kanavia? Miksi ne ovat parhaita?

        Ei se edes kuuntele niitä kanavia. Kunhan vain on ihme pakkomielle ja päähänpinttymä "suomalaisessa omistuksessa" olevista radiokanavista. Muulla ei ole merkitystä. Ihme friikki, mutta tämä on suomi24 ja täällä niitä riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se edes kuuntele niitä kanavia. Kunhan vain on ihme pakkomielle ja päähänpinttymä "suomalaisessa omistuksessa" olevista radiokanavista. Muulla ei ole merkitystä. Ihme friikki, mutta tämä on suomi24 ja täällä niitä riittää.

        Tekee vain oman elämänsä vaikeaksi, jos aikoo samalla tavalla boikotoida kaikkea vähänkin ulkomaalaisessa omistuksessa olevaa. Mutta aivan kuten aiemminkin olen sanonut: psykoosinsa kullakin. Minulla se on pooki vai pitäisikö sanoa P**ki 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se edes kuuntele niitä kanavia. Kunhan vain on ihme pakkomielle ja päähänpinttymä "suomalaisessa omistuksessa" olevista radiokanavista. Muulla ei ole merkitystä. Ihme friikki, mutta tämä on suomi24 ja täällä niitä riittää.

        Kuuntelen itsekim noista jälkimmäistä. Ei ole päähänpinttymä. Miksi kuunnella huonompaa. Yksinkertaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se edes kuuntele niitä kanavia. Kunhan vain on ihme pakkomielle ja päähänpinttymä "suomalaisessa omistuksessa" olevista radiokanavista. Muulla ei ole merkitystä. Ihme friikki, mutta tämä on suomi24 ja täällä niitä riittää.

        Äläs jauha tuollaiata propaganda shaibaa. Sinä et tiedä minua paremmin. En pidä Bauerin kanavista olivatpa kyseessä mikä tahansa asema ja minä tahansa maan asema. Suomessa toimivista asemista, valitsen kotimaisessa omistuksessa olevia kuunneltavaksi mieluummin. Mielellään myöa kuuntelen mikäli aika riittää, toisinaan myös ulkomaisia asemia ja Suomessakin näitä tietyillä paikkakunnilla kuuluu myös FM taajuudella mm ruotsosta laadukkaat Sveriges Radion kanavat.

        Ja mieluummin olen friikki kuin valheellista propagandaa suoltava sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs jauha tuollaiata propaganda shaibaa. Sinä et tiedä minua paremmin. En pidä Bauerin kanavista olivatpa kyseessä mikä tahansa asema ja minä tahansa maan asema. Suomessa toimivista asemista, valitsen kotimaisessa omistuksessa olevia kuunneltavaksi mieluummin. Mielellään myöa kuuntelen mikäli aika riittää, toisinaan myös ulkomaisia asemia ja Suomessakin näitä tietyillä paikkakunnilla kuuluu myös FM taajuudella mm ruotsosta laadukkaat Sveriges Radion kanavat.

        Ja mieluummin olen friikki kuin valheellista propagandaa suoltava sinä.

        Niinpä juuri. Tuohon kirjoitukseesi suorastaan kiteytyy se mitä aiemmin tarkoitin. Relaa vähän hyvä ihminen.
        Se on vain radio. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se edes kuuntele niitä kanavia. Kunhan vain on ihme pakkomielle ja päähänpinttymä "suomalaisessa omistuksessa" olevista radiokanavista. Muulla ei ole merkitystä. Ihme friikki, mutta tämä on suomi24 ja täällä niitä riittää.

        teretulemast internetti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä juuri. Tuohon kirjoitukseesi suorastaan kiteytyy se mitä aiemmin tarkoitin. Relaa vähän hyvä ihminen.
        Se on vain radio. 🤣

        Se että joskus vaivaan aikaani täällä 1-2 minuuttia, muuten ei vähempää edes kiinnosta kyseiset raditoimijat eli en uhraa ajatustakaan niille.

        Olen vain iloinen, että yhä useampi alkaa löytämään Suomessakin muidenkin kuin Sanoman, YLEn ja Bauerin kanavia. Se näkyy kuulijamittaustukoksistakin.

        Mieleni on hyvin tyyni.


    • Anonyymi

      Eiks sun ite pitäis kuunnella niitä kanavia? Tarkoitan siis sitä, jos minä tykkään jostain, et sinä siitä välttämättä tykkää. Siellä niitä löytyy miljoona, ei muutakun hakeen ja kuunteleen. Löytyy sieltä varmaan joku oopperakanavakin, jos siitä tykkäät, minä en taas voi sietääkkään sellaista.

    • Anonyymi

      Kuunnelluin on kuitenkin järviradio, siis kaupallisista.

      • Anonyymi

        Älä valehtele


    • Anonyymi

      Radio Sandels Sea FM ja radio soi

    • Anonyymi

      No sehän on tietenkin saksalainen deutche POOKI. Sitä kannattaa kokeilla. Mutta varo, siihen voi jäädä koukkuun.

      • Anonyymi

        Anteeksi mutta onko tämä se sama laaturadio jota kutsutaan nimellä P**ki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi mutta onko tämä se sama laaturadio jota kutsutaan nimellä P**ki?

        Kyllä vain 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vain 👍

        Kuuntelen itse Sea fm radiota ja muutamaa muuta laadukasta ulkomaista. Joskus Ylex tai Radio suomi hetken taustalla.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2266
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2074
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      170
      1873
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      170
      1687
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      32
      1339
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1178
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1178
    Aihe