Lähdetkö kanssani hiihtoretkelle

Anonyymi-ap

Kevätauringossa ja sinun hymysi loisteessa, se olisi aivan parasta. Toivoisimme lempeitä tuulia ja luistavaa keliä. Hiihtelisimme ilman lukkoonlyötyä päämäärää ja ilman aikarajaa. Se olisi elämäni paras päivä, tai viikko. Pidän aurinkolasit varulta päässäni, ettei kauneutesi sokaise. ❤❤

21

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikka heti. Ilman laseja.

• Anonyymi

Tämä karvainen kaljupää lähtee.

• Anonyymi

Olipa kauniisti kirjoitettu.
      Missä päin Suomea tämä kaveri hiihtelee?

• Anonyymi

Metsolasta kaiiku kuuluu, huuto eläimenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Metsolasta kaiiku kuuluu, huuto eläimenkin.

Lähtisin, mutta lieneekö Metsolan niittyjen lumet jo sulaneet?🌞

• Anonyymi

Lähtisin erään miehen kanssa ehdottomasti ♥️

• Anonyymi

Metsolasta olevan miehen? Joka huutaa kovempaa kuin itse eläimet?

• Anonyymi

Kiva juttu. Ei voi muuta kuin toivoa, että se joskus toteutuu.

• Anonyymi

lähtisin,hiihtäminen<3

• Anonyymi

Karttaa kun katsoo, löytyy läheltä joki, josta jäät sulaa, ja on niittyjä. Metsolassa kuin vuoren laella.

• Kaikkea kyllä olen harrastanut, mutta hiihto on inhokki. Kouluhiihdot pilasi sen lajin. Eli minulta ei hymyä irtoaisi pahemmin tuon lajin parissa.

• Anonyymi

Mulla vähän kaikki lajit ällöttää. Sohvalla on ihan best.

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla vähän kaikki lajit ällöttää. Sohvalla on ihan best.

Niin on mulla toinenkin inhokki. Koripallo 🏀. Lyhyenä ihmisenä pitkien seassa koitit vaan pysyä hengissä.

• Anonyymi
        EmpressOfTheLight kirjoitti:

Niin on mulla toinenkin inhokki. Koripallo 🏀. Lyhyenä ihmisenä pitkien seassa koitit vaan pysyä hengissä.

Hiihto ja koripallo on kivaa, vaikka en mäkään nyt mikään äly pitkä oo. Oon kyllä kuullut pituudesta, ennenkaikkea pitkistä jaloista kommenttia, vaikka oon 175 cm ja kyllä tykkään korollisista kengistäkin välillä. Nykypäivänä olisin koriksessa takamies tai siis pelaaja.

• Anonyymi

Voidaan vaikka heti lähteä hiihtämään. Tulethan nykäisemään hihastani kun lähdetään??

• Anonyymi

Hiihtoretki olisi ihana. Olen vaan kova ihailemaan maisemia. Vauhti sellainen ihailuun sopiva.

• Anonyymi

Minäkin olen kova ihailemaan maisemia. Läheltä ja kaukaa. Joten hitaampi vauhti sopii hyvin. Meidän reissussa ihailisin lähellä avautuvaa upeaa näkyä, ja se olisi siinä koko matkan. Paras maisema ikinä. Sopiiko näin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin olen kova ihailemaan maisemia. Läheltä ja kaukaa. Joten hitaampi vauhti sopii hyvin. Meidän reissussa ihailisin lähellä avautuvaa upeaa näkyä, ja se olisi siinä koko matkan. Paras maisema ikinä. Sopiiko näin?

Täydelliseltä. Mäki voisin tehdä just samoin 👌

• Anonyymi

+1 ;)

• Anonyymi

En harrasta junttiurhentelua

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      172
      3375
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2161
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      54
      2097
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      42
      1988
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1481
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      394
      1091
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      115
      1015
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      46
      889
    Aihe