Lähdetkö kanssani hiihtoretkelle

Anonyymi-ap

Kevätauringossa ja sinun hymysi loisteessa, se olisi aivan parasta. Toivoisimme lempeitä tuulia ja luistavaa keliä. Hiihtelisimme ilman lukkoonlyötyä päämäärää ja ilman aikarajaa. Se olisi elämäni paras päivä, tai viikko. Pidän aurinkolasit varulta päässäni, ettei kauneutesi sokaise. ❤❤

21

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikka heti. Ilman laseja.

• Anonyymi

Tämä karvainen kaljupää lähtee.

• Anonyymi

Olipa kauniisti kirjoitettu.
      Missä päin Suomea tämä kaveri hiihtelee?

• Anonyymi

Metsolasta kaiiku kuuluu, huuto eläimenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Metsolasta kaiiku kuuluu, huuto eläimenkin.

Lähtisin, mutta lieneekö Metsolan niittyjen lumet jo sulaneet?🌞

• Anonyymi

Lähtisin erään miehen kanssa ehdottomasti ♥️

• Anonyymi

Metsolasta olevan miehen? Joka huutaa kovempaa kuin itse eläimet?

• Anonyymi

Kiva juttu. Ei voi muuta kuin toivoa, että se joskus toteutuu.

• Anonyymi

lähtisin,hiihtäminen<3

• Anonyymi

Karttaa kun katsoo, löytyy läheltä joki, josta jäät sulaa, ja on niittyjä. Metsolassa kuin vuoren laella.

• Kaikkea kyllä olen harrastanut, mutta hiihto on inhokki. Kouluhiihdot pilasi sen lajin. Eli minulta ei hymyä irtoaisi pahemmin tuon lajin parissa.

• Anonyymi

Mulla vähän kaikki lajit ällöttää. Sohvalla on ihan best.

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla vähän kaikki lajit ällöttää. Sohvalla on ihan best.

Niin on mulla toinenkin inhokki. Koripallo 🏀. Lyhyenä ihmisenä pitkien seassa koitit vaan pysyä hengissä.

• Anonyymi
        EmpressOfTheLight kirjoitti:

Niin on mulla toinenkin inhokki. Koripallo 🏀. Lyhyenä ihmisenä pitkien seassa koitit vaan pysyä hengissä.

Hiihto ja koripallo on kivaa, vaikka en mäkään nyt mikään äly pitkä oo. Oon kyllä kuullut pituudesta, ennenkaikkea pitkistä jaloista kommenttia, vaikka oon 175 cm ja kyllä tykkään korollisista kengistäkin välillä. Nykypäivänä olisin koriksessa takamies tai siis pelaaja.

• Anonyymi

Voidaan vaikka heti lähteä hiihtämään. Tulethan nykäisemään hihastani kun lähdetään??

• Anonyymi

Hiihtoretki olisi ihana. Olen vaan kova ihailemaan maisemia. Vauhti sellainen ihailuun sopiva.

• Anonyymi

Minäkin olen kova ihailemaan maisemia. Läheltä ja kaukaa. Joten hitaampi vauhti sopii hyvin. Meidän reissussa ihailisin lähellä avautuvaa upeaa näkyä, ja se olisi siinä koko matkan. Paras maisema ikinä. Sopiiko näin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin olen kova ihailemaan maisemia. Läheltä ja kaukaa. Joten hitaampi vauhti sopii hyvin. Meidän reissussa ihailisin lähellä avautuvaa upeaa näkyä, ja se olisi siinä koko matkan. Paras maisema ikinä. Sopiiko näin?

Täydelliseltä. Mäki voisin tehdä just samoin 👌

• Anonyymi

+1 ;)

• Anonyymi

En harrasta junttiurhentelua

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      224
      6908
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2907
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2357
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      102
      2250
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2061
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      232
      1530
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      91
      1527
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1401
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1345
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      390
      1329
    Aihe