Onx Dacia hyvä?

Anonyymi-ap

Herättääkö riemurasia omistamisen haluja? Kommentteja.

24

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On parempi omistaa Dacia kuin olla rahoitusyhtiön omistaman haltija makselemassa osamaksuja.

• Anonyymi

Omistan ihan renaultin, ei tarvitse daciaan sortua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä yrität jatkuvasti eroittaa Dacian ja Renaultin toisistaan. Miksi?

• Anonyymi

Mikä siinä omistamisessa on niin tärkeää. Nostaako se elämänlaatua? Ostatko asuntosikin ilman velkaa. Häh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omistan ihan renaultin....... Tuskin, ainoa mahdollisuus on että olet löytänyt jostain tyhjän Renault konjakki pullon. Se on ainut sinun Renalteista !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omistan ihan renaultin, ei tarvitse daciaan sortua.......Onkohan tuo sinulta täyttä tietämättömyyttä. Tuohan on täyttä Renaulltia mekaniikan puolelta eri kuoressa vain ja koko tehdaskin on Renaultin ohjaksissa, halvemmassa maassa koottuna. Tuollaiseen tarinointiin ei kyllä moni tunne kiinnostusta. Epäilen kyllä koko aihettasi,,jos Renu olis sulle niin Rakas kapistus niin kirjoittaisin sen ainakin suurella R kirjaimella

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🔞 ­­N­­­y­m­f­­o­m­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#177925060

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Joo, kyllä, Daciamiehet tosiaankin kyllä ovat omistajia ja haltioita omasta autostaan. Se ei ole kaikilla yhtä hyvin. Arvata voi kuinka monella pitää jo hitsauttaa auton kynnyskoteloita ennen kuin pankkivelka loppuu. Hauskalla tavalla autoilua tuokin

• Anonyymi

Omistamisen halujahan voi herättää ihan mikä tahansa, mutta se omistaminen onkin sitten aivan eri asia.

• Anonyymi

Rööl vain itelles. Mitäs rölli tähän sanoo.

• Anonyymi

Paras Dacia on sellainen minkä jättää kauppaan pölyttymään. Kunnon Dacisti polkee Jopolla kylän alkomaholikauppaan😀

• Anonyymi

Alkoon on vähän hankalaa polkea, jos sinne on yli 100 km matkaa. Parempi ajaa sinne Dacialla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkoon on vähän hankalaa polkea, jos sinne on yli 100 km matkaa. Parempi ajaa sinne Dacialla.

Alkoon on vähän hankalaa polkea, jos sinne on yli 100 km matkaa....Niin ja sitten jos omistaa vanhan Saksan taksin tai Ruotsissa loppuun ajetun Volvon niin siihen matkaan on varmaan otettava pian pankkilainaa. Siksi minullakin on Dacia !

• Anonyymi

Jaahas. Paljonkos sitä gambinaa tuli viikonloppuna litkittyä. Häh. Eikös noi viinakset voisi jättää pois niin olis varaa ajaa länsiautolla. Häh.

• Anonyymi

Jaahas. Paljonkos sitä gambinaa ....Minun käsittääkseni Daciakuskit eivät tarvitse ryypätä niinkään paljon kuin luulet, He eivät tarvitse etsiä lohtya pullosta ylipääsemättömiin pankkivelkojen maksamisiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahas. Paljonkos sitä gambinaa ....Minun käsittääkseni Daciakuskit eivät tarvitse ryypätä niinkään paljon kuin luulet, He eivät tarvitse etsiä lohtya pullosta ylipääsemättömiin pankkivelkojen maksamisiin

Daciakuskit eivät ryyppää yhtään enempää tai vähempää kuin muutkaan. Itse en ota nykyään mitään, eikä se johdu autoni merkistä, vaan lääkkeestä, jota tarvitsen joka päivä.Tämä oli viimeinen kommentteni tästä aiheesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Daciakuskit eivät ryyppää yhtään enempää tai vähempää kuin muutkaan. Itse en ota nykyään mitään, eikä se johdu autoni merkistä, vaan lääkkeestä, jota tarvitsen joka päivä.Tämä oli viimeinen kommentteni tästä aiheesta.

Puolitoista vuotta Dacia Loganilla, ei moitittavaa, vie sinne mihin haluaakin ja se on pääasia. Ei se Volvo ole mutta kulkine jossa on kaikki tarpeellinen. Empä ole laittanut paljon rahaakaan siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän käytät antabussia. Muutoin viina virtaisi ja raittiusseuran ajot kävisivät kohti alkoa.

• Anonyymi

Paljonkos sitä gambinaa..........Hyvin näköjään hallitset noi nimet viinaksista,,se on jo varmaan pitkän kokemuksen tulos !

• Anonyymi

Tällä palstalla on vissiinkin suuri määrä alkoholisteja kun noita kujeita koetetaan kytkeä vielä muihinkin !

• Anonyymi

Riemurasia aiheuttaa hilpeyttä. Pienessä hiprakassa rupeaa ihan naurattamaan. Heheheheh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riemurasia aiheuttaa hilpeyttä. Pienessä hiprakassa rupeaa ihan naurattamaan. Heheheheh

Riemurasia aiheuttaa hilpeyttä............Siinä jo tuli ensimmäinen joka tunnusti alkoholisminsa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy kyllä sanoa että olin sitten humalassa tai selvinpäin niin ei kyllä minun pokka kestäisi istuskella päivät pitkät tien puolessa ja päästellä nauruja ohikulkeville autoille. Se kyllä kertoo sinun psyykkisestä tilastasi ja jos elettäis 60 lukua niin varmaankin sinut olis jo viety poliisin voimin pakkohoitoon. Sellaisia paikkoja oli esim . Heikinharju Oulun läänissä, ja Muurola Lapinläänissä yms. muualla Suomessa.

• Anonyymi

Entäs longniemi, vai mikä se oli?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109