Herättääkö riemurasia omistamisen haluja? Kommentteja.
Onx Dacia hyvä?
24
188
Vastaukset
- Anonyymi
On parempi omistaa Dacia kuin olla rahoitusyhtiön omistaman haltija makselemassa osamaksuja.
- Anonyymi
Omistan ihan renaultin, ei tarvitse daciaan sortua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä yrität jatkuvasti eroittaa Dacian ja Renaultin toisistaan. Miksi?
- Anonyymi
Mikä siinä omistamisessa on niin tärkeää. Nostaako se elämänlaatua? Ostatko asuntosikin ilman velkaa. Häh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omistan ihan renaultin....... Tuskin, ainoa mahdollisuus on että olet löytänyt jostain tyhjän Renault konjakki pullon. Se on ainut sinun Renalteista !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omistan ihan renaultin, ei tarvitse daciaan sortua.......Onkohan tuo sinulta täyttä tietämättömyyttä. Tuohan on täyttä Renaulltia mekaniikan puolelta eri kuoressa vain ja koko tehdaskin on Renaultin ohjaksissa, halvemmassa maassa koottuna. Tuollaiseen tarinointiin ei kyllä moni tunne kiinnostusta. Epäilen kyllä koko aihettasi,,jos Renu olis sulle niin Rakas kapistus niin kirjoittaisin sen ainakin suurella R kirjaimella
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177925060
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Joo, kyllä, Daciamiehet tosiaankin kyllä ovat omistajia ja haltioita omasta autostaan. Se ei ole kaikilla yhtä hyvin. Arvata voi kuinka monella pitää jo hitsauttaa auton kynnyskoteloita ennen kuin pankkivelka loppuu. Hauskalla tavalla autoilua tuokin
- Anonyymi
Omistamisen halujahan voi herättää ihan mikä tahansa, mutta se omistaminen onkin sitten aivan eri asia.
- Anonyymi
Rööl vain itelles. Mitäs rölli tähän sanoo.
- Anonyymi
Paras Dacia on sellainen minkä jättää kauppaan pölyttymään. Kunnon Dacisti polkee Jopolla kylän alkomaholikauppaan😀
- Anonyymi
Alkoon on vähän hankalaa polkea, jos sinne on yli 100 km matkaa. Parempi ajaa sinne Dacialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoon on vähän hankalaa polkea, jos sinne on yli 100 km matkaa. Parempi ajaa sinne Dacialla.
Alkoon on vähän hankalaa polkea, jos sinne on yli 100 km matkaa....Niin ja sitten jos omistaa vanhan Saksan taksin tai Ruotsissa loppuun ajetun Volvon niin siihen matkaan on varmaan otettava pian pankkilainaa. Siksi minullakin on Dacia !
- Anonyymi
Jaahas. Paljonkos sitä gambinaa tuli viikonloppuna litkittyä. Häh. Eikös noi viinakset voisi jättää pois niin olis varaa ajaa länsiautolla. Häh.
- Anonyymi
Jaahas. Paljonkos sitä gambinaa ....Minun käsittääkseni Daciakuskit eivät tarvitse ryypätä niinkään paljon kuin luulet, He eivät tarvitse etsiä lohtya pullosta ylipääsemättömiin pankkivelkojen maksamisiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas. Paljonkos sitä gambinaa ....Minun käsittääkseni Daciakuskit eivät tarvitse ryypätä niinkään paljon kuin luulet, He eivät tarvitse etsiä lohtya pullosta ylipääsemättömiin pankkivelkojen maksamisiin
Daciakuskit eivät ryyppää yhtään enempää tai vähempää kuin muutkaan. Itse en ota nykyään mitään, eikä se johdu autoni merkistä, vaan lääkkeestä, jota tarvitsen joka päivä.Tämä oli viimeinen kommentteni tästä aiheesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Daciakuskit eivät ryyppää yhtään enempää tai vähempää kuin muutkaan. Itse en ota nykyään mitään, eikä se johdu autoni merkistä, vaan lääkkeestä, jota tarvitsen joka päivä.Tämä oli viimeinen kommentteni tästä aiheesta.
Puolitoista vuotta Dacia Loganilla, ei moitittavaa, vie sinne mihin haluaakin ja se on pääasia. Ei se Volvo ole mutta kulkine jossa on kaikki tarpeellinen. Empä ole laittanut paljon rahaakaan siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän käytät antabussia. Muutoin viina virtaisi ja raittiusseuran ajot kävisivät kohti alkoa.
- Anonyymi
Paljonkos sitä gambinaa..........Hyvin näköjään hallitset noi nimet viinaksista,,se on jo varmaan pitkän kokemuksen tulos !
- Anonyymi
Tällä palstalla on vissiinkin suuri määrä alkoholisteja kun noita kujeita koetetaan kytkeä vielä muihinkin !
- Anonyymi
Riemurasia aiheuttaa hilpeyttä. Pienessä hiprakassa rupeaa ihan naurattamaan. Heheheheh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riemurasia aiheuttaa hilpeyttä. Pienessä hiprakassa rupeaa ihan naurattamaan. Heheheheh
Riemurasia aiheuttaa hilpeyttä............Siinä jo tuli ensimmäinen joka tunnusti alkoholisminsa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa että olin sitten humalassa tai selvinpäin niin ei kyllä minun pokka kestäisi istuskella päivät pitkät tien puolessa ja päästellä nauruja ohikulkeville autoille. Se kyllä kertoo sinun psyykkisestä tilastasi ja jos elettäis 60 lukua niin varmaankin sinut olis jo viety poliisin voimin pakkohoitoon. Sellaisia paikkoja oli esim . Heikinharju Oulun läänissä, ja Muurola Lapinläänissä yms. muualla Suomessa.
- Anonyymi
Entäs longniemi, vai mikä se oli?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841756- 431399
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191190Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2871137Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871132- 63942
- 56932
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!40887- 34854