Eikö vapaassa maassa saa valita, kuoleeko tupakan aiheuttamiin sairauksiin? Tulee taas kesä ja huoneessa on tukahduttavaa, mutta kun avaat ikkunan tai parvekkeen oven, tupakansavu työntyy sisään kun köhivä naapuri ketjussa vetää tupakkaa. Lapset kärsii ja valittaa, ei voi olla törkeämpää käytöstä kuin tupakkaterrori. Voi helv..***. Jos joku juo viinaa, niin ei sitä naapurin kurkusta väkisin alas kaadeta, jos joku syö itsensä hengiltä, ei siitäkään naapuri kärsi, mutta tupakoitsijat sairastuttavat naapurinsakin.
Naapurissa ketjupolttaja
14
1796
Vastaukset
- s.avuton
Seinänaapurissani asustaa vanhahko naishenkilö joka vetää röökiä ja viinaa aina. Tuskin koskaan selvänä. Huoneiston tupakan savu on niin voimakas, että jopa postiluukun kautta haju tulee sisään. Usein aamulla herätessäni kämppä haisee röökille. Ja aina kun astun rappukäytävään hirveä löyhkä saa päänkin sekaisin. Onneksi olen muuttamassa pois.
- ihmettelijä
että ei ukkos polta siellä yöllä kun et ole näkemässä? ;) Miten tupakansavu tulee muka postiluukustakin? Kyllä se akka sitä saa sitten käydä puhaltelemassa sieltä, koska tuskin se tupakansavu leijailee juuri teidän postiluukusta?? Enkä kyllä ymmärrä tuota ensimmäisen kirjoittajan viestiäkään.. Onko teillä ikkunat/parveke niin lähekkäin toisianne että savu tulee siksi sisälle?
Ymmärrän kyllä kuinka inhottavaa se on jos ei itse polta tai on juuri niitä lapsia.. Ennen kun en itsekään polttanut ja vanhemmat polttivat kotona sisällä niin se savun haju oli kamala.. Mutta nyt kun polttaa niin ei sitä aina osaa ottaa huomioon ihmisiä jotka eivät polta! Mutta kyllä siitä kannattaa sanoa. Ei kärsiä! - läpi talon
ihmettelijä kirjoitti:
että ei ukkos polta siellä yöllä kun et ole näkemässä? ;) Miten tupakansavu tulee muka postiluukustakin? Kyllä se akka sitä saa sitten käydä puhaltelemassa sieltä, koska tuskin se tupakansavu leijailee juuri teidän postiluukusta?? Enkä kyllä ymmärrä tuota ensimmäisen kirjoittajan viestiäkään.. Onko teillä ikkunat/parveke niin lähekkäin toisianne että savu tulee siksi sisälle?
Ymmärrän kyllä kuinka inhottavaa se on jos ei itse polta tai on juuri niitä lapsia.. Ennen kun en itsekään polttanut ja vanhemmat polttivat kotona sisällä niin se savun haju oli kamala.. Mutta nyt kun polttaa niin ei sitä aina osaa ottaa huomioon ihmisiä jotka eivät polta! Mutta kyllä siitä kannattaa sanoa. Ei kärsiä!Kyllä se tupakan savu leijailee vaikka kymmenien
metrien päästä on se nii voimakas myrkky nii miksei sitten kerrostalossa voisi haista koko talossa jos yksikin polttaa koska savu tulee ilmastointikanavia pitkin ja leijailee useita kymmeniä metrejä joka paikkaan ei ole aukkoa tai nuppineulanpään kokoista reikääkään josta se ei pääsis. Savu kun ei pysy paikalla vaan leijailee vapaasti jokaisen sieraimeen vaikka kuinka olisi röörit/räppänät kiinni.
- jooooo
Mun naapuri valittaa mun poltamisesta koko ajan. Myös koirani aiheuttaa hänelle alergia oireita parvekkeen kautta sekä rapussa. Tähän kohtaan on todettava että en edes omista koiraa ja sen ämmän etninen safka käryää koko rapussa.
- saa myös
valita polttaako vai ei ja jos joku haluaa omalla parvekkeelleen polttaa niin siitä vaan.
- MINÄ
Eikö se oo laitonta polttaa partsilla röökii?
- Tupakoitsija
Parin tunnin välein vedetty kessu ei ketään häiritse. Ketjupolttajalla on myös oikeus polttaa parvekkeellaan. Oletteko ehdottaneet, että hommaisi vaikka lasit parvekkelleen? Ihmiset elää näinkin, ei voi mitään.
- Sanonkominkäverran
Lisää avautumisen aiheita kiinnostuneille:
En halua kynttilöitä poltettavan talossa (tulipalovaara).
En halua haistella liharuuan käryä, koska olen kasvissyöjä.
En halua ihmisten puhuvan tai kävelevän äänekkäästi talossa, itse asiassa heidän ei tulisi liikkua ollenkaan.
Ihmisten tulisi laittaa hajuvesi vasta talon pihalla, rappuun jää kauhea haju.
En halua lihavia ihmisiä yläkertaan asumaan. Kamalaa jos katto tippuu.
En halua muslimeja samaan taloon, ne polttavat suitsukkeita ja olen muutenkin rasisti (idiootti kun olen).
En halua musiikkia kuunneltavan.
Oikeastaan voisin tiivistää sanomani näin: Elämässäni ei ole sisältöä, joten jostain on saatava edes sen korviketta. Tämä talovahdin homma saa minut tuntemaan itseni edes melko hyväksi ihmiseksi muihin verrattuna. Ikävää, mutta usein niin totta. - Dina
Sanonkominkäverran kirjoitti:
Lisää avautumisen aiheita kiinnostuneille:
En halua kynttilöitä poltettavan talossa (tulipalovaara).
En halua haistella liharuuan käryä, koska olen kasvissyöjä.
En halua ihmisten puhuvan tai kävelevän äänekkäästi talossa, itse asiassa heidän ei tulisi liikkua ollenkaan.
Ihmisten tulisi laittaa hajuvesi vasta talon pihalla, rappuun jää kauhea haju.
En halua lihavia ihmisiä yläkertaan asumaan. Kamalaa jos katto tippuu.
En halua muslimeja samaan taloon, ne polttavat suitsukkeita ja olen muutenkin rasisti (idiootti kun olen).
En halua musiikkia kuunneltavan.
Oikeastaan voisin tiivistää sanomani näin: Elämässäni ei ole sisältöä, joten jostain on saatava edes sen korviketta. Tämä talovahdin homma saa minut tuntemaan itseni edes melko hyväksi ihmiseksi muihin verrattuna. Ikävää, mutta usein niin totta.Loistavasti kärjistetty. x)
Tarpeeks jos tosiaan rupee asioita penkomaan, niin mitään ei sais tehä, ku se saattaa häiritä muita.
Ja mitä taas tohon alkuperäisen kirjottajan ongelmaan tulee, niin onneks on rivarit... ;) Ite asuin vuoden kerrostalossa, ja se riitti! Jotenkin tuntuu että kerrostalot ylipäätään ei oo inhimillinen asumismuoto. Ainakaan mulle. - Juuso
Dina kirjoitti:
Loistavasti kärjistetty. x)
Tarpeeks jos tosiaan rupee asioita penkomaan, niin mitään ei sais tehä, ku se saattaa häiritä muita.
Ja mitä taas tohon alkuperäisen kirjottajan ongelmaan tulee, niin onneks on rivarit... ;) Ite asuin vuoden kerrostalossa, ja se riitti! Jotenkin tuntuu että kerrostalot ylipäätään ei oo inhimillinen asumismuoto. Ainakaan mulle.Voin omasta kokemuksesta kertoa, ettei rivitaloon muuttaminen välttämättä auta. Ainakin meillä seurataan naapurin tekemisiä välillä turhankin tarkkaan ja puututaan jokaiseen pieneen asiaan. Sanomattakin selvää ettei sitten huomata jos omat lapset rikkovat järjestyssääntöjä (josta en itse huomauta heille) Pitäisi varmaan muuttaa stadiin takaisin
- Vapuden torvelo
tottakai saa valita, suomi on vapaa maa, koskee kaikkia, tupakkimiehiäkin.
"Eikö vapaassa maassa saa valita, kuoleeko tupakan aiheuttamiin sairauksiin? "
Vapaasti saat muuttaa muuanne jos ei miellytä.
Oikeus elämiseen tupakki-ihmisilläkin.
Äläkä kitise että miksi sinun pitäisi muuttaa jos toiset tupakoi.
Sinä olet se jota muiden elämä häiritsee ja otat muiden elosta murheita.
Muuta saarelle jossa ei asu edes Robinson Crusoeta.Siellä saat olla rauhassa muilta. - Jussi Juonio
Tupakka on inhottava asia. Minäkin olen nähnyt parvekkeeltani, kun ylilihava alkoholistinarkkari käy polttamassa ketjussa tupakkaa parvekkeella. Vetää posket pullollaan sitä syöpäkeppiään. Tulee heti oikein ärsyttävä olo kun vain näkeekin tuollaisia!
- Partsitupakoitsija
Ei tää maailma teidän savuttomien nipojen mukaan mene, edelleenkään. Onneksi voi vielä käydä parvekkeella tupakalla. Kohta te sampuran kitisijät riistätte meiltä senkin ilon.
Ok. Mä pistän sitten lakialoitteen musan popittamisesta kerrostaloissa.
- Anonyymi
Somemummo poltti yli 70vuotta ja kuoli 90vuotiaana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764