En äänestä salolaista

Anonyymi-ap

Äänestän tällä kertaa Ville Taviota, hänestä tulee loistava sisäministeri.

33

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä äänestän Hemmilää, koska haluan soraa sosialismin rattaisiin. Se oli syy, että hän lähti ehdokkaaksi. Arvostan!

• Anonyymi

Todella merkillisiä mielipiteitä.
        Ei mitään ikivanhaa eläkeläispoliisi Hemmilää.
        Minä äänestän nuorta, edlämänsä kunnossa olevaa poliisin poikaa Mikko Lundenia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella merkillisiä mielipiteitä.
        Ei mitään ikivanhaa eläkeläispoliisi Hemmilää.
        Minä äänestän nuorta, edlämänsä kunnossa olevaa poliisin poikaa Mikko Lundenia.

Pertti on parhaassa iässä. Ja kuntoa on. Uusi vaimo ja metsätyöt pitää miehen viriilinä...seitsemän vuotta vielä nuorempi kuin tasavallan presidentti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pertti on parhaassa iässä. Ja kuntoa on. Uusi vaimo ja metsätyöt pitää miehen viriilinä...seitsemän vuotta vielä nuorempi kuin tasavallan presidentti.

Onko Pertti jättänyt vanhan vaimonsa ?
        Minä tunsin Pertin vanhemmat, ne oli uskovaisia ihmisiä, ei olisi uskonut, että pojasta tuli tuommoinen gigolo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tunsin Pertin vanhemmat, ne oli uskovaisia ihmisiä, ei olisi uskonut, että pojasta tuli tuommoinen gigolo.

Sairaus heidät erotti. Ikävä tarina. Oli kauan yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh, gigolo😄 Ei kai sitä semmoisena tunneta yhtään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh, gigolo😄 Ei kai sitä semmoisena tunneta yhtään.

Mikko Lunden on yhden naisen mies.
        Mikko on kunnon mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikko Lunden on yhden naisen mies.
        Mikko on kunnon mies.

Oli tosi vaatimaton esitys SSS paneelissa? Sairas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli tosi vaatimaton esitys SSS paneelissa? Sairas?

Ei sairas vain vähän ylipainoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, olen katsonut, että on mies päästänyt itsensä aika paksuun kuntoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylipaino on ammattisairaus , kun punnitsee lauantaimakkaraa niin tule napattua pari siivua omaan suuhun

• Anonyymi

On se minullekin ehdokas löytynyt Ankkalinnassa ei ole ketään niin pätvää ehdokasta kuin Aku Ankka. Hänelle annan ääneni.

• Anonyymi

Salolaisten kannattaa aina äänestää omiaan. Muuten Turkulaiset vievät kaikki paikat.

• Anonyymi

Mikko Lunden ja Vilhelm Junnila ovat parhaat vaihtoehdot

• Anonyymi

Ja Hemmilä. Näyttöjä on ja kokemusta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Hemmilä. Näyttöjä on ja kokemusta!

mutku kun ei voi äänestää kuin yhtä, niin siksi lunteeni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutku kun ei voi äänestää kuin yhtä, niin siksi lunteeni

Ok. Minä laitoin lipukkeeseen 186 eli Pertti.

• Anonyymi

Lähes 70-vuotias Hemmilä on kulunut ja nähty. Siksi mieltymyksistä riippuen joko Lunden tai Junnila

• Anonyymi

Hän on vasta 67 ja tasan seitsemän vuotta Salolaista presidenttiä nuorempi. Ei se ole ikä haitannut hänenkään työtä. Juuri vie suomen taitavasti Natoon.

• Anonyymi

Miten Turkulaiset tai Nantalin persuehdokkaat ajavat Salon seutukunnan asioita kun niiden omat alueet kilpailevat samoista rahoista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten Turkulaiset tai Nantalin persuehdokkaat ajavat Salon seutukunnan asioita kun niiden omat alueet kilpailevat samoista rahoista?

Ei näitä päätöksiä tehdä missään seutukunnan kabinetissa vaan tarvitaan vahvaa maakunnallista tukea yli puoluerajojen ja sen lisäksi tukea vielä paljon paljon muualtakin päin Suomea!

• Anonyymi

Oman seutukunnnan edustajat lobbaavat aina rahoja omalle alueelleen. Näin on ollut maailman sivu ja on myös jatkossa.

Siksi Salolaisten ei kannata äänestää Turkulaisia, Kaarinalaisia tai Naantalin ehdokkaita. Muuten käy kylmät neljän vuoden aikana! Tyhmä saa olla, mutta ei hullu!

• Anonyymi

Vanhat äänestää Hemmilää ja me nuoret Mikkoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhat äänestää Hemmilää ja me nuoret Mikkoa

Ei sekään huono yhdistelmä ole. Hyvällä keskityksellä saadaan kaksi hyvää läpi Salosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sekään huono yhdistelmä ole. Hyvällä keskityksellä saadaan kaksi hyvää läpi Salosta.

Minä teen ainakin huomenna osuuteni ja äänestän oman kylän metsäyrittäjää.

• Anonyymi

Tärkeintä on Salolaisten äänestää salolaisia ehdokkaita. Silloin ei Turkulaiset saa yliedustusta vaalipiirissä. Heitä on jokatapauksessa yli puolet valituista.

• Anonyymi

Tuo on muuten täysin totta. Jokainen järkevä äänestäjä ymmärtää, että Turkulaiset ja Naantilaiset ja Kaarinalaiset haluavat vielä lisää ääniä meiltä Salolaisilta äänestäjiltä.

Mitä järkeä meidän on tukea heitä kun omankin seurukunnan edustajat pitäisi menestyä? Siksi on järkevä keskittää Lundenille ja Hemmilälle ääniä ja antaa muiden pärjätä omillaan . He ovat kaksi niin vahvaa, että voivat tulla myös valituksi..Tätä kutsutaan omien tukemiseksi.

• Anonyymi

Äänestetään tietenkin Salon seudun ehdokkaita! Niin ne tekevät muutkin pitämällä omistaan huolta.

• Anonyymi

Minä äänestän myös Salolaista kokemusta numerolla 186.

• Anonyymi

Kaksi kertaa äänestin, en enää. Ei saanut mitään aikaan.

• Anonyymi

Minusta hän on uskomattoman ahkera ja aikaansaava ehdokas. Eikä ole poissa istunnoista eikä kahmi kaikki tehtäviä itselleen.

• Anonyymi

Siinä on aito natsi minunkin makuuni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe