Monenkohan päivän päästä tuo takaisinsoittopyyntö toteutuu ?
Terkkari määrää kelle se toteutuu kelle ei ja minä oon näköjään nuilla viimeks mainittujen listalla . Jo toisen kerran nimittäin oon ootellu turhaan heidän soittoaan . Kylläpä on outoa toimintaa heiltä .
Sitten kehujen vuoro kyseisen laitoksen mies lääkäri otti kantaa vaivoihini ja taispa sattua täsmälääkekin tällä kertaa , oon minä kyseiseen vaivaan sitä yrittäny saadakin n. 15 v . että tälleen tahi silleen , kiitos sulle oot miellyttävä mies .
takaisinko ? soitto ?
6
130
Vastaukset
- Anonyymi
tulihan se vastaus yllämainittuun , ja kuinka ollakkaan siellähän olikin oikea sieppo lienee ollu wiskisieppo käytös täysin alaarvoista ei antanu kunnolla puhua ja suorastaan huutamalla sanoi asiansa väitteli kanssani minäki siinä jo tulistuin joten käski olla hiljaa eikä suostunu selvittämään asiaani yritti vaan pistää minut kierrätykseen elikkä kaikki samat instanssit mitkä olin jo käyny , en suostunu koskapa asian piti olla selvä kuin vesi.
Tämä lähihoitaja joka ensavun vastaaja tänään ei sovi laisinkaan työtehtäväänsä vaikka kysymyksessä tuonlaatuinen vähäpätöinen työ jonka sokea reettakin hoitaa vaan pimulla joko rapula , pelihimo tai sen yhden miehen värkin himo ja se pitää apua tarvitsevalle kyseisellä käytöksellä ilmaista , joutaa kaatopaikan lajitteluun tuokin narttu.
Vaan olihan tuokin jotain kun takaisinsoitto toimi , tosin huomautukseni eilisestä jolloin ei soitettu saikin ilmeisen raivon aikaan bits mikä bits .
Oma läheiseni joka lähihoitaja ei ikinä käyttäydy moisella alaarvoisella tavalla , vaan hälläpä ei kyseinen virka oo noussukkaan päähän kuten tällä nartulla .
Valitus tehdään se on selvää.- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17793094y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Soitit varmaan eläilääkäriin
- Anonyymi
Kyllä se yleensä takaisinsoitto pelaa, puhelinta joutuu kuljettamaan mukana aika ahkeraan.
- Anonyymi
Keskussairaalan eräälle osastolle on mahdollisuus soittaa 12- ja 14 välillä, rämpytin koko mainitun ajan puhelinta eikä yhteytä saanut.Tekstiä vain tuli, että palvelussamme on ruuhkaa voitteko odottaa, kuka muu maksaa puhelinlaskun kuin soittaja itse, onko se oikein.
- Anonyymi
Se vanha naispuolinen Ea- vastaanotto... siinä vasta korppi, jonka läpi vastaanotolle pääsy on todella työn takana, vaikka olisi mikä hätä , niin kaikki kiemurat on läpi käytävä ennenkuin tämä rouva/neiti läpi päästää vastaanotolle, jospa heilläkin "omaan nilkkaan "sattuisi joskus....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk883678Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921949Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871773- 1441632
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478- 1621473
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981453Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671402Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861287