Jos tunnistat olleesi kahvilla ja pienellä hiukopalalla tänään, saatat olla juuri kyseinen naishenkilö joka räjäytti tajuntani 🤯🥰
Mistäs sinä siihen putosit?
14
67
Vastaukset
- Anonyymi
Tää ei oo mulle mutta on pakko tulla kommentoimaan.
- Anonyymi
Hauskaa päivää !
- Anonyymi
Rasittava poika kirjoittaa jokaisen kivan näköisen naisen tänne, jonka näkee. Laita edes kaupunki tyhmä!
- Anonyymi
En mä tällasii kirjoittele. Typerää mennä sotkemaan toisten väliin. Antaa niiden mennä menojaan, jotka haluaa mennä.
K
No dääm. Huti! Se oli eilen kun olin huikopalalla😁
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
MIstä nää oot nainen, savosta vai täh? Soon hiuko, hiukoo, hiukopala, nih! 😂
Enhän mä tuntemattomille kerro minkä joen varrella minä asun. Hyvänen aika 🙄
Anonyymi kirjoitti:
Enhän mä tuntemattomille kerro minkä joen varrella minä asun. Hyvänen aika 🙄
Se on jojen, ei joen, nih 😂
MIstä nää oot nainen, savosta vai täh? Soon hiuko, hiukoo, hiukopala, nih! 😂
Sieltäpä sieltä...
- Anonyymi
Se on jojen, ei joen, nih 😂
Opettele ny perhana ennenku tuut heittää tollasta sontaa. Sulle pitää antaa kielikylpy. Ehkä opit, ehkä et.
Anonyymi kirjoitti:
Opettele ny perhana ennenku tuut heittää tollasta sontaa. Sulle pitää antaa kielikylpy. Ehkä opit, ehkä et.
Sulla näyttää oleva kiriä pipo, vaan otappa tuosta purana, ni kyllä se siittä.
- Anonyymi
Vain 3 miljoonaa naista oli tänään kahvilla ja syömässä
- Anonyymi
Mistä päin Suomea Kirjoitata?Olen kyllä haluttava ja kaunis.Kävin itäkeskusen Stoan vieressä Kirkossa, Jossa edullinen Lounas arkisin,Tehdään hävikki ruuasta ja kahvit sai päälle.Terveisä Helsingistä
- Anonyymi
En lähi itä keskuksesta ainakaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2297053Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442917- 452380
- 1032300
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382071Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321560- 951558
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151423Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81372Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3921359