Katselin tänään videoita netistä, jossa mieheltä leikattiin kulli ja munat pois. Viimeisen viillon teki leikattava itse.
Video oli hyvälaatuinen.
Yhdessä videossa mies leikkasi itse
Video kiihotti minua valtavasti ja haluaisin kokea saman.
Kastraatio
36
1028
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä näkee? Olen 65v voisin lupuu munista, kokee poiston ja elää ilman munia.
- Anonyymi
motherless.com ja hakusanaksi castration.
Minulle tuli suuri halu päästä eroon kullista ja munista. Olen 70 v, eikä niilä ole muuta käyttöä kuin kuseminen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle tuli suuri halu päästä eroon kullista ja munista. Olen 70 v, eikä niilä ole muuta käyttöä kuin kuseminenSama täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle tuli suuri halu päästä eroon kullista ja munista. Olen 70 v, eikä niilä ole muuta käyttöä kuin kuseminenMinua kiihotti nämä videot. Ensin mieheltä katkaistiin kulli ja sen jälkeen poistettiin kivekset. Olot eivät olleet kovinkaan hygieniset. Leikkaus tapahtui tavallisessa sängyssä.
Haluaisin kokea saman.
Eräässä videossa mies työnsi voimalla pulloharjan todella syvälle kullin sisään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua kiihotti nämä videot. Ensin mieheltä katkaistiin kulli ja sen jälkeen poistettiin kivekset. Olot eivät olleet kovinkaan hygieniset. Leikkaus tapahtui tavallisessa sängyssä.
Haluaisin kokea saman.
Eräässä videossa mies työnsi voimalla pulloharjan todella syvälle kullin sisäänNo nyt koko speden suku täällä sekoilemassa buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua kiihotti nämä videot. Ensin mieheltä katkaistiin kulli ja sen jälkeen poistettiin kivekset. Olot eivät olleet kovinkaan hygieniset. Leikkaus tapahtui tavallisessa sängyssä.
Haluaisin kokea saman.
Eräässä videossa mies työnsi voimalla pulloharjan todella syvälle kullin sisäänMistä voi nähdä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle tuli suuri halu päästä eroon kullista ja munista. Olen 70 v, eikä niilä ole muuta käyttöä kuin kuseminenEikö se helpota elämää suuresti, jos pystyy edes kusemaan normaalisti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin kokea saman.
Eräässä videossa mies työnsi voimalla pulloharjan todella syvälle kullin sisäänVoi sentään kun en voi nähdä kon. videota!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se helpota elämää suuresti, jos pystyy edes kusemaan normaalisti?
Uskon ettö voi!! Toivotan menestystä sulle kaverini 🧙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se helpota elämää suuresti, jos pystyy edes kusemaan normaalisti?
Tottakai se helpottaa!! Kiveksillä ei ole mitenkään yhteyttä pissaamisen kanssa, voit olla huoletta 🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai se helpottaa!! Kiveksillä ei ole mitenkään yhteyttä pissaamisen kanssa, voit olla huoletta 🙏
.. voin kertoa että äiti sanoi juuri että ei haittaa kovin paljon, ainoastaan muutaman päivän aikana on alapäässä kipuja sekä pissaamiseen pitää ottaa aikaa enemmän.
- Anonyymi
En tiedä aivan varmasti sanoa. Mutta eiköhän ole niin että vain pari päivää ja sitten helpottaa. Kivesten pusseihin teen kaksi lyhyttä viivaa ja ne umpeutuu nopeasti, ei haittaa edes rauhassa kävelyä. Hoidan niin että ei tule tulehduksia! / sairaanhoitaja!!!!
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/L2i4S7
- Anonyymi
Missä ihmeessä sitä työtä voi nähdä?!
- Anonyymi
Kullia ei saa katkaista vaikka munat vesikin pois. Kiveksistä vain toisen saisi ottaa
- Anonyymi
Olet oikeassa. Äitini on leikannut pois kahdet munat, on kertonut että sellainen työ voi johtaa miehellä jopa verenmyrkytykseen??!!
- Anonyymi
Toisen munan voi salvata, en halua menettää kykyjä naida!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa. Äitini on leikannut pois kahdet munat, on kertonut että sellainen työ voi johtaa miehellä jopa verenmyrkytykseen??!!
Ei oikeastaan haittaisi, haluin että äitisi leikkaa minut myös, hänellähän on kokemusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi hyvä tietää ettei varmasti tule verenmyrkytystä!! Tietenkin myös hinta?
- Anonyymi
Kyllä joutaa leikata multakin toinen muna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko kertoa kuinka äitisi toimi? Kahdet munat? Miltä hänestä on tuntunut ja miksi on hän suostunut työhön?!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko äitisi ennakoida kuinka hän onnistuu
työssään!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä äitisi on?? Voisitko kertoa hänelle minusta? Muista kertoa myös etten pysty maksamaan kovin paljon! Hän ei varmaankaan suostu leikkaamaan osamaksulla??????
- Anonyymi
Niin varmaan haluat? Mieti kuitenkin ennenkuin aloitat leikkaamaan!! Kovin kiihottavalta tuntuu ehdotuksesi, Mutta en voi tietää mitä muuta lähtee leikkauksessa?!!?
- Anonyymi
Ei ole hyvää tehdä äkkinäistä päätöstä näissä jutuissa
- Anonyymi
Kyllä naisen pitäisi tietää
- Anonyymi
Vaikka toi onkin sairasta,minä kanssa kiihoitun tuollaisista jutuista,joskus olen rankannut ja kuvitellut itseni uhrin paikalle ja että kullini leikattaisiin poikki juuri kun minulta tulee..
- Anonyymi
Minulla on samanlaisia ajatuksia
- Anonyymi
Miltä se mahtaisi tuntua viedä miehen munat, ehkä ihanaa 🙏🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä se mahtaisi tuntua viedä miehen munat, ehkä ihanaa 🙏🙏
Varmaankin siltä se tuntuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin siltä se tuntuu?
Jos tarvitset niin voinhan työn suorittaa! En ole varma pystynkö mutta ainakin yritän sitä! Uskon kuitenkin että osaan ottaa ne ❤️
- Anonyymi
Yksi vaihtoehto kastraatiolle on peniksen nylkeminen. Sitä harrastettiin Arabian niemimaalla 1800-luvulle. Siellä sulhasehdokkaiden penis nyljettiin juureen saakka eli kaikki nahka pois esinahasta alkaen. Sillä testattiin ehdokkaiden kivunsietokykyä.
Jos joku kärsii kireästä esinahasta, tämä voisi olla yksi vaihtoehto.
Voisi olla mielenkiintoinen kokemus ja jos jälki ei miellytä, voisi kullin leikkauttaa pois, jättäen kuitenkin kivekset paikoilleen. Se on sitten ihan makuasia - Anonyymi
Palsta täynnä sekopäitä :D
- Anonyymi
Hyvin mahdut ja kuulut samaan porukkaa. Et sä muuten täällä kommentois.
- Anonyymi
Leikatkaa kaikki kyrpänne helvettiin.
- Anonyymi
Kerro missä se helvetti on . Omas osasit sinne leikata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528953Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292450- 522449
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971855- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231733Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461275Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136