Keväällä 1987 kaukopartiomiehen toimesta.
Maalslitsiä nöyryytettiin
27
57
Vastaukset
- Anonyymi
Maalslitsiä on siis nöyryytetty. Tokeneeko maalslitsi koskaan häpeästään ? Tuskinpa vain. Kevyet mullat maalslitsille sitten kun on sen aika. Vasta silloin loppuu häpeän tuoma kärsimys.
- Anonyymi
Mitä kaukopartiomies sanoi Maalslitsille keväällä 1987 kun nöyryytti häntä?
Vai oliko kyse hiihtokilpailusta, kaukopartiomiehet kun olivat hyviä hiihtämään, Maalslitsin hiihtotaidoista ei ole tietoa.- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Maalslitsin Timo hiihti ilman pitovoiteita. Tannerilla oli seinäpito.
Timo ei ollut hiihtotyyppiä. Kustaa Vilkuna.
Faijas ja mutsis hylkäs sut kun piti dokata ja jouduit lastenkotiin?
PS. Mikä vittu on daiju. Puhu vamma suomea.
HA HA HAA!
Oikeistodemari tanssii kuin perhonen ja pistää kuin ampiainen!
JA SINÄ.OLET TYHMÄ.SONNY LISTON KANVEESISSA!
- Anonyymi
OikeistoSosDem Kaale.
Sie rahnu vaihokas! Alaston Romanimies on oikia kaaleen keisari! Mie kumarran ainoastaan Häntä! Miuta ei muut rankase! Hällä ainoana jeenona peelo on yli kolme senttiä pitkä! - Anonyymi
Myös satamajätkä nöyryytti Maalslitsiä.
- Anonyymi
Koivisto sanoi olleensa kaksiviikkoa opiskelu aikana satamassa töissä. Ei noilla määrillä olla vielä satamajätkä.
- Anonyymi
Kyläläisten mukaan mutsis levis niin ettei faijastas oo varmuutta
- Anonyymi
OikeistoSosDem sanoi olleensakin ns "yksin tehty" Faijasta ei tietoa. Ja sen huomaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OikeistoSosDem sanoi olleensakin ns "yksin tehty" Faijasta ei tietoa. Ja sen huomaa.
Siiihen aikaan reessä Kaalet pani.
Saikos hullu viime jaksolla suljetulla sähköä vai mentiinkö ihan ketiapiinilla ja risperidonilla.
Tosin jätteelle ei mitään voi.
- Anonyymi
Daiju-parka. kuvittelee olevansa neitseellisesti siitetty.. Tosiasiassa joku maankiertäjä jätti jälkensä pohjalaiskylään.
Faijas oli rintamakarkuri ja pultsari. Sait alkusi kun faijas ei kortonkia osannu käyttää.
HA HA HAA!
"I really.hate ya. You have problems but I don't care.
Briard-1978.OikeistoSosDem kirjoitti:
Faijas oli rintamakarkuri ja pultsari. Sait alkusi kun faijas ei kortonkia osannu käyttää.
HA HA HAA!
"I really.hate ya. You have problems but I don't care.
Briard-1978.Muuten jos mutsi eläis se ottaa susta niskaperseotteella kiinni ja pesis suus lipeellä.
Puskasta määkivä åmmä.
- Anonyymi
Onks tää joku sisäpiirin juttu?
Tatin apinaa vähän opetetaan. Kuten olen sanonut olen taitopelasja joka ei toista poskeaan käännä.
Haluaako joku vielä vittuilla? Jauhan kyllä verbaalisesti paskaksi jos tarvis.- Anonyymi
Tatin apinaa vähän opetetaan. Kuten olen sanonut olen taitopelasja joka ei toista poskeaan käännä.
Haluaako joku vielä vittuilla? Jauhan kyllä verbaalisesti paskaksi jos tarvis.Perustakaa oma palsta!
- Anonyymi
Haluaako joku vielä vittuilla? Jauhan kyllä verbaalisesti paskaksi jos tarvis.Isättömyys kulkee suvussa.. äidin äitikin tuli kasakan siementämäksi.
ja jälkihän näkyy yli sukupolvien. Anonyymi kirjoitti:
Isättömyys kulkee suvussa.. äidin äitikin tuli kasakan siementämäksi.
ja jälkihän näkyy yli sukupolvien.Parempi isättömyys kuin rintsmakarkuri ja.Kallion pultsari isänä.
- Anonyymi
Parempi isättömyys kuin rintsmakarkuri ja.Kallion pultsari isänä.
Sulla on yhtä hölmö mielikuvitus kuin suoltamasi juttusikin. Keksit höperöitä one linereitä ja vänkäät niiden kanssa..
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on yhtä hölmö mielikuvitus kuin suoltamasi juttusikin. Keksit höperöitä one linereitä ja vänkäät niiden kanssa..
Täh. Mitä vittua. Kärpästen surinako täällä kuuluu.
Ei minun tarvi toista poskeani kääntää.
- Anonyymi
OikeistoSosDem Eteläpohjanmaan Kaaleja muuttanut hesaan. Ei työn perässä.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 641056
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla3421037- 61832
- 56731
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k98656Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49641- 26633
- 68620
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,14618- 57600