Kuka sattui kattoon näiden väittelyn tv:ssä. Marin huusi ja kirku ja silmät seisoo päässä. Toimittaja käski olla hiljaa kun puheesta ei saanut mitään selvää ,olikohan nauttinut jotain netissä oli kuvakin marinista
Purra ja marin
10
301
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttää SDP:llä olevan Täysi-Sekopää hakemassa RökäleTappion 2.4-23
- Anonyymi
Se on just näin! Yhtään isosti hyvää ei hän hallitukseen tehnyt, vaan somessa ja maailmalla hilluttu. Ihan överiksi mennyttä gloriaa häntä kohtaa ja kohta vieläpä kunniatohtori,pyh!
No eiköhän tällekin hoidu joku hyväpalkkainen virka jostain
lajijasuris
- Anonyymi
Voi voi tätä Marinin mollaamista, on hoitanut tehtävänsä hyvin näinä vaikeina aikoina ja. Edustanut Suomea hienosti, menkää te Purralaiset nurkkaan häpeämään
- Anonyymi
Edustanut suomea hienost ?????????
- Anonyymi
No Marinin alaiset työn on tehneet ja Marin harjoitellut puheen ulkoa,.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Lopputuloksen katsoin.
- Anonyymi
No ketäs nyt aletaan haukkumaan, aina pitää olla joku kohde, kun itse on täysi nolla
- Anonyymi
Orpoa tietenkin! Siinä oikea riistäjäporvari!
- Anonyymi
Hyvä idea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91862Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181176- 891175
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51973Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli235942Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63884- 81763
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253756- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42663