Kusipää naapuri

Onnellinen

Muutimme perheeni kanssa Närpiössä olevaan rivitaloon. Jo heti muuttopäivänä alkoi helvetti.

Rivitalon säännöissä oli, että autoa ei saa pysäköidä rivitalon sisälle vievään katuun. Ajatus on ihan OK, pitäähän palokunnan tai ambulanssin päästä esteettä talon ovelle. Naapurini oli kuitenkin ymmärtänyt idean ehdottomana. Meidän olisi pitänyt kantaa muuttotavaramme sata metriä kauempaa! Tehostaakseen "käskyään" hän parkkeerasi autonsa siten että emme päässeet pihatielle.

Tästä alkoi helvetillinen vihanpito. Hän uhkasi minua ja vaimoani esim. putkitongeilla. Naapurinani olevaa Jugoslavialaisperhettä hän kiusasi esim. siten että hän parkkeerasi autonsa ettei perhe voinut viedä kuolemansairasta lastaan suoraa autoon, vaan he joutuivat kantamaan tajutonta lasta satoja metrejä autoon.

Silloin minulla pimahti hermo, uhkasin häntä poliisilla ja oikeustoimilla. Pelästyi, raukka!

Ihmetyttää mikä saa ihmisestä tulemaan tällainen kusipää!? Onko kysymyksessä kasvatus, vai tuleeko se geeneissä???

Nyt olen onnellinen! Ostin omakotitalon. Lähin naapurini asuu kolmensadan metrin päässä!

5

2821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeasti iloinen puolestasi

hyvä että pääset siitä kamalasta paikasta eroon. Sano sille k-päälle että menee kiireen vilkkaa hakemaan jotain apuja lääkäriltä vaivaansa ennenkuin joku hakkaa sen käppänän tuusan nuuskaksi. Minä voisin tulla vähän kouluttaan sitä!

• hitleri

eiks se ole nimitys tuollasille, tietää ettei oo kemistä täällä sillä ois lätty lätissy jo ajat sitten.

• Anonyymi

Samallainen vittupää asuu kuusamossakin eräässä talossa.

• Anonyymi

Siinä onkin syytä tämän aloituksen nostoon!

• Anonyymi

Jokaisessa asunnossa on joku ongelmatapaus naapurissa eikä käytännössä mitään oikeusturvaa, joka ei ole asumisen kannalta kovinkaan hyvä yhdistelmä. Hullussa valtiossa taloyhtiöt voi unohtaa ja lähimpään naapuriin pitää olla vähintään tuo 300 metriä (tai enemmän) jos haluaa elää rauhassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      97
      3998
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      97
      3347
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      131
      2668
    4. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      242
      2173
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      93
      1929
    6. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      100
      1883
    7. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      21
      1819
    8. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      115
      1658
    9. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1321
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      57
      1242
    Aihe