Kusipää naapuri

Onnellinen

Muutimme perheeni kanssa Närpiössä olevaan rivitaloon. Jo heti muuttopäivänä alkoi helvetti.

Rivitalon säännöissä oli, että autoa ei saa pysäköidä rivitalon sisälle vievään katuun. Ajatus on ihan OK, pitäähän palokunnan tai ambulanssin päästä esteettä talon ovelle. Naapurini oli kuitenkin ymmärtänyt idean ehdottomana. Meidän olisi pitänyt kantaa muuttotavaramme sata metriä kauempaa! Tehostaakseen "käskyään" hän parkkeerasi autonsa siten että emme päässeet pihatielle.

Tästä alkoi helvetillinen vihanpito. Hän uhkasi minua ja vaimoani esim. putkitongeilla. Naapurinani olevaa Jugoslavialaisperhettä hän kiusasi esim. siten että hän parkkeerasi autonsa ettei perhe voinut viedä kuolemansairasta lastaan suoraa autoon, vaan he joutuivat kantamaan tajutonta lasta satoja metrejä autoon.

Silloin minulla pimahti hermo, uhkasin häntä poliisilla ja oikeustoimilla. Pelästyi, raukka!

Ihmetyttää mikä saa ihmisestä tulemaan tällainen kusipää!? Onko kysymyksessä kasvatus, vai tuleeko se geeneissä???

Nyt olen onnellinen! Ostin omakotitalon. Lähin naapurini asuu kolmensadan metrin päässä!

6

2990

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeasti iloinen puolestasi

hyvä että pääset siitä kamalasta paikasta eroon. Sano sille k-päälle että menee kiireen vilkkaa hakemaan jotain apuja lääkäriltä vaivaansa ennenkuin joku hakkaa sen käppänän tuusan nuuskaksi. Minä voisin tulla vähän kouluttaan sitä!

• hitleri

eiks se ole nimitys tuollasille, tietää ettei oo kemistä täällä sillä ois lätty lätissy jo ajat sitten.

• Anonyymi

Samallainen vittupää asuu kuusamossakin eräässä talossa.

• Anonyymi

Siinä onkin syytä tämän aloituksen nostoon!

• Anonyymi

Jokaisessa asunnossa on joku ongelmatapaus naapurissa eikä käytännössä mitään oikeusturvaa, joka ei ole asumisen kannalta kovinkaan hyvä yhdistelmä. Hullussa valtiossa taloyhtiöt voi unohtaa ja lähimpään naapuriin pitää olla vähintään tuo 300 metriä (tai enemmän) jos haluaa elää rauhassa.

• Anonyymi00006

Meillä taas koko hemmetin asuitalo kompleksi täynnä kusipäitä ja täysiä idiootteja. Ne jättää auton tyhjäkäyntiin puihalle tunniksi joskus istuvat siellä itse koko sen jan ja joskus lähtevät tekemään muita asioita, ja sitten ne saatana vaan sammuttavat autonsa eikä ees lähtenyt mihinkään. Joskus ajaavat sen pois omalta parkkiruudultansa talon eteen kun tekevät tätä. Sitten kun taas on ilta tai kaamos ja on pimeää, ne ajaa koko parkkipaikan päähän ja kääntää auton ja jättävät tietenkin ne valot päälle siitä niin että kaikkia vitutttaa kun ei illalla olla rauhassa, heti lopettavat joksus hiljaisuudene aikaan klo 22.00 että voivat sanoa etteivät härinnet kenenkänä nukkumista. sitten kun meen pyykkitypaan pesee vaattteita, niin nää vajakit ei ossaa käyttää sitä saatanan pesukonetta, ja se on pesuainelokero täynnä edellisen asukkaan pesuainetta, ihmettelen että miten se on ees mahollista, itse kun pesen pyykkiä, niin vaikka laittaisinkin liikaa niin kyllä aina se kaikki pesuaine katoaa sieltä lokerosta. Pitänyt pestä oyykit ensin ja sitten vittuillakseen kaataa sitä siihe, siinä ne on sitten viikon lillunut ja kerännyt hometta ja haisee pahalle, sitten kun oon töiden takia ja muiden varausten takia kerennyt vain tunnin ajan ottaa itelle ja lyhyin ohjelma kestää 25min niin pittää ensin tyhjänänä pistää pyörii se kkone että saa ne haisevat homeiset pesuaineet poies sieltä. Sitten meillä on sellainen pyykkityvan varaus vihkonen sielä, siinä on jokaiikinen päivä merkattu, ja kellon ajat on siinä omina ruuttuina, nää vajakit ei ossaa tulkita sitä ja kirjoittaa oman pyykkivuoronsa siihen sarkakkeesen jossa lukee klo 7:00.8-00 mutta kirjoittavat asuinhuoneensa perään sitten kellonajan joka voi olla vaikka klo 6.00-9.00 kumpaa aikataulua nyt noudatetaan? Entä jos haluun itse sille ajalle sen pyykkivuoron, nyt en voi laittaa nimeän siihen ajan kohalle, vaan joudun itsekkin käyttää väärin sitä. VITTU. Kirjoitan siihen vihkosen reunaan aina nää saatanan ohjeet, mutta nää vajkit ei vaan osaa käyttää sitä. Sitten joskus ne ottaa 6tunnin pyykkivuoroja ja joskus ottaaa vain 2tunnin, siten että ottavat useamman tunnin kuten vaikka 6.00-12.00 mutta jättävät jottain vartin tai 25min reikiä siihen, jotta muut ei pääse pitkään aikaa pesee pyykkiiään. Sitten juuri tuntia ennen hiljaisuttaa yläkerran kusipää , tekkeee sitä että alkaa avamaan joka vitun lipastoa, hyllä ja luukkua, ja samantien laittaa niitä kiini, heti sekunnin sen jälkeen kun avasi niin laittaa kiini, ei kerkiä ees ottaa sieltä mitään. Ja tkekkee tätä joka hemmetin kaapille yms. mutta juuri ennen hiljaisuutta. Nää vitun paskat ossaa tehä sitä niin että et voi mennä siitä heille sanomaan, kun sitten narsisistisena pääsevät uhriutumaan, että, eihän he ole mitään pahaa tehnyt kumma kun ei saa ees autoa jätää käytntiin pihalle, tai luukkuja avata huoneistossa. Ne ossaa theä sen siten, että eivät riko mitään hiljaisuus sääntöä yms, ja voivat esittää ettää on normaalia elämää yms, mutta kun samat vitun asiat toistuu joka hemmmetin päivä. Niin ei oo vahinkoja tia, mitään, ja jos meen valittaa niin minua pidetään turhana valittajana. Vittu. Kyllä minä ymäärrän että kaapista hakee tavaraa, ja siitä kuuluu ääntä ei voi mitään, mutta jos tunnin ajan yhtäjaksoisesti avaa kaapin ja samantien laittaa kiinni, toistaen tätä joka hemmetin kaapille ja lipastolle yms, ei voi vittu elää normaalist ja vaan etsiä sieltä kaapista jottain, joka vitun kerta "vahingossa" tunti ennen hiljaisuutta ja loppuu juuri hiljaisuuden alettua. Vittu joillakin ihmisillä on köyhä elämä, ne näkee vaan saatanasti vaivaa että muilla vituttais, sen sijaan että tekisivät omasta elämästään parempaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      4
      3693
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3599
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3340
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3312
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2176
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1768
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      31
      1506
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32