Aion tappaa itseni

Aion tappaa itseni lääkkeillä. Minua syytetään oikeudessa laittomasta uhkauksesta vaikka en ole sellaista sanonut. Uhkaus kohdistuu sairaalan työntekijään. Joutuisin maksamaan kummankin asianajajan kulut eikä minulla ole sellaiseen varaa. Näin ollen kun teen itsemurhan asia raukeaa oikeudessa.

4

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos olet varaton, saat ilmaiseksi oikeusavustajan sekä oikeuskulusi maksetaan. Oikeudessa riitely on vain superrikkaille tai persaukisille joiden kulut valtio maksaa.
      Kiinnostaa mitä sanoit? Mitä tapahtui? Ei ihme jos hermo menee huonojen, toimimattomien "palvelujen" takia. Jos et mitään sanonut, asiasta ei tarvitse huolestua, se ei voi toteen näyttää mitään ja sinä selviät syytteettä.
      Itse muistan kun olin nuori ja oli mitään tekemätön ja sanomaton omalääkäri jota ei vaihdettu, kyrpäjyräksi sitä sanoin ja sitten kimppuuni yritettiin usuttaa psykiatri (josta pian pääsin eroon) sitä sanoin partajörpykäksi koska oli varsinainen pukin parta sillä joka yritti kybällä alistaa ja valtaansa voimalla koetti käyttää minuun. No, yritykseksi jäi. Oli silloin ärsytyksen paikka mutta nyt naurattaa koko episodi paitsi sen kohdalta kun huomasin minkälaisesta toiminnasta voi saada isoa palkkaa, se ei ole oikein.

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍑 ­­­N­y­m­f­­o­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17794620Y

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Sanoin keskuksen ilmoitettua minulle kaksi kertaa ettei sairaalassa työskentele hoitajaa jota etsi(oli kyllä) että pitääkö minun ottaa ase mukaan ja tulla sinne niin etsitään numero yhdessä.

    • Anonyymi

      Etukäteen et yksinkertaisesti voi tietää, mitä siellä oikeudessa edes päätetään.
      Miksi tuollaisen takia itsensä pitäisi tappaa ?
      Ehkä tapaus on hyvä opetus, mitä kannattaa sanoa ja mitä ei, missäkin yhteydessä.

      Joku tuolla jo kertoikin, että jos olet varaton, ei juttu tule itsellesi kalliiksi.
      Syytteet voivat hyvinkin raueta ennen kuin kummempia tapahtuu.
      Jos maksuja tulee, ne voi kai sopia maksettaviksi osamaksulla, kyllä niistä jotenkin selviää.
      Älä tapa itseäsi tämän takia, mutta ota oikeasti oppia, kuinka käyttäytyä.
      Ei tällaisesta koko maailma kaadu. Monet ovat tehneet pahempiakin mokia ja silti edelleen hengissä.
      Tsemppiä sulle ihan oikeasti.
      Varmasti edessäsi on ihan hyvä elämä, kunhan hillitset itsesi tiukoissa tilanteissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe