Miksi tulee

Anonyymi-ap

Miksi euralainen tulee Kaupunkiin, vaikka itse sanovat ulko paikkakuntalaiselle. "mene vittuun täältä" jos sattuu Eurassa käymään. Miksi

18

1274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on kun näet, että Eurassa ei ole yhtään mitään, häpeävät sitä. ja änkeävät itse kun Eurassa ei ole mitään.

      • Anonyymi

        Eurassa on kaikki, mitä ihminen tarvitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eurassa on kaikki, mitä ihminen tarvitsee.

        Jos noin on, niin miksi sitten änkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos noin on, niin miksi sitten änkee.

        Jos Eurassa on kaikki mitä tarvitaan, niin vähällä tulee toimeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Eurassa on kaikki mitä tarvitaan, niin vähällä tulee toimeen.

        Tosissasiko olet? Täältähän löytyy, vaikka millaista palvelua ja tarjontaa siihen nähden, paljonko asukkaita pyörimässä. Hyvinvoiva kunta kaikinpuolin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosissasiko olet? Täältähän löytyy, vaikka millaista palvelua ja tarjontaa siihen nähden, paljonko asukkaita pyörimässä. Hyvinvoiva kunta kaikinpuolin.

        Huittisissa on monipuolisempi tarjonta niin asiointi siihen suntaan asiointi on paljon todennäköisempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huittisissa on monipuolisempi tarjonta niin asiointi siihen suntaan asiointi on paljon todennäköisempää.

        Sitten sun pitää käydä Huittisissa, ellei Euran tarjonta riitä. Mulle riittää ja aion vast'edeskin tukea oman kunnan yrittäjiä ja laittaa raha kiertämään täällä. Saako kysyä, mitä erityistä siellä Huittisissa sitten on?


      • Anonyymi

        Eurassa viihtyvät kateus, nurkkakuntaisuus, sisäsiittoisuus, nepotismi, hyvävelijärjestelmä sekä yksityisasioiden tonkiminen ja niistä juoruaminen kolmannelle osapuolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten sun pitää käydä Huittisissa, ellei Euran tarjonta riitä. Mulle riittää ja aion vast'edeskin tukea oman kunnan yrittäjiä ja laittaa raha kiertämään täällä. Saako kysyä, mitä erityistä siellä Huittisissa sitten on?

        Ainakin näin säkyläläisenä täytyy sanoa että Huittisissa on monipuolisempi valikoima tuotteiden suhteen. Ensisijaisesti tietenkin hyödynnän Säkylän kauppoja sen verran kuin mahdollista, ja jos löydän Säkylästä sen mitä olen hakemassa niin ostan sen Säkylästä. Mutta jos en löydä, Huittisista viimeistään on löytynyt mitä olen ollut hakemassa. Eurasta en ole enää jostain syystä löytänyt sen hääppösemmin kuin Säkylästäkään jos on ollut tarve päästä isommille markkinoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eurassa viihtyvät kateus, nurkkakuntaisuus, sisäsiittoisuus, nepotismi, hyvävelijärjestelmä sekä yksityisasioiden tonkiminen ja niistä juoruaminen kolmannelle osapuolelle.

        Kaikissa taantuvissa kepukunnissa on sama meininki. Eivät sovi ihmisen asuinpaikaksi.


    • Anonyymi

      Se on se Euralainen kateus. se saa Euralaisen käyttäytymään asiattomasti.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Eikö Euralaiset voisi pysyä pois Raumalta.

      • Anonyymi

        Euralaiset itse ovat ajamassa ulko paikkakuntalaisia pois. miksi sitten itse änkeävät Raumalle.
        Montako sataa käy Raumalla töissä. eikö voisi mennä muualle töihin. mitä pitäisi sanoa tai tehdä että ymmärtävät pysyä pois.


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä, tehkää itse työpaikat, koulut , virastot, kaupat. pysykää Eurassa.

    • Anonyymi

      Miksi änkee kun Euralaisista EI kukaan pidä.

    • Anonyymi

      Kyllä tää eura on paska kylä. Ihmiset on sisäänpäin lämpiäviä hörhöjä.
      Viisainta olis lakkauttaa koko kunta.

    • Anonyymi

      Eikö kukaan voi kertoa miten Euralaiset saa pois.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe