Hei mies. Mä tykkään monesta asiasta sussa: Mä tykkään sun äänestä. Se on lempeä ja vahva. Ja sun silmistä, jotka on aina lämpimät, mutta välillä totiset ja välillä kujeilevat. Ja sun selästä ja hymystä. Sä oot myös rohkea, kiltti ja huumorintajuinen.
Mut mä en keksi, miksi sä tykkäisit musta, mut toivon, et tykkäisit. ❤️
Mä tykkään susta niin, että halkeen
20
1426
Vastaukset
- Anonyymi
Olen sinusta ihan sekaisin. Riittääkö se?
- Anonyymi
Riittäähän se, jos osuu kohteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittäähän se, jos osuu kohteeseen.
Olen täällä kirjoittanut ne jutut, joihin sinussa ihastuin ja jonka takia rakastuin. Eikä niitä ole vähän.
- Anonyymi
Aloittaja vastaa, että riittäisi, mutta tuskin oot hän.
- Anonyymi
Tykkään sun silmistä kun jäät tuijottamaan minua niin se tuntuu kivalta 😊 tykkään äänestäsi varsinkin kun kuiskaat tai huokailet... Tykkään sun huulista ne on kauniit. Tykkään sun hiuksista kun ne auringonvalossa oikein kimmeltää.
Tykkäsin siitä tosipaljon kun kerran tulit seisomaan mun viereen niin että meidän kädet hipoi toisiaan kun ihmettelimme jotain oih... se tuntui niin hyvältä jos aika ois pysähtynyt en olisi lähtenyt siitä tilanteesta koskaan pois niin hyvältä tuntui läheisyytesi...- Anonyymi
Milloin tapahtui tuo merkillepantava fyysisen läheisyyden hetki? (Minulla samankaltainen tilanne vähän aikaa sitten. Ei tapahdu usein.)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin tapahtui tuo merkillepantava fyysisen läheisyyden hetki? (Minulla samankaltainen tilanne vähän aikaa sitten. Ei tapahdu usein.)
Ei pysty vastaamaan kun se heti poistetaan vaikka kyseessä on vain vuodenaika. En tiedä millä hiton perusteella nuita poistetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pysty vastaamaan kun se heti poistetaan vaikka kyseessä on vain vuodenaika. En tiedä millä hiton perusteella nuita poistetaan.
Voi kertoa toisella tapaa. Mitä ihmettelimme?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kertoa toisella tapaa. Mitä ihmettelimme?
Töissä liittyviin tapahtumiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä liittyviin tapahtumiin.
Bingo! Oot tomera tekijä, ihastuin semmoiseen mitä naiset näyttelee lavalla olevansa, olet oikeasti. Se vaatii luonnollista voimaa, tomeruus. Oot ottanut elämän hallintaasi. Ihailen. Ei se antamalla kehity, se hallinta.
- Anonyymi
Nainen katsoi minua pitkään suoraan silmiin. Sen haluaisi kokea aina uudestaan saman naisen kanssa. m>n
- Anonyymi
Kyl mä tykkään susta. Sun silmistä, kasvoista, hiuksista. Sun vartalosta, jutuista ja hyvyydestä.
Mies sinisessä asussa.- Anonyymi
Kerro vielä jotain tästä naisesta? 😊 Saattas osua ja upota. 🤭
- Anonyymi
Kysymys kuuluukin nyt, että missä olet päässyt kuuntelemaan ääntäni ja näkemään kuijeilevat silmäni?
- Anonyymi
Kuka tuollaisesta lehmästä tykkäisi, paskaa suoltaa yhtenään. Niihin sinun juttuihin on kyllästynyt jokainen.
- Anonyymi
Luepa noita vastauksia ja mieti uudelleen 😁 sivusta vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luepa noita vastauksia ja mieti uudelleen 😁 sivusta vaan.
No nyt saatan arvata. 🤭 Missä nähtäis
- Anonyymi
Etkä tykkää . Nauroit ivallisesti miun pippelille. Sen takia saatan päättää päiväni . Ei sellainen ole tykkäämistä .
- Anonyymi
Nähtiinkö perjantaina?
- Anonyymi
Ei nähty.. - nainen sivusta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831599- 111487
Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731415Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2341385Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 91981
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973