Mä tykkään susta niin, että halkeen

Anonyymi-ap

Hei mies. Mä tykkään monesta asiasta sussa: Mä tykkään sun äänestä. Se on lempeä ja vahva. Ja sun silmistä, jotka on aina lämpimät, mutta välillä totiset ja välillä kujeilevat. Ja sun selästä ja hymystä. Sä oot myös rohkea, kiltti ja huumorintajuinen.

Mut mä en keksi, miksi sä tykkäisit musta, mut toivon, et tykkäisit. ❤️

20

1426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen sinusta ihan sekaisin. Riittääkö se?

• Anonyymi

Riittäähän se, jos osuu kohteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riittäähän se, jos osuu kohteeseen.

Olen täällä kirjoittanut ne jutut, joihin sinussa ihastuin ja jonka takia rakastuin. Eikä niitä ole vähän.

• Anonyymi

Aloittaja vastaa, että riittäisi, mutta tuskin oot hän.

• Anonyymi

Tykkään sun silmistä kun jäät tuijottamaan minua niin se tuntuu kivalta 😊 tykkään äänestäsi varsinkin kun kuiskaat tai huokailet... Tykkään sun huulista ne on kauniit. Tykkään sun hiuksista kun ne auringonvalossa oikein kimmeltää.

Tykkäsin siitä tosipaljon kun kerran tulit seisomaan mun viereen niin että meidän kädet hipoi toisiaan kun ihmettelimme jotain oih... se tuntui niin hyvältä jos aika ois pysähtynyt en olisi lähtenyt siitä tilanteesta koskaan pois niin hyvältä tuntui läheisyytesi...

• Anonyymi

Milloin tapahtui tuo merkillepantava fyysisen läheisyyden hetki? (Minulla samankaltainen tilanne vähän aikaa sitten. Ei tapahdu usein.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin tapahtui tuo merkillepantava fyysisen läheisyyden hetki? (Minulla samankaltainen tilanne vähän aikaa sitten. Ei tapahdu usein.)

Ei pysty vastaamaan kun se heti poistetaan vaikka kyseessä on vain vuodenaika. En tiedä millä hiton perusteella nuita poistetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pysty vastaamaan kun se heti poistetaan vaikka kyseessä on vain vuodenaika. En tiedä millä hiton perusteella nuita poistetaan.

Voi kertoa toisella tapaa. Mitä ihmettelimme?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kertoa toisella tapaa. Mitä ihmettelimme?

Töissä liittyviin tapahtumiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Töissä liittyviin tapahtumiin.

Bingo! Oot tomera tekijä, ihastuin semmoiseen mitä naiset näyttelee lavalla olevansa, olet oikeasti. Se vaatii luonnollista voimaa, tomeruus. Oot ottanut elämän hallintaasi. Ihailen. Ei se antamalla kehity, se hallinta.

• Anonyymi

Nainen katsoi minua pitkään suoraan silmiin. Sen haluaisi kokea aina uudestaan saman naisen kanssa. m>n

• Anonyymi

Kyl mä tykkään susta. Sun silmistä, kasvoista, hiuksista. Sun vartalosta, jutuista ja hyvyydestä.

Mies sinisessä asussa.

• Anonyymi

Kerro vielä jotain tästä naisesta? 😊 Saattas osua ja upota. 🤭

• Anonyymi

Kysymys kuuluukin nyt, että missä olet päässyt kuuntelemaan ääntäni ja näkemään kuijeilevat silmäni?

• Anonyymi

Kuka tuollaisesta lehmästä tykkäisi, paskaa suoltaa yhtenään. Niihin sinun juttuihin on kyllästynyt jokainen.

• Anonyymi

Luepa noita vastauksia ja mieti uudelleen 😁 sivusta vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luepa noita vastauksia ja mieti uudelleen 😁 sivusta vaan.

No nyt saatan arvata. 🤭 Missä nähtäis

• Anonyymi

Etkä tykkää . Nauroit ivallisesti miun pippelille. Sen takia saatan päättää päiväni . Ei sellainen ole tykkäämistä .

• Anonyymi

Nähtiinkö perjantaina?

• Anonyymi

Ei nähty.. - nainen sivusta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1599
    2. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      11
      1487
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1415
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      234
      1385
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1301
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1110
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1040
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      91
      981
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    Aihe