Aiheesta kiinnostuneille on tässä tarjolla kiinnostava artikkeli:
https://www.tietopiste.com/maapallon-naurettavat-lentoreitit/
Artikkeli on luettavissa 19 eri kielellä.
Pallomaan naurettavat lentoreitit......!
5
174
Vastaukset
- Anonyymi
Tietopiste on pelkkä vitsi, oliko jotain uskottavaa lähdettä joka ei täynnä virheitä ja väärinymmärryksiä?
- Anonyymi
Pete jos kävi itse selittämässä omaa artikkeliansa täällä, joten kannattaa katsoa tästä keskustelusta miksi artikkeli on väärin:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17764462/onko-lentoreitit-maailmassa-oikeasti-todiste-litteasta-maasta - Anonyymi
Viki ei selvästi lue tätä palstaa kun pistää linkin joka jo märehdittiin loppuun asti.
Lentoja saa edelleen Etelä-Afrikasta suoraan Australiaa välilaskutta, ja lento-aika on odotetusti puolet siitä mitä vaihto-lento Persian Lahden kautta kestää.
Ja myös sekä Sydneystä että Aucklandista saa lentoja suoraan Santiagoon, myös välilaskutta.
Se miksi useat firmat lentää välilaskun kanssa johtuu taas siitä että heille on edullisinta koota matkustajat runkokeskuksiin ja lennättää niiden välillä isolla A380 koneella väkeä. Kenelläkään ei ole koneita lennätellä non-stoppina kaikista paikoista joissa käyvät koneinensa kääntymässä kaikkiin muihin kohteisiinsa.
Vähän samaan tapaan kuin miksei Oulusta ole viivasuoraan junarataa Stadiin; menee sen sijaan kaupunkien kautta kiertäen joko idästä tai lännestä.Näinhän nämä asiat menevät - avaaja laittelee "varmoja ja tietäviä linkkejä", jotka ovat mitä sattuu.
Olen monasti suositellut lentämistä maapallon eri paikkoihin, jolloin havaitsee yllättävästi pannukakkumaan olevan pannukakkuharha.
BA ja QF lentävät päivittäin Lontoo-Signapore-Sydney väliä, joten matka on helppo, kun liihottelee Helsingistä Lontooseen ja astuu Aussin koneeseen:). Sydneystä voi sitten liihotella moneen eteläisen pallonpuoliskon maahan ja yllättyä näkemästään.
Ja voihan sitä liihotella ensin Lontoosta Johannesburgiin, josta pääsee suoralla lennolla Sydneyn kentälle, myös yllättyy näkemästään.
Suoraan sanoen, ei pidä väittää olemattomia vain väittämisen ilosta, kun kaikki väittämäsi (aloittajan) voidaan todistaa vääriksi.
Toisaalta, salaliittolaisen on hyvin vaikeaa myöntää olemattoman olemattomaksi, mieluimmin haetaan taas jokin käsittämätön teoria olemattomuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1404231Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.382490Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442138Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet231194Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711092- 541007
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on34935Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63916- 47854
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies104825