PKO ja Prisman piha

Anonyymi-ap

Luulisi PKO:lla olevan rahaa ja sen verran kunnioitusta asiakaskuntaa kohtaan että pitäisi edes Prisman pihan sellaisessa kunnossa että asioimaan pääsisi ilman maastoautoa.
Aivan järkyttävillä montuilla ja paukuroilla on Prisman pitkän sivun parkkipaikka!

25

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki rahat menee herra toimitusjohtajan lompsaan sori

      • Anonyymi

        LUULISI OLEVA VARA MAKSAA HÖYLÄYS, LEIKKAAMALLA PALKKAA NORMAALIKSI, MITÄ KESKIMÄÄRIN MAKSETAAN TUUNAREILLE.


    • Anonyymi

      Parkkihallissa on tasaista.

    • Anonyymi

      Odottavat että aurinko jäät sulattaa. Kun tulee suvikeli ja jää on pehmeää, niin olisipa hyvä oikealla kalustolla pyyhkäistä pihat tasaiseksi vaikkapa yöaikaan.
      Voe miten olisi tyytyväisiä omistaja-asiakkaita bonusta hakemassa seuraavana päivänä.

    • Anonyymi

      Jaa,en tiedä kun en asioi siellä. En asioi s ryhmässä,niin huonot kokemukset on.
      Viimeksi kävin 6v .sitten.

      • Anonyymi

        Mulla taitaa olla 10v Prismassa käynnistä.Ei kiinnosta !


    • Anonyymi

      mitä pienistä, kun ei pienetkään meistä.

      • Anonyymi

        ÄLÄ TULE VALITTAMAAN, KUN EN MINÄKÄÄ TULE SINULLE VALITTAMAAN..


    • Anonyymi

      Pihatyöt on myyty ulkopuoliselle talohuollolle.

      • Anonyymi

        se on saanut rahat


    • Anonyymi

      Ei ole pakko käydä on ihan vapaa ehtoista.

      • Anonyymi

        JA VOIHAN TILATA, LÄHETTI-PROPOTTI TUO KOTIOVELLE.


    • Anonyymi

      Voi hölmö! Luuletko oikeesti ,että Prisman henkilökunta pihat auraa?! Aivan turha kauppaa tästä moittia . Sinä olet varmaan sellainen , joka kaikesta valittaa! Ajat autosi tolppaan, niin sekin on jonkun muun vika! !

      • Anonyymi

        Aloittaja on ajotaidoton turhan vinkuja. Kyllä minä olen siellä päässyt aivan tavallisella etuvetoisella autolla ajamaan. Jokaisen pitäs tajuta se , että talvella on vähän erilaista liikkua kuin kesällä.


      • Anonyymi

        EI NIIDEN TARVITSE. EI SE HEILLE KUULU.


      • Anonyymi

        Prisman henkilökunta?! Oot sie hölömö, vai näyttelet sie? Kauppias se tekee kauppansa pihan hoitosopimukset urakoitsijoiden kanssa. Halvalla ei saa hyvää työtä.


    • Anonyymi

      Fiksut ajaa autonsa parkkihalliin, mutta ymmärrän, että syrjäkyliltä tulijoille saattaa liukuportaat tai hissi olla hyvinkin pelottavia :)

      • Anonyymi

        Luulisi enempi kaupinkilaisia vaivaavan. Hautomokennostoissaan sienneitä.


      • Anonyymi

        Katopa missä kunnossa on liikenneympyrästä parkkihallin ovelle vievä tie... Ei pääse enää madalletulla bemarilla.


    • Anonyymi

      halvalla ei saa yleensä hyvää. pätee ihan kaikessa.

    • Anonyymi

      Joensuulaisten talohuoltojen varaan ei kannata jättää talven lumitöitä, enemmin kannattaisi palkata yksityinen tekijä, sieltä löytyy sellaisiakin jotka osaa ja jopa ymmärtää , että työnsä pitää tehdä kunnolla.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, kantsii harkita millaiset tekijät palkkaa, muutoin saa maksaa tekemättömistä töistä, onks siinä järkee ?


    • Anonyymi

      PKO on tuonut ylikansallisen coop tuotteet,maistoin ja ei kyllä halpis maistu ja pelkona on jos tuotantolinja saastuu.
      Lopetin ostamisen heti yhteen tuotteeseen.
      Nämä kaikki PKO on pois Suomalaiselta tuottajalta ja PKO tukee sitä,että Suomalainen maatalous ajetaan alas !

      • Anonyymi

        Älä jankkaa tuota samaapaskaa!!


    • Anonyymi

      Ei saa höyläämisestä poonuksia juntit.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe