Hei kaikki kaipaajat minä täällä!

Anonyymi-ap

Ajattelin järjestää kesän aikana teille mahtipontisen Gladiaattori-taistelunäytöksen jossa voitte ottaa toisistanne mittaa. Taisteluvälineistä saatte valita itsellenne sopivat, eli miekka, keihäs tai peitsi.

Harjoittelu kannattaa aloittaa jo nyt ja mieluiten jo vuosia sitten, mutta näillä mennään. Suosittelen myös kasvis- hiilihydraattipitoista ruokavaliota harjoittelun ajan. Otan yhteyttä kun ajankohta lähenee, onnea matkaan!

27

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko elänyt nuoruuttasi kultaisella 80-luvulla?

• Anonyymi

Miten se tähän liittyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se tähän liittyy?

Eli olet. Olet varmaan myös puuhatäti, tolerant heppatyttö? Molemmat hyviä asioita, ei siinä mitään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet. Olet varmaan myös puuhatäti, tolerant heppatyttö? Molemmat hyviä asioita, ei siinä mitään...

En sattumoisin ole mitään mitä en itse myönnä olevani, ja se ei ole kumpaakaan noista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas ”joku” kertomusten mestari yrittää vaikuttaa ympärisröönsä johdattelemalla ätmiä, niin surullinen näky tämä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas ”joku” kertomusten mestari yrittää vaikuttaa ympärisröönsä johdattelemalla ätmiä, niin surullinen näky tämä

Jos oisin lääkäri, veikkaisin sosiopaattista luonnetta

• Anonyymi

Otan sen miekan. Vaikka on tietysti mun tuurilla todennäköistä, että kompastun ja lävistän sillä itseni ennen kuin mun vuoro edes tulee... Mutta näillä mennään.

• Anonyymi

Haastava valinta, muista harjoitella ranneliikettä ja vartalon kiertoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haastava valinta, muista harjoitella ranneliikettä ja vartalon kiertoja.

Ei himputti, välilevyt paukkuu pelkästä ajatuksesta. Mitähän tästä vielä tulee...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei himputti, välilevyt paukkuu pelkästä ajatuksesta. Mitähän tästä vielä tulee...

Välilevyt paukkuu noin pienestä. Sinut on diskattu

• Anonyymi

Missä itseluottamus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välilevyt paukkuu noin pienestä. Sinut on diskattu

SYRJINTÄÄ!!!1!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SYRJINTÄÄ!!!1!

Niin on.

• Anonyymi

Ottaisin keihään ja taistelisin sen komean miehen puolesta.

• Anonyymi

Tulen samuraina ja voitan kaikki

• Anonyymi

Tämä ei ollut Samu Rairaille

• Anonyymi

Mää otan puukon ja isken sillä

• Anonyymi

Sinut on diskattu parempaa onnea ensi kerralla

• Anonyymi

En mä viitsi kun voita kuitenkaan. Mies jota kaipaan on kuin rakkausromanien Fabio.

• Anonyymi

Kyllä sun nyt tarvitsee tarkentaa vähän noita luokituksia, laitetaanpas vaikkapa miinus ja plus satakiloa alkukarsintoihin rimaksi eli kukkakepit ja paalujuntat omiin sarjoihinsa, plus 140 laardiaattori kuninkuusluokaksi

• Anonyymi

Kukkakepeille on ne keppihevoskisat ja niihin en ota kantaa

• Anonyymi
    • Minä mukana valomiekkani kanssa🗡️

• Lintsaan ja lähetä paikalle puolestani prinsessa Lempin, hän ei tarvitse erillisiä aseita.

• Ajattelin et sä olisit laittanut yhden tyypin pesismailan kanssa...

• EmpressOfTheLight kirjoitti:

Ajattelin et sä olisit laittanut yhden tyypin pesismailan kanssa...

Muuten kyllä, mutta mä luulen ettei ne fisusukkikset näytä hyvältä mun päällä 😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      202
      6336
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2867
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2327
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      95
      2121
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2031
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1447
    7. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      309
      1432
    8. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      78
      1422
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1346
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1305
    Aihe