taas pisteitä Vesilahdelle! hyvä Vesilahti!

Anonyymi-ap

10

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä on taas ihan turha tieto Vesilahden kohdalla. Ei maahanmuuttajat halua kuolleeseen kylään asumaan , vaan kehäkolmosen eteläpuolelle tai suurempiin kaupunkeihin jossa on muitakin elintasosurffareita kaikkinen Kelan ja sossun etuineen.

    • Anonyymi

      Kelaperäistä maahanmuuttoa, Tampereella niitä piisaa...

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei Vesilahdessa ole edes virikkeitä kantaväestölle, niin miksi tänne kukaan maahanmuuttaja kotiutuisi kun ennakkoluulot on mitä on junttilassa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Vesilahdessa ole edes virikkeitä kantaväestölle, niin miksi tänne kukaan maahanmuuttaja kotiutuisi kun ennakkoluulot on mitä on junttilassa.

        Hyvä että puskat pysyy puhtaana raiskaajista. Ikävä lukea uutisia aikuisten miesten käyttävän raakaa väkivaltaa nuoria tyttöjä kohtaan. Olemme epäonnistuneet valtiona ja kansana, kun emme pystyneet huolehtimaan heistä. Tietäen, kuinka helppoa se olisi ollut.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oulussa alakouluikäiset lapset puukottaneet toisiaan
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/50cd7d88-254e-4e7d-8b80-2b44d7812448
        Mikä on Vesilahden mahdollisuus pysyä tällaisesta erossa? Millaisia ratkaisuja pitää tehdä?

        Ja Turussa jaetaan väkivaltavideoita nettiin
        https://yle.fi/a/74-20008814/64-3-148430
        Miten pystytään pitämään Vesilahti erossa tällaisesta?

        Turku,Oulu, Tampere, pääkaupunkiseutu: selvä trendi nähtävissä, Vihreät pääsevät valtuustoon, alueelle tulee paljon maahanmuuttajia, levottomuudet alkavat.


    • Anonyymi

      Hautausmaalla ei tarvita palvelijoita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe