Ainakin siltä vaikuttaa.
Olet tainnut kadota.
31
1292
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mies, en katoa sulta koskaan.
- Anonyymi
Niin kauan kun on tarvis.
- Anonyymi
Jotkut on jo tajunnut jättää uppoavan laivan. Minäkin pian.
- Anonyymi
Kuka edes puhuu näin?
- Anonyymi
No kuka käskee soutamaan jos suunta on selvästi väärä
- Anonyymi
Mulla hajoaa pää ja sydän täällä. Tämä on ihan sekopäistä touhua etsiä jotain tutunoloista kirjoittajaa illasta toiseen, kun ei kuitenkaan lopulta tiedä kuka se on. En jaksa enää olla yksin kuvitelmissani ja kaivata aina vain tyhjää eikä koskaan saa mitään varmaa takaisin. Enkä jaksa hapuilla oikeassa elämässä kuin joku säälittävä pikkutyttö ja yrittää etsiä siellä jotain hataria merkkejä siitä, että typerät kuvitelmani ovat olleet totta, edes jollain tasolla. On pakko mennä pois, muuten minä hajoan.
- Anonyymi
Lakkaa hyvä mies esittämästä sellaista, siitähän sillä pääsee
- Anonyymi
Suoraa kysyt vaan sillä siitä pääsee
- Anonyymi
olen vain aivan uuvahtanut kaikkeen :(
- Anonyymi
Ketä etsit? Miestä vai naista?
- Anonyymi
Ethän ees huomaisi, jos katoaisin planeetalta.
- Anonyymi
Ootko kaveri? :).
- Anonyymi
Oletko tosissasi. Moraalitonta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tosissasi. Moraalitonta
Mikä on moraalitonta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on moraalitonta ?
Yksi trollimiehen hahmoista ja ulostuloista, kaikki on moraalitonta ja väärin eritoten omat kommentit. Tietoa on toki hyvä aina yrittää onkia
- Anonyymi
Missä viimeksi nähtiin? Haluatko nähdä vaikka kielsit käymästä?
- Anonyymi
Joskus tällä oli merkitystä itselleni, mitä täällä on.
Ei enää aikoihin.
Käyn täällä joskus, mutta en piittaa enää näistä kirjoituksista.
Kuolema on korjannut läheisiäni.
Laitoin surullisena pari viestiäni eräälle tärkeälle.
Ei mitään vastauksia niihin.
Joten jätän nämä jutut tänne. Ymmärrän ettemme tulemme koskaan tutustumaan.
Levollista yötä. Jeesus myötä.
🙏🫶✨️- Anonyymi
Tästä tuli surullinen olo. Voimia ja jaksamista sinulle. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Otan osaa.
Kaikki on annettava pois, taakatkin nostetaan sydämeltä lempeästi, varovasti suru pyyhitään kuin unohtuva uni. Vain rakkaus jää, täydellinen valo.
– Pia Perkiö –
Hyvää yötä ✨
- Anonyymi
Toisia näkee harvemmin, yhden olen nyt nähnyt kahdesti, eilen viimeksi (03/23) uusi mieleinen kokemus. Omasi kauniin hymyn, jonka jakoi minulle. Hyvän mielen tuoja, kiitos tästä kunniasta, jos tunnistit itsesi😉
- Anonyymi
En ole täällä vielä kotona tätä käsihaavaani poden
- Anonyymi
Turha luulo
- Anonyymi
Kyllllllllä. Kadonnut.
- Anonyymi
EVVK
- Anonyymi
Joskus synkkinä hetkinä toivon että voisin vaan kadota.
- Anonyymi
Lähempänä kun uskotkaan
- Anonyymi
Löydetyksi tuleminen ei aina ole hyvä asia, olen ylittänyt jonkinlaisen näkymätön rajan. Minusta tuntuu kuin olisin tullut paikkaan, johon en koskaan uskonut että minun pitäisi tulla. Ja en tiedä miten pääsin tänne. Se on outo paikka. Se on paikka missä on pieni vaaraton unelma ja sitten uninen, varhain aamulla puhuminen on johtanut minut pohtimaan kuolemaa ja tuhoa.
- Anonyymi
En ole vielä kadotettu, vain jotain kadonneita asioita ja aikoja tässä etsiskelen, siitä poissaolevuus. Toit mieleen jotain jo menneeksi luulemaani. Se on laskettava ansioksesi.
- Anonyymi
Olen katoava aave , Mustanaamio. Vanha viidakon sanonta ; Mustanaamio katoaa silloin tällöin runkulle kun Diana ei anna !
- Anonyymi
Viestin päässä olen
- Anonyymi
Olen vielä täällä mutta se vanha ihastus lakkasi kummittelemasta tajunnassa niinkui tieteellisesti
Ajateltjna kiinnostavaa. Köyhät lähes juopot ei yleensä
Naista kiinnosta jos lisää vielä psyykkisen ongelman
Tästä kuitenkin oli tiedeuutisissa näistä kemioista
Ehkä vaan sairautta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinasta hieno juttu Suomen suurimmassa lehdessä
Hienossa haastattelussa Martina kertoo mielenkiintoisesta elämästään kauniine kuvineen. Jutusta selviää muun muassa, ett3682003Kaukosuhteet.
Mitä mieltä olette kaukosuhteista ja siitä että asutaan ainakin alkuun hyvin kaukana toisistaan niin että irl tapaamaan3501803Nyt se on todistettu virallisesti. Suomalaiset ovat maailman tyhmimpiä.
Suomessa on suurin usko massamediaan. Tämä sellittää paljon, miksi Suomi on tehnyt tyhmiä ratkaisuja historiassa. Mentii3171443Jopa 35-vuotiaiden naisten kuolemissa on nyt hälyttävä piikki
Jopa 35-vuotiaiden naisten kuolemissa on nyt hälyttävä piikki – Erikoislääkäri antaa tarkat neuvot, mitä pitää muuttaa69943- 38913
RKP suostuu jatkamaan, jos PS tekee myönnytyksiä maahanmuuttoasioissa
Purra sanoi aikaisemmin ettei PS tingi enää yhtään. Pattitilanne.244877Rällääjä bemari
Joku vanha 5-sarjalainen bemari rällää hirveällä ylinopeudella tässä kylillä. Poliisia ei näy mailla halmeilla. Kohta sa30870Kaipaan piristystä!
Elämä potkii päähän. Voisko joku kertoa jotain hyviä juttuja? Vitsejä, ihan mitä vaan hauskaa.?155821Onkohan sinun tunteesi lopullisesti ohi
Minusta tuntuu, että alan olemaan itse jo aika rikki. Haluaisin tutustua, mutta mitään ei tapahdu. Minun syytä se on, i35715- 188683