Koira ei enää nuku kanssani

Tämä saattaa vaikuttaa nyt todella tyhmältä, mutta olen 20-vuotias nainen, ja äitini kuoleman jälkeen minulle jäi hänen koiransa. Koira on nyt 10-vuotias, ja ollaan oltu koko tämä aika koko ajan toisissamme kiinni. Asun nykyään kahdestaan lapsuuteni kodissa veljeni kanssa. Koirani on aina ollut todella kiintynyt minuun, ja seuraa minua koko ajan ja viettää koko päivän kanssani: Siellä missä minä olen, on myös karvakamu. Se myös pyytää multa aina ruoan ja lenkit, ja on nukkunut 10 vuotta mun huoneessa, joka ikinen yö, kunnes muutin vuodeksi pois opiskelemaan. Sille tuli kauhea eroamispelko, ja itki usein mun perään.

Nyt viikko sitten tapahtui jotain kummaa, ja se halusi yhden aikaan yöllä pois mun huoneesta, ja juoksi suoraan mun veljen huoneeseen nukkumaan. Tänään sama juttu: Nukkui mun vieressä kello 3 asti yöstä, ja sitten kauheella kiireellä veljen huoneeseen nukkumaan.

Veljeni alkoi juuri seurustelemaan, ja nukkuvat yhdessä hänen sängyssään. Tyttö hoitaa työkseen eläimiä, kuten kissoja ja koiria. Mun koiran yölliset sekoilut alkoi samoihin aikoihin, kun veljen tyttöystävä aloitti työt. Myös joskus juoksee ympäriinsä talossa, eikä rauhoitu.

Aamusti aina koirani ryntää takaisin mun huoneeseen ja tulee peiton alle ihan iholle kiinni nukkumaan. Onko jollakin jotain ideaa mistä voi johtua? Itkettää aivan kamalasti, kun en saa enää unta ilman sitä koiraa, mutta en halua pakottaa sitä viereen. Tulee olemaan tuskainen loppuelämä, kun joskus aika hauvasta jättää.

6

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itkettävä asia todellakin !

• On juu, kun olen itse aika herkkä ihminen, ja koira on niin tärkeä. Tiedän kyllä, että ei ole maailman loppu ja itkeminen ei auta, mutta en voi asialle mitään.

• Anonyymi

On ihan normaalia ja yleistä että koira alkaa vetäytyä tietystä ihmisestä, jos ihminen katoaa kotoa pidemmäksikin aikaa. Mutta asia on kyllä korjattavissa, alat vaa olee koiran kaa yhä enemmän

• Oon nyt ollut jo vuoden koiran kanssa, mutta nyt on alkanut olemaan öisin poissa. Nyt tosiaan tajusin, että koiralla on isompi ongelma. Tuntuu siltä, kuin se pelkäisi jotain tässä talossa, missä on asunut 10 vuotta. Se tuijottaa pimeyteen, eikä pysty rauhoittumaan öisin. Yksi yö se juoksi 2 tuntia levottomasti huoneiden välillä, ja tuijotti pimeää olohuonetta hievahtamatta.

• Anonyymi

Veljen tyttöystävä hoitaa koiria ja kissoja ja nukkuu toisessa huoneessa minne koirasi yöllä menee,siellä on tuoksuja mistä se on kiinnostunu.Tai veljesi tyttöystävä tuoksuu itse koiralle paremmalta kuin sinä?tai veljesi.Koiran hajuaisti on kummallinen,samaa se tekee meidän koira,on aina kiinnostunu vieraiden tuoksuista ja kampeaa heidän petiin iltaisin vaikka aina muuten minun jalkopäässä nukkuukin yöt.

• Okei joo, mielenkiinnosta! Mietein, nyt kun tyttöystävä on poissa niin mahtaakohan se etsiä sitä? Tosiaan nyt tapahtui uutta, ja koirani on öisin levoton. Ihan niinkuin se pelkäisi jotain tässä talossa. Öisin se ravaa edes takaisin huoneiden välillä, ja tuijottaa pimeää olohuonetta tai keittiötä. Iskä otti hoitoon, jotta kokeiltaisiin miten se reagoi siellä. Pälyili vähän aikaa ympärilleen, mutta sitten alkoi nukkumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      116
      5307
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5074
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4134
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3620
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3228
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2811
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1949
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1810
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1673
    Aihe