Miksi Yle alkaa näyttää Lupausten linnake-sarjaa toisen kauden jaksoilla, kun ensimmäinenkin on näyttämättä? Telkku-sivuston mukaan ekan kauden jaksot on nähtävissä vain Areenassa.
Milloin ne on nähty televisiossa prime time-aikaan?
Lupausten linnake
7
4976
Vastaukset
- Anonyymi
Sarjaa näytettiin myöhäisillassa, joten sen ykköskausi on jäänyt monelta täysin pimentoon. Mikä älynväläys on nyt sitten alkaa kakkoskausi tällä ajalla klo 19?!!!
Kuka siellä oikein päättää asioista Yle? Voisitteko palkata asiantuntevaa työväkeä. Olen sen maksaja.- Anonyymi
Muista kiittää ylen kokoomustaustaista johtoa tästäkin!
- Anonyymi
Katsoin ja en tajunnut yhtään mitään. Kuka oli kenen ja miksi...
Kiitos Yle, aikamoista katsojan aliarvioimista, tai yli- kun pitää itsestäänselvyytenä spirituaalisia lahjoja.
Noh, Ylen tuntien, sarja alkaa pyöriä muutaman kuukauden kuluttua UUTENA ykkösen alkuillassa. Sitä veivataan kuin aikoinaan Sydämen asiaa.
*huokaus* - Anonyymi
Arenasta löytyy myös 1. kausi
- Anonyymi
Areenasta löytyy sekä 1. että 2. kausi, ovat siellä vuoden loppuun asti. Suosittelen katsomaan. Sarja on huippu hyvä!!!
- Anonyymi
Voi olla hyväkin, mutta väärään aikaan tulee telkasta: klo 17 😬. Ei voi koko perheellä katsoa. Jotain rotia pitäis tuohon ohjelmasuunnitteluun saada! Tämä on selkeästi myöhäisillan ohjelma, jolloin lapset ovat jo nukkumassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla hyväkin, mutta väärään aikaan tulee telkasta: klo 17 😬. Ei voi koko perheellä katsoa. Jotain rotia pitäis tuohon ohjelmasuunnitteluun saada! Tämä on selkeästi myöhäisillan ohjelma, jolloin lapset ovat jo nukkumassa.
Samaa mieltä. Raakaa menoa, seksiä ja juopottelua. Ei todellakaan lasten katseltavaa ohjelmaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273673- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372382Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72117- 381599
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151522
- 1311365
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2831351Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305