Torstaisin kalamyynti s-marketin edessä. Tekis mielo, haisee hyvältä. Onko savustetulla kalalla mikä hinta, onko hyvää, onko ruotoja, onko joku ostanut, onko suosituksia?
Kalamyynti s-marketin edessä
33
1829
Vastaukset
- Anonyymi
Osta ja maista
- Anonyymi
Lue mutta älä kommentoi typeriä
- Anonyymi
Niin osta,vai oletko niin nuuka että et raski ostaa
- Anonyymi
Olen ostanut ja hyvää oli. Hintaa en muista, kun en sellaiseen kiinnitä huomiota.
- Anonyymi
Rahalla sai.
- Anonyymi
Haen melkein joka viikko ja hyvään on ollut hinta 32e kilo mielestäni kohtuullinen hinta koska kaupan vakumi lähes 30e kilo
- Anonyymi
Onko savukalalla niin kallis hinta. Pakko olla jo ruodotonta ettei tarvi itse töihin alkaa
- Anonyymi
On täysin ruodotonta, voi vaikka vauvalle antaa
- Anonyymi
Moi olen ostanut usein. Selkäruoto on ja helppo nyppiä pois muutama ruoto. Tilasin kalaa juhliin viimekesänä. Toimitettiin lämpöisenä juhlapaikalle ja täysin ruodottomina👍
- Anonyymi
Minä jos 30€ maksan kalasta niin en ruotoja nypi. Miksi vtussa se kalastaja ei nypi ite
- Anonyymi
Meinaatko että se myyjä on ne kalastanut
- Anonyymi
Luulen että se ei sen myyjän tehtävä ole niitä nyppiä siellä voi itse päättää ostaako vai eikö osta mene mato-ongelle jos hinta ei miellytä
- Anonyymi
Joka ei hyväksy kalassa ruotoja, ostakoon mustaa makkaraa. Se on 11. käsky.
- Anonyymi
Hyvää kalaa ja komea tumma kihara pää myymässä olen samaa mieltä. Pipon saisi jo vaihtaa vaikka lippalakkiin😘
- Anonyymi
Mitääääh? Komea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitääääh? Komea?
ruma kuin....
- Anonyymi
Hyvä kala ruodot miinus. Kaikilla onnruodot. Hinta eri ruodottomalla
- Anonyymi
Naismyyjä isoilla rinnoilla ja menen heti ostamaan vaikka pelkkiä ruotoja
- Anonyymi
Onko tämä aloitus kenties mainos?
- Anonyymi
Kerran kuussa tullut lohifileen puolikas haettua. Hinta 32e/kg.
- Anonyymi
Itse en ole maistanut mutta naapurin veli oli kuullut joltain herrasmieheltä jolla oli varaa ostaa että oli hyvää.
- Anonyymi
En maksa ruotoisesta kalasta yli 30€. Gilo
- Anonyymi
Tumma kihara tukka? Siis onko ulkomaan n.mies sitten en halua persuna ostaa
- Anonyymi
Ei ole ulkomaalainen myymässä
- Anonyymi
No käy vttu kysymässä ja osta. Mitä täällä kyselet senkin kyllinaama
- Anonyymi
"No käy vttu kysymässä ja osta. Mitä täällä kyselet senkin kyllinaama"
Kuvastaa vastaus hyvin kankoonpeeläisten älykkyyttä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"No käy vttu kysymässä ja osta. Mitä täällä kyselet senkin kyllinaama"
Kuvastaa vastaus hyvin kankoonpeeläisten älykkyyttä.😝just näin.
- Anonyymi
Ostin tänään kympin palasen ja oli erittäin hyvää sai musta vakiasiakkaan t:jouko
- Anonyymi
olipa taas järkevä alotus. luulekko että täältä löytyy vastaukset kaikkii asioihi.
- Anonyymi
mene ostaa älä kysele...
- Anonyymi
Tänään taas ostin ja hyvää oli. Suoraan uunista.
- Anonyymi
Ooknonää tyhymä? Onko olemassa ruodotonta kalaa?
Ei ole.
Ei ole myöskään olemassa oksatonta mäntyä, eikä ilmaisia lounaita.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278208- 2342778
- 262621
- 1652045
- 1211921
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61755Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41195