Sinun parastasi

Minä olen iloinen, sillä näen sinun riemusi ja avoimuutesi.
Minä olen surullinen, sillä et nauti ilosta kanssani.

Minä olen kiitollinen, että sinä selvisit kaikesta kuin ohimennen, kevyesti.
Minä olen pettynyt, etten ollut sinulle se ... ainoa, tärkeä ja riittävän rakas.

Minä olen lohduton, ettet välitä minusta.
Minä olen yllättynyt, että sinä pystyt polkemaan minut näin.

Minä olen iloinen Sinusta.
Tän viime aikaisen elämäni *ehdottomasti*
*TärkeinKokemus*.
S I N Ä

22

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikuttaa siltä ettet ole kysynyt toiselta tuota välittämis asiaa vaan yksinkertaisesti oletat asian olevan niin ja nyt raapustelet tarinaa tänne jotta joku levittäisi palmun lehdet jalkojesi juureen ettet kaatuisi. Kysy jos vastauksia janoat!

      • Vaikuttaa siltä, ettei tuo-toinen välitä tuon taivaallista palmuista tai mistään, mikä on jalkojeni juuressa. Hänellä on parasta siellä, missä onkin. Muiden palmujen juurella, odottamassa että jotain putoaa päähänsä! Ei ole mitään kysyttävää, kaikk on mennyttä!

        Jospa tästä siirtyis palmupuun alle pikkuhiljaa ....


      • Anonyymi
        SuruPusero kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä, ettei tuo-toinen välitä tuon taivaallista palmuista tai mistään, mikä on jalkojeni juuressa. Hänellä on parasta siellä, missä onkin. Muiden palmujen juurella, odottamassa että jotain putoaa päähänsä! Ei ole mitään kysyttävää, kaikk on mennyttä!

        Jospa tästä siirtyis palmupuun alle pikkuhiljaa ....

        Ratkoin päässäni erään nimestä tulevan sanan. Voisiko joku tulla pihalle ja jos, niin moneltako? Kysyn pitääkö paikkansa. Tulisinhan sinne silloin itsekin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ratkoin päässäni erään nimestä tulevan sanan. Voisiko joku tulla pihalle ja jos, niin moneltako? Kysyn pitääkö paikkansa. Tulisinhan sinne silloin itsekin.

        ((ihan-pihalla)), voisitko täsmentää?


      • Anonyymi
        SuruPusero kirjoitti:

        ((ihan-pihalla)), voisitko täsmentää?

        Että tulla pihalle. Mä kans. Vastaan sua. Mennään meille. Kahvia, limua, jädee, pizzaa? Sillä ehdolla että saisin halata siinä ekka. Sitä tarkoitti tää. Juttelua. Kättä omaan.


    • Anonyymi

      Kauniita lauseita aloitus täynnä, kuka ymmärtää niitä aistimalla? Noiden ymmärtäminen ja siihen samaistuminen vaatii paljon yhteiseloa, kokemuksia, mielipiteiden vaihtoa, Moni haluaisi kokea tällaisen tunteen ja olla sitä, jos toinen on arvokas ihminen,

      Ei synny ihan hetkessä tällaiset tunteet, jollei sitten ole (mielikuvia) vain kauniita sanoja tuottamaan jollekin syyllisyyttä ja vastaanottamaan itselle sen uhrin viitan. Tunnetta ei kannata viedä näin pitkälle, jollei saa toiselta yhtä kaunista vastinetta/ ymmärrystä.

      • Anonyymi

        Se vaan ettei aloittaja ole koskaan tuota kokenut. Haaveilee vain. Kumppaneitaan pettää. Nytkin on samaan aikaan avioliitossa, kun haaveilee täällä tuollaista


      • Kauniita ovat kyllä, kaunista muistoa vainen.
        Ei ole mitään syytä tuntea syyllisyyttä,
        eikä uhriutua, elämä ON!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se vaan ettei aloittaja ole koskaan tuota kokenut. Haaveilee vain. Kumppaneitaan pettää. Nytkin on samaan aikaan avioliitossa, kun haaveilee täällä tuollaista

        Haaveita vain =)) Mulle annoit sä haaveita vain · Reijo Taipale

        Mistään epärehellisestä valheellisesta petoksesta ei ole kyse tässä tapauksessa.


      • Anonyymi
        SuruPusero kirjoitti:

        Haaveita vain =)) Mulle annoit sä haaveita vain · Reijo Taipale

        Mistään epärehellisestä valheellisesta petoksesta ei ole kyse tässä tapauksessa.

        Olet suomi-iskelmän suurkuluttaja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet suomi-iskelmän suurkuluttaja?

        Suomi-Iskelmä sopii usein tilanteisiin,
        Toki muutkin musiikit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet suomi-iskelmän suurkuluttaja?

        Kyllä, ätmi on kova lainailemaan iskelmäkappalriden lyriikoita. Itse koen tuon mainitun musiikillisen tyylilajin gospelin lisäksi aika vieraana, mutta kukin tyylillään


      • Anonyymi
        SuruPusero kirjoitti:

        Suomi-Iskelmä sopii usein tilanteisiin,
        Toki muutkin musiikit

        Mihin tilanteisiin nämä otteet mies sopii? Minusta se muuten näkyy sanoituksissa usein, ettei solistilla ole mitään kosketusta sanoitusten kanssa vaan se on sellaista jaa jaa jaa jäin sua kaipaamaan ja rullaan vaan -osastoa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, ätmi on kova lainailemaan iskelmäkappalriden lyriikoita. Itse koen tuon mainitun musiikillisen tyylilajin gospelin lisäksi aika vieraana, mutta kukin tyylillään

        Anteeks, keskeytys,
        mikä on "ätmi"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tilanteisiin nämä otteet mies sopii? Minusta se muuten näkyy sanoituksissa usein, ettei solistilla ole mitään kosketusta sanoitusten kanssa vaan se on sellaista jaa jaa jaa jäin sua kaipaamaan ja rullaan vaan -osastoa

        1) mikä mies?
        2) miten solistin kosketus liittyy tähän?
        3) mihin tilanteeseen viestisi viittaa?


    • Anonyymi

      Niin kaunis on eron hetki. Joskus se ero tapahtuu vain omassa päässä. Ja se riittää. Minä menen eteenpäin.

      • Muistoistaan ei pysty koskaan eroamaan, kaikki kauneus jää vain sinne soimaan omaan päähän. Niistä ei pääse tässä maallisessa elämässä eroon, ne nousee sieltä eletystä ikään kuin kertoakseen koetusta elämästä, vaikka kuinka uuta ja tärkeämpää aikaa kuluisikin.

        Rakkaimmat hetket muistetaan ikuisesti.,
        itseään ei pääse karkuun....


    • Anonyymi

      Mullo mieles vaan ben tsyskovitsi. Ei moskovitz.

    • Anonyymi

      Sinä, olet kaunis, sinä olet hyvä, sinä olet riittävä,

    • Anonyymi

      Vain kypsä mies pystyy rakastamaan ❤️

      • Kypsyys on jotenkin ihana sana, onko siinä aimo annos vanhuutta ja viisautta mukana myös!?

        Toinen kaunis sana on rakastaminen, voimiten vaikea laji, Ihmisille ja tälle elämänmenolle!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      158
      27485
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      202
      17472
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      345
      9176
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6338
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4103
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      193
      3751
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      21
      1644
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1457
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      49
      1205
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      50
      1134
    Aihe