Olen tässä miettinyt, kun avannosta tullessani kaluni on aivan mitättömän kokoinen, mutta lämpimänä seisoessaan ihan kivan kokoinen, että onko muilla vastaavaa. Olenko ainoa, kenellä on tällainen arktisiin olosuhteisiin sopeutunut kalu?
Vastaukset 13
- Anonyymi
Buaahaa sulla kalua ikinä ollutkaan Buaahaa
- Anonyymi
Jaahas spedellä taas sekottaa ja pahasti. Niuvanniemeen hopi hopi.
- Anonyymi
Luonnon suojelumekanismi pyrkii suojaamaan suvun jatkamiseen tarpeelliset elimet paleltumiselta. Ei se sen kummempaa ole.
- Anonyymi
Eunukki löpinöitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eunukki löpinöitä
Totta kai se on ihan omia löpinöitäs.Kyllähän sä luuseri eunukki itte tiedät tuon.
- Anonyymi
No lenkkimakkaran kokoiseksi tietenkin.
- Anonyymi
Kuttistuuhan tuo, varmaan johonkin 1/4 seisokista.
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://seksi24.online/H/S3m6A7
- Anonyymi
1cm
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/L5u4X0
- Anonyymi
Kutistuuhan tuo avannossa aika pieneksi.
- Anonyymi
Kylmässä vedessä alkaa vasta oikein kunnolla tojimaan.
- Anonyymi
Kyllä se kutistuu säälittävän pieneksi.
Ei siellä avannossa uikkareissa tosiaan pullota ,vaikka oli kerran tosi upea nuori tyttö vieressä värisemässä.
Tissit olivat isot ja bikinit pienet.
Kun hän nousi portaita ylös pienissä narubikineissä,näky oli kiihottava, mutta sillä kertaa ei kulli kovettunut
Vasta lömpimässä suihkussa se elpyi ja koveni...
MHKI
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 231182
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71557
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398